Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jbombabomba
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 oktober 2015

Hoe meer bezoekers trekken uit europa en UK

05 oktober 2015

Hoi,

mijn verkoop gaat prima in Nederland , dit door te adverteren op marktplaats / tweedehands.nl en speurders etc..

Echter wil ik ook bestellingen ontvangen uit de rest van Europa en UK, Nu heb ik het op Ebay geprobeerd.. mijn advertenties worden gewoon niet gevonden. Alle topverkopers worden bovenaan gezet. hoewel hun niet hetzelfde product aanbieden, en ik 100% zeker weet dat er genoeg mensen zijn die het product wel zouden willen hebben.

Kapaza voor Belgie werkt redelijk, maar is ook niet optimaal. Mijn producten zijn vrij uniek, en er word best wel naar gezocht, maar ik heb geen manier om bijvoorbeeld duitsland te bereiken omdat hun vooral op ebay zijn gericht..

Iemand ervaring met Ebay, die misschien weet op welke manier ik wel gewoon vindbaar kan zijn als starter met enkele verkochte producten op Ebay?

Vraag me ook af of een Ebay webwinkel verandering kan maken. Heb maar +/- 25 producten die ik verkoop in dezelfde categorie.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Hoe meer bezoekers trekken uit europa en UK

07 oktober 2015

Ik zit eigenlijk zelf ook naar deze opties te kijken. Via Ebay een aantal keren een product zeer scherp aangeboden maar nog steeds geen verkoop daar.

Dus dan kom je al snel op type marktplaats sites uit.

Wat ik je kan aanbevelen is adwords gebruiken voor het buitenland. Bij mij werkt dit stukken beter.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht