Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Koenst
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2016

slimwalletshop.com. Alle reacties zijn welkom

25 mei 2016

Hoi,

Vandaag zijn we online gegaan met slimwalletshop.com.
Ben de afgelopen maanden een hoop aan het sleutelen geweest aan de website en dat zal ik de toekomst niet veranderen.
Hoor graag jullie op- en aanmerkingen wat betreft de website om 'm weer een stapje beter te kunnen maken!

Groet,

Koen
 
eriks1805
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 september 2015

Re: slimwalletshop.com. Alle reacties zijn welkom

26 mei 2016

Ik heb de site even bekeken maar waarom is de site in het Engels? Verkoop je voornamelijk in het buitenland? Daarnaast staat er erg weinig tekst op de homepage, ik mis de algemene voorwaarden, privacy disclaimer. Vind de site te wit.
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: slimwalletshop.com. Alle reacties zijn welkom

01 juni 2016

Ik heb de site even bekeken maar waarom is de site in het Engels? Verkoop je voornamelijk in het buitenland? Daarnaast staat er erg weinig tekst op de homepage, ik mis de algemene voorwaarden, privacy disclaimer. Vind de site te wit.
Ik sluit me hier bij aan, de site is erg wit en er mist flink wat content. Daarnaast staat bovenin de website in de zwarte balk nog wat Nederlandse tekst m.b.t. de verzendkosten. En een KvK en BTW nr kennen ze niet in het Engels. Ik zou Chamber of Records en VAT ervan maken als je toch alles Engelstalig wilt maken ;)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: slimwalletshop.com. Alle reacties zijn welkom

01 juni 2016

Goed dat je bezig bent met het sleutelen aan je website. Het is natuurlijk belangrijk om je site telkens (verder) te verbeteren.
Het openen van dit topic zal je waarschijnlijk weer verder op weg helpen.

Ik heb wel wat opmerkingen:

De website voelt aan alle kanten niet af. Er mist wat aankleding en er kan wat minder loze ruimte zijn. Wit geeft rust, maar het moet ook niet saai worden...

Er lijkt vooral veel informatie te missen die de bezoeker houvast geeft. Daarmee kom je gelijk op het punt van betrouwbaarheid. Deze website straalt hier (nog) weinig van uit.

Het Engels begrijp ik ook niet: alles is in het Engels, maar bovenin komt wel een Nederlandse melding over verzendkosten...

Een aantal van je productfoto's zijn ook een beetje... ehm... apart

Er missen algemene voorwaarden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht