My Parcel

1
Beste forumleden

Sinds 1 jaar met my parcel bezig te zijn geweest is het alleen maar doffe ellende.

Teveel problemen om allemaal 1 voor 1 op te sommen hier !

Advies :  NIET DOEN !

Wilt u meer info ben ik bereid  u alles uit de doeken te doen via pm.

Gr Jo

Re: My Parcel ellende !

2
In 2 topics aan geven dat het ellende is en dan zelf nog een nieuw topic openen...... blijkbaar erg slecht behandeld :P.

Ik wil wel even opmerken dat wij al jaren klant zijn bij myparcel en nog nooit klachten hebben gehad. Zelfs toen we per ongeluk te zware pakketten (30kg +) hadden verstuurd gingen ze hier coulant mee om terwijl zij hier destijds nog van Post-NL het pallet tarief kregen berekend. En als een pakketje "kwijt" is lossen ze het keurig op.
Daarnaast vriendelijke en attente medewerkers. Dik te vrede dus!

Wel moet ik vermelden dat wij alleen pakketten verzenden en geen brievenbus post.

Re: My Parcel ellende !

4
futuresmoke schreef:Beste forumleden

Sinds 1 jaar met my parcel bezig te zijn geweest is het alleen maar doffe ellende.

Teveel problemen om allemaal 1 voor 1 op te sommen hier !
Het is natuurlijk vervelend als je problemen hebt gehad met dit bedrijf. Maar het lijkt mij geen goede oplossing om op deze manier kennis te geven van de problemen, zonder verdere toelichting.
Voor andere forumleden is het natuurlijk fijn als dit soort opmerkingen worden voorzien van argumenten.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: My Parcel ellende !

5
Dit is gewoon My-Parcel bashing! Er worden geen voorbeelden of argumenten gegeven (dit topic) of een vals argument (andere topic). De TS mag zich nader verklaren of kan beter zijn bericht terugtrekken of rectificeren!

Re: My Parcel ellende !

7
Ook hier zeer tevreden over My Parcel. Ik had vroeger wel klachten over Post NL, dus ik hoop dat de service en klantvriendelijk blijft My Parcel, omdat het nu Post NL is, want ik had laatst een "echt" Post NL antwoord. Ik had het pakje namelijk niet verzekerd verstuurd en in het verleden maakte dat niet uit bij My Parcel.

Re: My Parcel ellende !

8
Ook hier prima logistiek via Myparcel. Als TS zich als "webwinkelier" hier nog moet registreren om een en al ellende te melden, dan vraag ik me af hoe serieus je genomen moet worden. Je bericht werkt iig averechts.

Re: My Parcel ellende !

11
Ik doe hier toch even een slotje op. Ongefundeerd roepen dat iets slecht is daar heeft niemand wat aan. Als je het slecht vindt, vertel dan ook duidelijk waarom.