Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
timbuikema
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 januari 2011
Contacteer:

www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

31 januari 2011

Hallo,
ik heb een simpele webshop gemaakt met maar 1 product, namelijk laser-lampjes,
deze webshop heb ik gemaakt in Wordpress.

Nu hoop ik hier wat tips te krijgen om deze webshop wat te verbeteren!

website : http://www.laser-lamp.nl

alvast erg bedankt!
 
esther
Berichten: 187
Lid geworden op: 26 november 2010
Locatie: Wormerveer

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

31 januari 2011

In ieder geval heb je er nu een bestelling bij :P

Het is omdat je via het forum hier komt, anders zou ik denk ik het idee niet vatten waarom je maar 1 product verkoopt.
Op zichzelf vind ik het wel grappig en een grote buil kun je er niet aan vallen, maar misschien mis ik een passendere tekst. Meer gevat. Waarom maar 1 product.
De klant zou kunnen denken dat de site nog niet af is wellicht.
Zorg dat dit op de Homepage duidelijk wordt en laat meer actiefoto's zien. Laat het product er ten volste uitkomen.

Wellicht heb je hier wat aan.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

01 februari 2011

Op higherlevel ben je ook 'actief'. Daar lijk je het ene na het andere concept af te vuren en maar lukraak wat partijen op te kopen. Kun je misschien wat meer vertellen over jouw bedrijf en wat jouw doelstellingen precies zijn, zodat wij je beter kunnen adviseren over wat te doen met je webwinkels?
Zoals ik het nu kan inschatten koop je hier en daar maar wat op en verkoop je het via telkens weer een nieuwe webwinkel. Daar is op zich niets verkeerds aan, maar -met alle respect- dit forum is meer bedoelt voor webwinkeliers die met veel tijd en moeite een webwinkel willen opzetten. Jij krijgt immers ook feedback van mensen die daar tijd en moeite voor nemen. Het forum is niet bedoeld voor partijhandelaren die voor elke restpartij nog een webwinkel lanceren en vervolgens willen horen waar ze elke site eventueel kunnen aanpassen. Marktplaats en ebay zijn nog altijd het best geschikt voor de verkoop van restpartijen en ik denk ook dat je daar het best terecht kan.

Wellicht heb ik het verkeerd ingeschat, graag hoor ik jouw reactie.
 
timbuikema
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 januari 2011
Contacteer:

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

02 februari 2011

@Esther

bedankt voor je tips en bestelling! ik had maar een kleine voorraad nog, maar vandaag heb ik weer een stapel binnengekregen, ik ga ze meteen versturen! ik hoop dat je ze dan morgen nog hebt!

@W Hol
Alleen deze webwinkel heb ik snel opgezet, puur om te kijken of het gaat lopen.
Mijn andere webwinkels zijn echter niet snel opgezet, dus dit heb je een beetje verkeerd!

ik benm ook iets te voorbarig geweest denk ik met dit topic.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

03 februari 2011

- Ik mis een SSL certificaat, zie elders op het forum waarom dit verplicht is.
- Om de algemene voorwaarden van toepassing te laten zou ik een selectbox daarvoor maken op je bestelformulier.
- Ik mis de verplichte informatie over wet koop op afstand / herroepingsrecht. Als je dit niet vermeld dan is de termijn extra lang en snijd je dus jezelf in je vingers.
- In plaats van links naar youtube zou ik de filmpjes op jouw site laten afspelen. Wordpress bied deze mogelijkheid.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

03 februari 2011

Om de algemene voorwaarden van toepassing te laten zou ik een selectbox daarvoor maken op je bestelformulier.
Dat alleen is echt onvoldoende. Algemene voorwaarden moeten eenvoudig en duidelijk toegankelijk zijn voor elke koper. Je doet er verstandig aan uit te gaan van het beginnersniveau van de internet-leek. Heel praktisch betekent dit: de algemene voorwaarden moeten met een simpele klik toegankelijk zijn als webpagina, ze moeten kunnen worden geprint en de koper moet ze kunnen opslaan. Algemene voorwaarden verpakken in een <textarea> midden in het bestelproces is zelfs al uit den boze.
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

03 februari 2011

Ik mis de verplichte informatie over wet koop op afstand / herroepingsrecht. Als je dit niet vermeld dan is de termijn extra lang en snijd je dus jezelf in je vingers.
Volgens mij voldoe je hier ook aan als je dit schriftelijk mededeelt als de koop al is gesloten maar voor of uiterlijk tegelijk met het geleverde product. Het is natuurlijk wel zo netjes om dit van tevoren even op de site te zetten.
Wat op deze site meer mis is is de informatie plicht omtrent het product. Niet vermeld hoe sterk het lasertje is etc.
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: www.laser-lamp.nl | simpele webshop in laserlampjes

03 februari 2011

Je hebt inderdaad gelijk dat de voorwaarden makkelijk gelezen kunnen worden op de website en daarnaast moet je een mogelijkheid bieden om het te downloaden. Met selectbox bedoel ik een selectievakje met vinkje en daarachter "ja ik ga akkoord met de algemene voorwaarden" die je dan uiteraard klikbaar maakt naar je voorwaarden. Deze link wel in een nieuw venster of pop-up laten openen want anders is de afronding van de bestelling weer verdwenen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht