Meerdere zendingen kwijt op 1 adres

1
Wij hebben een aantal klanten die op een campus wonen. De post gaat via de receptie en dan krijgen de bewoners via de receptie bericht dat er post is. Nu zijn er van een aantal klanten de bestellingen niet aangekomen. Het is verzonden met gewone post, huisnummer/postcode klopt. De campus is gemaild, maar nog niets van gehoord. Een van de klanten blijft volhouden dat de fout niet op de campus kan liggen. Wat nu?

Re: Meerdere zendingen kwijt op 1 adres

3
Ik wist natuurlijk niet dat het om zo'n soort adres ging. Daar kwam ik pas achter nadat er meerdere meldingen waren dat er post niet aan kwam. Er stond niet bij dat het om een campus o.i.d. ging. 
Overigens kan de klant zelf ook kiezen uit diverse manieren van verzenden. 

Re: Meerdere zendingen kwijt op 1 adres

4
Heb je al contact gehad met je vervoerder? Ik heb wel eens vaker gehoord dat dit soort adressen bij bijv. PostNL bekend waren, of juist niet. 

Als je het nu gaat versturen, zou ik het gewoon naar een centraal pakketpunt sturen. PostNL heeft genoeg pakketpunten, dus dat is het probleem niet. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.