Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Beste mensen op webwinkelforum

Mijn naam is Joshua en ik ben 16 jaar oud.
Ongeveer een maand geleden ben ik een webshop gestart in gadgets en trendy dingetjes.
Helaas een beetje een valse start, aangezien het voor een minderjarige veel moeilijker is dan ik dacht om een zakelijke rekening + IDeal aan te vragen, maar het is me uiteindelijk toch gelukt en sinds gisteren heb ik IDeal en is mijn site compleet. Zeer onverwacht de eerste maand wel twee bestellingen gehad zonder dat ik iets heb gedaan (omdat ik dus nog geen IDeal had), met als betaalmethode overboeking, maar dat ging allemaal vrij traag.

Maar dat even terzijde, want waar voor ik hier eigenlijk ben is jullie mening over mijn webshop. Ben klein begonnen, maar ben wel van plan om uit te breiden en dan meer op elektronica gebied te gaan richten.

Maar in ieder geval, vraag ik jullie om de goede dingen (dingen die ik dus niet moet veranderen) en de slechte dingen (dingen die ik absoluut moet veranderen) op mijn webshop te noemen. Negatieve en positieve meningen zijn dus allemaal welkom. :D
Ik vraag dus niet om een mening over mijn producten, want ik weet dat ik nu nog weinig onderscheidend ben vergeleken met andere webshops op dit gebied, maar daar ben ik al druk mee bezig geweest en ga me in de toekomst wel meer onderscheiden.

Mijn webshop: http://tele-gadgets.nl/

Bij voorbaat dank voor al jullie meningen!
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Hi, een paar kleine dingen die meteen opvallen.
Je chat box leidt af van je producten, soms blokkeert de chabox zelfs het zicht naar een product.
Links, in je menu, staat alles met een hoofdletter, behalve oordopjes.
Je slides op de homepage zijn wat leeg. Hierdoor moet je eerst naar beneden scrollen om te zien waar het eigenlijk over gaat.
Veel succes iig.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Hi, een paar kleine dingen die meteen opvallen.
Je chat box leidt af van je producten, soms blokkeert de chabox zelfs het zicht naar een product.
Links, in je menu, staat alles met een hoofdletter, behalve oordopjes.
Je slides op de homepage zijn wat leeg. Hierdoor moet je eerst naar beneden scrollen om te zien waar het eigenlijk over gaat.
Veel succes iig.
Ah bedankt voor uw tips!
Zal er zo meteen aan gaan werken.

Bedankt!
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Ik zou nog een beetje aan de headers werken. Net even wat beter opzetten. Komt nu een beetje cheap over. Daar kan je denk ik vertrouwen winnen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Ik zou nog een beetje aan de headers werken. Net even wat beter opzetten. Komt nu een beetje cheap over. Daar kan je denk ik vertrouwen winnen.
De headers van de pagina's bedoel je? Zoals over ons etc.?
Hoe zou ik dit beter kunnen doen? Bedoel je een ander kleurtje of lettertype of iets anders?
 
dirk vn
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 juni 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Bij "over ons" zie ik staan:

Adresgegevens

Nummer: 1601

postcode: 7905SL

Plaats: Hoogeveen

Wellicht vergeten de straatnaam te vermelden.

Dit zou ik nog eens overwegen, want zo lijkt wel of je heel duur bent, als je die kortingen kan aanbieden.
Zulke kortingen betekenen grote marges, waar wellicht menig webshophouder jaloers op is.


Kortingen

Bij bestelling van €30,- tot €50,-, kortingscode van 30%

Bij bestelling van €50,- of hoger, kortingscode van 55%

Heeft u in totaal 9 keer bij ons besteld, Dan krijgt u een kortingscode met wel 70% korting.

Succes
Dirk
 
dirk vn
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 juni 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

en de headers mogen inderdaad scherper, die zijn niet echt scherp, geeft een minder vertrouwd beeld.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Bij "over ons" zie ik staan:

Adresgegevens

Nummer: 1601

postcode: 7905SL

Plaats: Hoogeveen

Wellicht vergeten de straatnaam te vermelden.

Dit zou ik nog eens overwegen, want zo lijkt wel of je heel duur bent, als je die kortingen kan aanbieden.
Zulke kortingen betekenen grote marges, waar wellicht menig webshophouder jaloers op is.


Kortingen

Bij bestelling van €30,- tot €50,-, kortingscode van 30%

Bij bestelling van €50,- of hoger, kortingscode van 55%

Heeft u in totaal 9 keer bij ons besteld, Dan krijgt u een kortingscode met wel 70% korting.

Succes
Dirk
Daar heb ik inderedaad niet bij nagedacht. Bedankt voor je advies!
Straatnaam zal ik ook nog even toevoegen.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Kleur van mijn headers veranderd. Hoe ziet dit er uit?
Heb ook de kleur van de titels van mijn producten aangepast zodat het duidelijker te lezen is.
 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Joshua, het meervoud van hoes is geen hoesen.....
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Joshua, het meervoud van hoes is geen hoesen.....
Klopt, dank je!
domme fout van me.
 
Gebruikersavatar
ikwilzitzakken
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 februari 2014
Contacteer:

Re: Uw mening over mijn webwinkel

21 juli 2015

Het stoort mij dat er Ipad en Iphone ipv iPad en iPhone staat...
Verder is de banner inderdaad erg vaak. Moet veel scherper.
 
Gebruikersavatar
Morris
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 juni 2015
Contacteer:

Re: Uw mening over mijn webwinkel

23 juli 2015

Banner is inderdaad vaag.
Je site werkt wel nogal traag. Dat is niet echt bevorderend voor bezoekers én google.
Het lukt me niet de google mobielvriendelijkheidstest te doen, maar ik heb de indruk dat je site niet mobielvriendelijk is. Als je smartphonehoesjes verkoopt vind ik toch nog extra belangrijk.

Dit geef ik je nog mee: Je zit in een erg competitieve markt. Waarom zouden mensen bij jou bestellen en niet bij 'n ander? Denk hier goed over na en zorg dat bezoekers deze argumenten duidelijk te zien krijgen.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

24 juli 2015

Banner is inderdaad vaag.
Je site werkt wel nogal traag. Dat is niet echt bevorderend voor bezoekers én google.
Het lukt me niet de google mobielvriendelijkheidstest te doen, maar ik heb de indruk dat je site niet mobielvriendelijk is. Als je smartphonehoesjes verkoopt vind ik toch nog extra belangrijk.

Dit geef ik je nog mee: Je zit in een erg competitieve markt. Waarom zouden mensen bij jou bestellen en niet bij 'n ander? Denk hier goed over na en zorg dat bezoekers deze argumenten duidelijk te zien krijgen.
Trage site kan ik me niet echt in vinden. Tenminste bij mij even snel als iedere andere website/webshop. Getest op Google chrome, internet explorer en Firefox. Wat inderdaad wel zo is in internet explorer is dat mijn logo er erg vaag uit ziet, ben er nog niet achter hoe dit komt of hoe ik hier wat aan kan doen. Erg vervelend :s. Op korte termijn kan ik helaas nog niks doen aan de mobielvriendelijkheid van mijn webshop.

Bedankt voor de tip voor mijn markt. Inderdaad erg competitief, heb al wat bedacht waar door ik extra kan opvallen. Iets wat de andere webshops op dit gebied niet hebben. Moet dit alleen nog goed uitwerken.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

24 juli 2015

Bedankt voor al jullie goede feedback!
Hier kan ik zeker wat mee.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uw mening over mijn webwinkel

24 juli 2015

Er zouden echt wat professionelere sliders moeten komen of gewoon helemaal weghalen. Dan liever een banner, maar sliders zoals dit zijn vervelend.

Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?

En 7 dagen per week bereikbaar? Ja, dit kun je dubbel opvatten. Bereikbaar in de zin is de webshop 7 dagen per week open? Er zijn sommige die hem op zondag sluiten. Of ben je telefonisch 7 dagen per week bereikbaar?

Ook hier zou ik naar kijken, aangezien het mij niet lijkt dat je in het weekend vaak aan de telefoon wilt hangen of willen e-mailen.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Uw mening over mijn webwinkel

24 juli 2015

Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?
vind dit heel duidelijk eigenlijk. En het maakt toch niet uit wie het verstuurt? Overigens wil het niet zeggen dat het de eerstvolgende dag aankomt :lol: Je kunt gerust tot 9 uur pakketten bij Gamma inleveren.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

25 juli 2015

Er zouden echt wat professionelere sliders moeten komen of gewoon helemaal weghalen. Dan liever een banner, maar sliders zoals dit zijn vervelend.

Hmm ja hier heb je wel gelijk in, klanten zouden dit als irritant kunnen ervaren. Ik ga een professionele banner maken/laten maken.

Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?

Alles is uit eigen voorraad verzonden. Was al van plan het een en ander te verduidelijken in het service menuutje. Bedankt!

En 7 dagen per week bereikbaar? Ja, dit kun je dubbel opvatten. Bereikbaar in de zin is de webshop 7 dagen per week open? Er zijn sommige die hem op zondag sluiten. Of ben je telefonisch 7 dagen per week bereikbaar?


Ook hier zou ik naar kijken, aangezien het mij niet lijkt dat je in het weekend vaak aan de telefoon wilt hangen of willen e-mailen.
Ik bedoel 7 dagen per week bereikbaar via chat, e-mail en eventueel Facebook, heb dit allemaal op mijn smartphone geïnstalleerd. Mensen kunnen me dus altijd bereiken.

Bedankt voor je feedback.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uw mening over mijn webwinkel

27 juli 2015

Ma t/m Za voor 18:00 besteld dezelfde dag verzonden? Ga je zelf de deur uit met de pakketjes of laat je het ophalen? Op zaterdag is bijvoorbeeld Staples ook maar open tot 17:00. Of is het zo dat het alles wat je verkoopt niet uit eigen voorraad is maar dropshipping? Ik kan hier geen duidelijkheid over vinden. Dus waarom deze USP gebruiken als het mij als klant niet duidelijk is?
vind dit heel duidelijk eigenlijk. En het maakt toch niet uit wie het verstuurt? Overigens wil het niet zeggen dat het de eerstvolgende dag aankomt :lol: Je kunt gerust tot 9 uur pakketten bij Gamma inleveren.
En om 18:00 is PostNL al geweest, dus heeft het geen nut meer. Op zaterdag zijn ze al eerder, dus klopt het gewoon niet.
Nee, dat zeg je niet inderdaad dat het de volgende dag er is, maar het komt heel raar over.

Joh als je wilt dat mensen je 24/7 lastig vallen moet je ook zelf weten.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Uw mening over mijn webwinkel

27 juli 2015

En om 18:00 is PostNL al geweest, dus heeft het geen nut meer. Op zaterdag zijn ze al eerder, dus klopt het gewoon niet.
Het klopt wel, het is gewoon een vrij rekbaar begrip. Als TS zijn pakketten om 20:55 bij de gamma inlevert zijn ze die dag verzonden. Niks meer en niks minder.
 
Gebruikersavatar
Morris
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 juni 2015
Contacteer:

Re: Uw mening over mijn webwinkel

28 juli 2015

Ik denk vooral dat een klant niet geïnteresseerd is in wanneer een pakketje vertrekt maar wel wanneer het aankomt.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Uw mening over mijn webwinkel

28 juli 2015

Ik denk vooral dat een klant niet geïnteresseerd is in wanneer een pakketje vertrekt maar wel wanneer het aankomt.
Dat klopt, maar je kan niet garanderen dat het pakketje morgen bezorgd wordt als je van een derde partij zoals PostNL afhankelijk bent, wel dat het vandaag verzonden wordt! :wink:
 
Gebruikersavatar
M-battery
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 augustus 2013
Contacteer:

Re: Uw mening over mijn webwinkel

28 juli 2015

Ik vind het bovenal zeer bewonderenswaardig dat je als 16 jarige al een eigen webwinkel hebt opgezet en je niet uit het veld hebt laten slaan door iDeal perikelen.
GP batterijen snel en voordelig bij u thuis: M-battery
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

30 juli 2015

Ik denk vooral dat een klant niet geïnteresseerd is in wanneer een pakketje vertrekt maar wel wanneer het aankomt.
Heb dit al veranderd. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld en betaald, volgende dag in huis.
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

30 juli 2015

Ik vind het bovenal zeer bewonderenswaardig dat je als 16 jarige al een eigen webwinkel hebt opgezet en je niet uit het veld hebt laten slaan door iDeal perikelen.
Bedankt :). Ik laat me inderdaad niet snel uit het veld slaan. Ik kan mijn maandelijkse kosten tot nu toe vergoeden met de verkopen van mijn webshop. Het gaat natuurlijk tijd kosten om echt winst te maken, maar ik doe mijn uiterste best om van deze onderneming een succes te maken. En als dat niet lukt is dat jammer, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en alsnog ervaring opgedaan.
 
Peterk
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 september 2014
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Re: Uw mening over mijn webwinkel

30 juli 2015

Hoi
Leuke site.
Klein puntje wat ik zag was dat, onder ons, je Google plus link niet werkt.
Peter
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Uw mening over mijn webwinkel

30 juli 2015

Hoi
Leuke site.
Klein puntje wat ik zag was dat, onder ons, je Google plus link niet werkt.
Peter
Bedankt.
Oh wat vreemd, bij mij werkte de link wel. Zal er eventjes naar kijken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht