Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jason14
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 juni 2015

Mijn webwinkel, EPIXreplay , is nu online

04 oktober 2015

Hoi allemaal,

Na een tijdje flink bezig geweest te zijn met mijn webwinkel is deze dan nu online :)

Ondanks alle informatie die ik hier heb kunnen vinden en wat mij door verschillende leden was uitgelegd, ben ik toch benieuwd of alles nu goed in elkaar steekt.

http://www.epixreplay.nl

Ik hoor het graag als er iets aangepast moet worden en uiteraard ook als het goed is zoals het is

Heel erg bedankt!

Jason
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Mijn webwinkel, EPIXreplay , is nu online

05 oktober 2015

Goed om te lezen dat je je al verdiept hebt in de hier aanwezig informatie op het forum.

De site ziet er netjes uit. De kleuren spreken mij persoonlijk niet echt aan (te druk, vooral met de achtergrond), maar dit past wellicht bij jouw doelgroep.

Bij de algemene voorwaarden valt op dat er van alles is gemarkeerd. Waarom is dat?


Het betreft tweedehands producten:
wellicht kan je een aparte pagina maken waarop je aangeeft wat je precies verstaat onder "gebruikt", "als nieuw", etc. Voor jou klinkt het logisch, maar een koper wil garanties.

Heb je de rechten, bijvoorbeeld van films goed gecheckt? Mogen deze door een bedrijf worden doorverkocht?


Verder is het verstandig om de bezoeker duidelijk te maken waarvoor hij bij jou dient te kopen en niet bij de vele bekende concurrenten.
 
jason14
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 juni 2015

Re: Mijn webwinkel, EPIXreplay , is nu online

05 oktober 2015

vriendelijk bedankt

2e hands verkoop van films mag ( dit doen ook andere (grote) bedrijven) het Verhuren dat mag niet zomaar, maar ik verhuur niet.

Ik heb dit bij de av gedaan zodat het duidelijk is, als het onnodig of teveel is dan haal ik het zo weg als dat beter is ?

groetjes
Jason
 
mbothof
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 oktober 2015
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Mijn webwinkel, EPIXreplay , is nu online

07 oktober 2015

beste jason14

ziet er opzich strak uit, echter is de slider af te raden. Dit is conversie killer van je webshop deze zorgt namelijk voor veel afleiding. Het is beter vaste componenten te gebruiken.

Hopelijk kun je er wat mee :wink:

mvg Miranda
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Lmpiercings.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
jason14
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 juni 2015

Re: Mijn webwinkel, EPIXreplay , is nu online

07 oktober 2015

vriendelijk bedankt

hoe zou je het aanraden ? als ik namelijk al die banners zou moeten plaatsen wordt dat namelijk veel te druk, vandaar dat ik hiervoor had gekozen..

groetjes
Jason
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht