Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Connecting
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 juli 2015
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Graag je objectieve mening over mijn webshop

17 juli 2015

http://www.papierwaren.nl

Graag je tips, op- aanmerkingen over mijn webshop

CP Papierwaren is uw leverancier voor alle soorten hygiënepapier en -producten.

Wij proberen zo goed mogelijk in te spelen op uw behoeften en wensen. Onze hygiëneproducten leveren wij aan ongeveer 230 vaste klanten in Nederland, België en Duitsland. Ons uitgebreide assortiment bestaat uit: toiletpapier, handdoekjes, handdoekrollen, industrierollen, afvalbakken, dispensers, servetten, poets- en schoonmaakdoeken, sanitaire hygiëne artikelen, luchtverfrissers, zeep en andere gerelateerde artikelen. Kortom (bijna) alles wat u op dit gebied nodig heeft.

CP Papierwaren richt zich op campings, horeca, instellingen (scholen, ziekenhuizen) garage's en werkplaatsen, schoonmaakbedrijven en het midden en klein bedrijf. Maar ook aan de industrie en andere grootverbruikers. Wij hebben voor bijna alle bekende merken alternatieve producten van een hoge kwaliteit tegen een uiterst scherpe prijs.

Let u vooral op de prijzen bij aanschaf van een pallet! Nergens goedkoper!!

Ons aanbod zal tevens worden uitgebreid met verschillende soorten, formaten en kleuren papier voor onder andere uw printer. Ook hierin zijn wij uw goedkope en unieke leverancier.

Uw voordeel:

Scherpe (pallet)prijzen. Nergens goedkoper!
Prijzen worden exclusief BTW getoond. Bij de afrekening wordt apart het te betalen BTW bedrag getoond.
Blanco verpakkingen.
Levering binnen 48 uur. Op werkdagen 24 uur.
Voor een losse levering berekenen wij slechts € 6,75 verzendkosten bij een gewicht van minder dan 10 kilo.
Gratis bezorging van palletbestellingen (1 soort artikel per pallet)
Gratis bezorging van bestellingen boven de € 450,-
Voor ondernemingen buiten Nederland geld een kleine toeslag afhankelijk van de afstand.
Veilig online betalen.
Mocht u nog een vraag hebben over een bepaald product of kunt u het door u gewenste product niet in ons assortiment vinden, schroom dan niet om contact met ons op te nemen en een email te sturen naar info@cp-papierwaren.nl
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Graag je objectieve mening over mijn webshop

18 juli 2015

foutje denk ik ->
je linkt naar papierwaren.nl wat naar een heel andere site linkt dan de link in je mailadres cp-papierwaren.nl
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Graag je objectieve mening over mijn webshop

18 juli 2015

En verder vind ik je tekstje hier voor iemand die 1 bericht schrijft wel érg wervend en dus spammerig over komen. Ik geloof niet direct dat je op zoek bent naar onze mening als ik dit zo lees...
 
Connecting
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 juli 2015
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Re: Graag je objectieve mening over mijn webshop

18 juli 2015

En verder vind ik je tekstje hier voor iemand die 1 bericht schrijft wel érg wervend en dus spammerig over komen. Ik geloof niet direct dat je op zoek bent naar onze mening als ik dit zo lees...
Jammer dat het zo over komt op je, dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb een kopie gemaakt van de beschrijving "over ons". De link naar mijn webshop is http://www.cp-papierwaren.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Morris
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 juni 2015
Contacteer:

Re: Graag je objectieve mening over mijn webshop

18 juli 2015

Enkele eerste opmerkingen:

Onderaan staan er kleine lettertjes in het zwart: Haast onleesbaar.
Als je een productoverzicht krijgt is het erg licht en onduidelijk. De foto's zie je nauwelijks. Wanneer je er over gaat met je muis dan worden ze beter leesbaar maar de foto wordt dan bedekt door een bol met prijs. Die bol is 1. Niet nodig: de prijs staat er al en 2. niet aanklikbaar.
Je moet op een specifieke plaats klikken voor je naar het product gaat. Het zou makkelijker zijn als je gewoon ergens in het gevormde vierkant kan klikken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast is het lastig dat je geen categorieoverzicht hebt van zodra je weg bent van de homepage.

Dit zijn mijn eerste opmerkingen. Hiermee kan je misschien al aan de slag.
 
Gebruikersavatar
ikwilzitzakken
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 februari 2014
Contacteer:

Re: Graag je objectieve mening over mijn webshop

20 juli 2015

Een objectieve mening gaat lastig worden... :lol: Volgens mij bestaat dat niet?

Plus:
- Site "voelt" supersnel
- Rubrieken menu ziet er duidelijk uit en werkt snel en gebruiksvriendelijk

Min:
- logo niet klikbaar (home)
- menu opbouw bovenaan de pagina is niet duidelijk. Je hebt zowel linksboven als rechtsboven een menu, waarom?
- bij je over ons pagina, zou ik ook willen zien wie "het team" is en wat zij doen.
- knop om product in winkelwagen te plaatsen erg klein en onduidelijk.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht