BE webshop in kinderkledij voorzichtig te koop (even polsen)

1
Hi forumgenoten,
Ik las altijd graag jullie tips mee, maar nu gebeuren wat privézaken (verbouwingen - 2de kindje(?))  waardoor ik mijn webshop met pijn in het hart zal moeten overlaten. (Voor zij die mij kennen - het 2de kindje is een voornemen om er werk van te maken, sssstt)
Ik heb heel trouwe klantjes en zou hen graag kunnen laten weten dat de webshop door iemand anders met evenveel passie wordt voortgezet.
De webshop is 2 jaar oud, Wordpress (aangemaakt door een extern persoon, door mijn beperkte kennis), Facebookpagina met 6.400 volgers https://www.facebook.com/Aprilvisje-152 ... page_panel en zeer veel interactie, nieuwsbrief met 1000 lezers, dagelijks bestellingen, maar nu pols ik dus voorzichtig of er iemand interesse heeft in dergelijk project.
Merken zoals Maxomorra, Krutter, Skiphop, nOeser, Pandababy, 3Sprouts ... Met al deze handelaars heb ik een heel fijn contact.
Welke info zou er meer nodig zijn? Dan bezorg ik deze graag in een pb.
Het gaat over www.aprilvisje.be.
Als ik geen gepassioneerde overnemer vind, laat ik de webshop rustig uitbollen, maar het lijkt me een mooie kans voor mensen die niet van nul willen beginnen in deze sector.

Vele groetjes,
Katie

Re: BE webshop in kinderkledij voorzichtig te koop (even polsen)

3
Hallo Katie

Ik heb wel eens even getwijfeld om een webshop met kinderkleding te beginnen maar is het geen optie voor jou om je hier en daar te laten helpen, in plaats van de shop volledig over te dragen? Het is zo'n persoonlijke shop, wat super leuk is, en het zou ook zonde zijn als je de shop laat uitbollen gezien je heel wat trouwe klanten hebt. 

Misschien is fulfillment een optie, of iemand die voor jou de social media en/of het klantencontact bijhoudt? Je mag me altijd contacteren, ik denk graag met je mee.

Groetjes, Bianca.
Niche webshop clipextensions.be sinds 2008
Download de 5 beste tips om hoger in Google te komen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.