feedback gezocht voor webwinkel in hondenaccessoires

1
Anderhalve maand geleden is onze webwinkel 'de lucht in' gegaan. sindsdien hebben we wel een aantal bestellingen gehad en de bezoekersaantallen zijn redelijk stabiel.

Nu is het de bedoeling dat die bezoekersaantallen en de bestellingen gaan stijgen natuurlijk en dat wilden we gaan doen door te adverteren op facebook, marktplaats adwords enz.

Voordat we dat gaan doen willen we graag jullie ongezouten kritiek over alles wat beter kan zodat adverteren ook daadwerkelijk zin heeft !

http://www.realperro.nl

alvast bedankt :)

Re: feedback gezocht voor webwinkel in hondenaccessoires

3
Ik vind de site erg druk, hierdoor lijkt het rommelig.
Verder vind ik het vreemd dat er 4 hondenriemen zijn in verschillende kleuren maar hetzelfde plaatje hebben.

In veelgestelde vragen staat dat voer en snacks niet geretourneerd kunnen worden. Ik weet niet of dit wettelijk mag. Ik zou er bij zetten dat ongeopende voer en snacks geretourneerd mogen worden.

Succes

4
Dank jullie wel voor de feedback!
We hebben de website layout wat veranderd en naar ons idee wat rustiger gemaakt. ( zien jullie verbetering ?? :) )

De riemen heb ik even van de site gehaald, zodra ze binnen zijn kan ik aparte foto's maken (Y)

Over het voer, die vallen onder de uitzondering van het herroepingsrecht : 'goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid'. Met gewone brokken zou het inderdaad wel kunnen, maar dit zijn 100% natuurlijke brokken en die hebben een aanzienlijk kortere houdbaarheidsdatum.
wel sturen wel gratis probeerverpakkingen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
En sowieso voer retourneren, dat moet je niet willen. Tenzij de hond het echt niet eet, maar gelukkig verkoop je natuurlijke hondenvoeding (geperste brokken). Heb zelf ook Farmfood gebruikt, mijn hond is er dol op, Acana en Orijen zijn ook geliefd hier.

Andere soorten brokken moet je niet willen.

6
Zyra schreef:Andere soorten brokken moet je niet willen.
Dat hoor ik mensen toch vaak zeggen. Ik mag hopen dat je inderdaad de brok geeft waar je volledig achter staat, maar dat wil niet zeggen dat andere brokken slecht zijn.

Als je dezelfde lijn wilt doortrekken moet je eigenlijk zeggen dat je brokken helemaal niet moet willen. In brok zit namelijk vooral spul waar de hond niets mee kan/doet zoals bijvoorbeeld graan of rijst. Honden die brokken eten drinken veel meer en ze poepen en plassen ook veel meer dan honden die vlees eten.

Ze krijgen hier heel soms brokken, als we het vlees vergeten zijn te ontdooien, maar op de andere dagen krijgen ze gewoon rauw vlees.

7
henk-k schreef:
Zyra schreef:Andere soorten brokken moet je niet willen.
Dat hoor ik mensen toch vaak zeggen. Ik mag hopen dat je inderdaad de brok geeft waar je volledig achter staat, maar dat wil niet zeggen dat andere brokken slecht zijn.

Als je dezelfde lijn wilt doortrekken moet je eigenlijk zeggen dat je brokken helemaal niet moet willen. In brok zit namelijk vooral spul waar de hond niets mee kan/doet zoals bijvoorbeeld graan of rijst. Honden die brokken eten drinken veel meer en ze poepen en plassen ook veel meer dan honden die vlees eten.

Ze krijgen hier heel soms brokken, als we het vlees vergeten zijn te ontdooien, maar op de andere dagen krijgen ze gewoon rauw vlees.
Als ik praat over andere brokken zijn het wel Pedigree, Bonzo, dus supermarktmerken en sommige dierenwinkelmerken (de geweldige dure versies) zijn ook niet om naar huis te schrijven. Deze merken doen alsof je hond een kip is.

Maar omdat dit geen hondenforum is, ga ik hier niet al te veel in, maar wil je het echt weten? Ik geef mijn hond KVV. Hondenbrokken zoals de merken die ik al eerder zei, is meer als beloning.

En ja een hond is geen kip en daarom prijs ik gewoon wel dat er webshops zijn die er op letten, maar het is gewoon lastig, want je wordt sneller rijk met de bekende merken.

Maar dit stukje over goede hondenvoer is net zo lastig om mensen duidelijk te maken dat natuurlijke cosmetica ook een stuk beter voor je is i.p.v. de bekende goedkope of zelfs hele dure merken.

Zie het zo, de merken die zoveel reclame maken voor hun product DOEN ALSOF het geweldig is, maar uiteindelijk is het 180 omgedraaid. Het is niet geweldig, niet als voer voor een hond, maar bepaalde cosmetica niet geweldig voor je lichaam of voor het milieu (bijv. plastic in scrubs).