Ah bedankt voor uw tips!Hi, een paar kleine dingen die meteen opvallen.
Je chat box leidt af van je producten, soms blokkeert de chabox zelfs het zicht naar een product.
Links, in je menu, staat alles met een hoofdletter, behalve oordopjes.
Je slides op de homepage zijn wat leeg. Hierdoor moet je eerst naar beneden scrollen om te zien waar het eigenlijk over gaat.
Veel succes iig.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
De headers van de pagina's bedoel je? Zoals over ons etc.?Ik zou nog een beetje aan de headers werken. Net even wat beter opzetten. Komt nu een beetje cheap over. Daar kan je denk ik vertrouwen winnen.
Daar heb ik inderedaad niet bij nagedacht. Bedankt voor je advies!Bij "over ons" zie ik staan:
Adresgegevens
Nummer: 1601
postcode: 7905SL
Plaats: Hoogeveen
Wellicht vergeten de straatnaam te vermelden.
Dit zou ik nog eens overwegen, want zo lijkt wel of je heel duur bent, als je die kortingen kan aanbieden.
Zulke kortingen betekenen grote marges, waar wellicht menig webshophouder jaloers op is.
Kortingen
Bij bestelling van €30,- tot €50,-, kortingscode van 30%
Bij bestelling van €50,- of hoger, kortingscode van 55%
Heeft u in totaal 9 keer bij ons besteld, Dan krijgt u een kortingscode met wel 70% korting.
Succes
Dirk
Klopt, dank je!Joshua, het meervoud van hoes is geen hoesen.....
Trage site kan ik me niet echt in vinden. Tenminste bij mij even snel als iedere andere website/webshop. Getest op Google chrome, internet explorer en Firefox. Wat inderdaad wel zo is in internet explorer is dat mijn logo er erg vaag uit ziet, ben er nog niet achter hoe dit komt of hoe ik hier wat aan kan doen. Erg vervelend :s. Op korte termijn kan ik helaas nog niks doen aan de mobielvriendelijkheid van mijn webshop.Banner is inderdaad vaag.
Je site werkt wel nogal traag. Dat is niet echt bevorderend voor bezoekers én google.
Het lukt me niet de google mobielvriendelijkheidstest te doen, maar ik heb de indruk dat je site niet mobielvriendelijk is. Als je smartphonehoesjes verkoopt vind ik toch nog extra belangrijk.
Dit geef ik je nog mee: Je zit in een erg competitieve markt. Waarom zouden mensen bij jou bestellen en niet bij 'n ander? Denk hier goed over na en zorg dat bezoekers deze argumenten duidelijk te zien krijgen.
vind dit heel duidelijk eigenlijk. En het maakt toch niet uit wie het verstuurt? Overigens wil het niet zeggen dat het de eerstvolgende dag aankomt Je kunt gerust tot 9 uur pakketten bij Gamma inleveren.Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?
Ik bedoel 7 dagen per week bereikbaar via chat, e-mail en eventueel Facebook, heb dit allemaal op mijn smartphone geïnstalleerd. Mensen kunnen me dus altijd bereiken.Er zouden echt wat professionelere sliders moeten komen of gewoon helemaal weghalen. Dan liever een banner, maar sliders zoals dit zijn vervelend.
Hmm ja hier heb je wel gelijk in, klanten zouden dit als irritant kunnen ervaren. Ik ga een professionele banner maken/laten maken.
Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?
Alles is uit eigen voorraad verzonden. Was al van plan het een en ander te verduidelijken in het service menuutje. Bedankt!
En 7 dagen per week bereikbaar? Ja, dit kun je dubbel opvatten. Bereikbaar in de zin is de webshop 7 dagen per week open? Er zijn sommige die hem op zondag sluiten. Of ben je telefonisch 7 dagen per week bereikbaar?
Ook hier zou ik naar kijken, aangezien het mij niet lijkt dat je in het weekend vaak aan de telefoon wilt hangen of willen e-mailen.
En om 18:00 is PostNL al geweest, dus heeft het geen nut meer. Op zaterdag zijn ze al eerder, dus klopt het gewoon niet.vind dit heel duidelijk eigenlijk. En het maakt toch niet uit wie het verstuurt? Overigens wil het niet zeggen dat het de eerstvolgende dag aankomt Je kunt gerust tot 9 uur pakketten bij Gamma inleveren.Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?
Het klopt wel, het is gewoon een vrij rekbaar begrip. Als TS zijn pakketten om 20:55 bij de gamma inlevert zijn ze die dag verzonden. Niks meer en niks minder.En om 18:00 is PostNL al geweest, dus heeft het geen nut meer. Op zaterdag zijn ze al eerder, dus klopt het gewoon niet.
Dat klopt, maar je kan niet garanderen dat het pakketje morgen bezorgd wordt als je van een derde partij zoals PostNL afhankelijk bent, wel dat het vandaag verzonden wordt!Ik denk vooral dat een klant niet geïnteresseerd is in wanneer een pakketje vertrekt maar wel wanneer het aankomt.
Heb dit al veranderd. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld en betaald, volgende dag in huis.Ik denk vooral dat een klant niet geïnteresseerd is in wanneer een pakketje vertrekt maar wel wanneer het aankomt.
Bedankt . Ik laat me inderdaad niet snel uit het veld slaan. Ik kan mijn maandelijkse kosten tot nu toe vergoeden met de verkopen van mijn webshop. Het gaat natuurlijk tijd kosten om echt winst te maken, maar ik doe mijn uiterste best om van deze onderneming een succes te maken. En als dat niet lukt is dat jammer, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en alsnog ervaring opgedaan.Ik vind het bovenal zeer bewonderenswaardig dat je als 16 jarige al een eigen webwinkel hebt opgezet en je niet uit het veld hebt laten slaan door iDeal perikelen.
Bedankt.Hoi
Leuke site.
Klein puntje wat ik zag was dat, onder ons, je Google plus link niet werkt.
Peter