Wereldwijde verzending

1
Voor een nieuw product wil ik dit relatief makkelijk wereldwijd kunnen verzenden. Het product verschilt, maar de verpakking is steeds de zelfde.

Het gaat om een koker van 70cm lang (diameter 8cm), net onder 1kg, waarde +-100eur.

Heeft er hier iemand ervaring mee?
Heb al wat rond gekeken bij verschillende partijen, maar zie door de bomen het bos niet meer :-)


(Uiteraard komen er ook nog andere zaken bij kijken als export en btw kwesties. Maar dat even buiten beschouwing gelaten)

Re: Wereldwijde verzending

2
Ronde kokers zijn krengen om te verzenden: ze rollen van transportbanden, komen tussen machines enz. Regelmatig schade gehad, zelfs met dikwandige pvc kokers van rioolpijp. Gebruik nu langwerpige dozen en geen centje pijn. Er zijn vervoerders die een extra toeslag berekenen voor ronde kokers.

Re: Wereldwijde verzending

4
Bedankt, voor de tip, ik dacht dat die kokers net de sterkste oplossing was.
Een 3 hoekige door lijkt me dan een betere oplossing.
De combinatie met koker kan ook, moet ik eens bekijken wat prijs en gewicht betreft.

Mijn vraag ging echter over de transport zelf, of iemand daar ervaring mee heeft (dergelijk pakket wereldwijd versturen).
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wereldwijde verzending

5
Wereldwijd kom je als snel uit bij post.nl als goedkoopste, voor de nabijgelegen EU landen zijn er goedkopere aanbieders. Het hangt dan nogal van het volume af.