Beup ervaringen deel 1 aggresieve verkoop, ervaringen

1
Ik had vandaag een vertegenwoordiger van beup.nl op bezoek die een afspraak wou maken op een later tijdstip om te laten horen wat hun voor onze website / bedrijf kunnen betekenen.

Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand dit bedrijf?

------
Modmelding
Na een lange tijd gesloten geweest te zijn heb ik de verwijderde berichten eens goed gelezen. Ik voelde mij aangemoedigd dit te doen nadat de directeur van BeUp mij een advocatenbrief stuurde om een paar berichten van mijn hand verwijderd te krijgen.

De berichten van accounts die anoniem leken te zijn blijken feitelijk wel te kloppen. De berichten zijn daarom weer teruggeplaatst.

Groeten van uw moderator, Wouter Hol

Re: Beup ervaringen

2
Hi,
dit zag ik op hun website, ken het verder niet.

BeUp is een gloednieuw filiaal van de Proximedia groep, genoteerd op de vrije markt van Euronext Brussels en bovendien winnaar van de prestigieuze onderscheiding onderneming van het jaar editie 2009, georganiseerd door Ernst & Young. De groep is gespecialiseerd in een breed scala aan internetoplossingen, op maat gemaakt voor het MKB en sinds kort met een specifiek marketingaanbod voor middelgrote en grote ondernemingen. Met het filiaal BeUp verschaffen we kwalitatief hoogwaardige e-marketingoplossingen die inspelen op de behoeftes van onze klanten. SEA oplossingen zoals Google™ Adwords staan in onze bedrijfsvoering centraal.
www.vloerenoutletstore.nl. Vloeren en alles voor uw vloeren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Beup ervaringen

5
Proximedia kennen we in België ook, en heeft daar niet zo'n goede naam.

Als je op google Proximedia intyped krijg je automatisch antwoorden van google zoals :
Proximedia klachten en Proximedia oplichters :P

Re: Beup ervaringen

6
Bedankt voor de info! Er stond geen nummer op z'n kaartje dus ik heb gemaild dat de vertegenwoordig niet hoeft te komen. Hier heb ik geen trek in

Re: Beup ervaringen

7
Jaap schreef:Er stond geen nummer op z'n kaartje [...]
Geen telefoonnummer op een visitekaartje?!

Re: Beup ervaringen

8
Nope, wel een adres en groot google analytics robot logo

edit: sorry er staat wel een tel nr op, maar het staat in een grijs vlak met kleine witte letters, kleuren die ik slecht zie :roll:

Re: Beup ervaringen

9
Beup ken ik niet, proximedia echter wel.
Die heb ik een keer binnen gehad.
Wouden een website bouwen en een laptop cadeau geven.
Dan kreeg je een abbonement van vijf jaar voor 2 euro per dag.
http://www.gmktrading.nl
groothandel in promotieartikelen en non food-consumentenproducten

Re: Beup ervaringen

12
kristina schreef:Ik heb zelf voor be-up proximedia gewerkt. GA NIET IN ZEE MET DEZE GASTEN!!
OP<knip>S!!!! <knip> DIE DAAR WERKEN!!!!!!!!!!!! Zou ze AANKLAGEN maar heb geen enkel bewijs van gesprekken!! dus dan maar ontslag genomen!!! voor me eigen veiligheid!
Nou nou, ik heb in een kantorenpand gewerkt met naast ons een filiaal van Proximedia en kan me absoluut niet vinden in jouw opmerkingen.

Als je geen bewijs hebt moet je dit soort dingen zeker niet roepen op een openbaar forum.
http://www.Mkbconnect.net | Connecting Business with People

Re: Beup ervaringen

13
Geachte mensen , let op met de firma Beup , deze mensen zijn alleen uit op snelle verkoop en er komen wekelijks tientallen nieuwe vertegenwoordigers binnen en buiten.Oplichterij op het hoogste schavotje :).

Re: Beup ervaringen

14
Bijzonder dat de overtuigde negatieve reacties van forumleden komen die 1 enkel bericht plaatsen. Hardstikke nep zo te zien.

Re: Beup ervaringen

15
Tink schreef:Bijzonder dat de overtuigde negatieve reacties van forumleden komen die 1 enkel bericht plaatsen. Hardstikke nep zo te zien.
Tja als je dit nep vind... Ik heb paar dagen geleden ook iemand over de vloer gehad.
Er werden mij valse beloftes gemaakt. Ik had enkel de keuze nu tekenen of niet.
Of kon niet garanderen dat ik nog de keuze had om mee te doen. Dus ff de voorwaarden lezen.
Tijdens het lezen werd me steeds onderbroken van vragen of afgeleid. Uiteindelijk gewoon getekend.

Vertegenwoordiger was weg. Had toch een vieze nasmaak en ging toen ff forum op...
Trosradar en nog wat andere forums + 23 rechtzaken tegen hun hoofd filliaal in Belgie. Klinkt niet zo best. Dus maar ff contract grondig door lezen. En wat blijkt de beloftes die ze maken kloppen niet staat nergens in contract. Blijkbaar worden hun sales goed gestimuleerd om contracten binnen te slepen. Ze maken false beloftes. Voor dat je met hun in zee gaat. Kijk uit.

Zij doen enkel google adwords campagne. Zogenaamd 3000 euro opstart kosten is allemaal onzin. Als je google adwords gaat beginnen krijg je vanuit google automatisch gratis support. Google helpt je gratis met het opzetten van advertentie campagnes.

Uit ervaringen van andere mensen. Campagnes aanpassen duurt bij hun ook veelste lang. 4jaar adwords contract.... Stell u doet uw campagne zelf... en dan 234 euro per maand 4jaar lang aan google adwords? Dat is veelste veel geld.

Die mensen zetten uw campagne op. inplaats van 234 euro gebruiken zij 150 euro aan adwords. De rest van het geld gaat naar hun salaris. Dus beter maar zelf google adwords gaan doen.

De adwords worden ook weinig of niet onderhouden + ze zijn zogenaamd partner van Google...
Op forums blijkt dat hun niet eens gecertificeerde personeel hebben. (GAP) dus ze zijn geen partner van google. Google krijgt door hun een slechte naam.

Ik reageer hier nu voor de eerste keer. Ik wil mijn mede ondernemers dit absoluut niet laten mee maken. Ik heb de volgende dag het contract opgezegt. Gelukkig kan dit binnen 8dagen.

Mochten mensen meer willen weten stuur mij een email pro_XRyu@hotmail.com. Deze dieven moeten grondig worden aangepakt.

Mvg,

Ryu

Re: Beup ervaringen

16
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Een vertegenwoordiger belooft bij u in het gesprek topposities, bovenaan de pagina waar wij toch serieuse bedragen per klik voor moeten betalen.

Als we dan vervolgens onze advertenties op een tweede pagina pas terug zien en tekst en uitleg vragen dan komt er een reactie van iemand van het hoofdkantoor dat een advertentie op de tweede pagina betere resultaten kan halen dan bovenaan.

Vervolgens een aantal malen aangegeven dat we echt niet tevreden zijn met de geleverde diensten maar ze doen wat in het contract staat wordt gezegd. Ja da's waar, ze doen wat in het contract staat maar niet wat de vertegenwoordiger je voorschoteld. Pure misleiding alleen verdomd moeilijk te bewijzen.

Vervolgens op een maandelijks mailtje na met een link naar de statistieken (die ook niet volledig zijn) hoor je helemaal, maar dan ook helemaal niets meer van deze mensen.

Ik ben laatst bij een meeting geweest van Google en heb daar met een aantal mensen gesproken. Er schijnt 1 iemand een certificering te hebben daar maar dat stelt ook niet veel voor. Kort samengevat: je leert een aap een kunstje en laat hem vervolgens on line een test doen en vervolgens krijg je een certificaat. Er werd zelfs geadviseerd om er mee te stoppen en mijn eigen account verder uit te werken. Google helpt je trouwens heel goed met je eigen Adwords accounts. Er is volop ondersteuning mogelijk.

Deze mensen hebben geen affiniteit met je producten en met je branche. Het opzetten en beheren van een Adword campagne is geen moeilijk en kostbaar iets. Het is geen kunst om meer bezoekers naar je site te trekken maar wel om potentiële bezoekers naar je site te trekken. Doe dit zelf of als je dit echt niet kan ga met een bedrijf in zee wat je bedenktijd geeft voor het ondertekenen van een contract, een normale duur heeft van een contract, een normale opzegtermijn en wat goede recensies heeft en (achteraf) geen bla, bla -verhaal ophangt over de hoge opstartkosten en niet alleen op je geld uit is maar op een goede wederzijdse relatie.

Wij zijn de pineut voor 4 jaar, wat weggegooid geld is. Aangezien het toch weggegooid geld is ga ik elf mijn campagnes weer beheren en het contract opzeggen. De absurd hoge kosten voor het opzeggen gaan we aanvechten in de rechtbank. Naar ik begreep van onze jurist lopen er meerdere rechtzaken tegen de Proximedia groep en Beup. Die van ons kan er ook nog wel bij dan. Is er toch iets waar ze goed in zijn.

Ik ben destijds zo dom geweest om hun het voordeel van de twijfel te gunnen na wat mooie, niet nagekomen beloftes, maar heb nu een hele goede les geleerd.

Mochten mensen vragen hebben over onze zaak dan kunt u ons altijd benaderen.

M.vr.gr.
Michael

Re: Beup ervaringen

18
PeterPastoor schreef:Aub kunnen jullie, of beter gezegd kun je, hiermee kappen? Registreer je niet alleen op dit forum aom Beup de grond in te trappen....
Dit is niet na trappen dit is gewoon een eerlijk antwoord op de vraag. Hebben jullie ervaringen met BEUP ?

Heb me geregistreerd ja.. Puur om hier op te reageren. Wat zou u doen als u bijna een contract van 8000 euro of als je helemaal voor de 10000 clicks ga ...16000 euro voor geschoteld krijgt waarbij er valse beloftes word gemaakt om hoger omzet te krijgen.

Juist precies in tijden van crisis waar bij de echte ondernemer. Juist nu wilt investeren waar hij in de toekomst meer baat bij heeft. Ondernemen is risico nemen ja, maar om de ondernemer zo te bedriegen gaat te ver.

Als een klein bedrijf elke maand extra 200 tot 400 euro moet betalen en niks of weinig resultaat oplever. Dat is serieus geld... We investeren voor resultaat. Stel je kan het daardoor niet meer verder investeren in marketing je hebt dan omzet verlies. uiteindelijk kan je het niet meer betalen omdat 400 permaand aan marketing mis loopt.

Dan komen de deurwaarders, weer verhogingen en rechtzaak. Met andere worden je kan door deze mis investering serieus schade oplopen.

Als u kijkt naar de reacties van mensen dan vind ik dat dit echt een serieuze zaak is. Waarom de moeite doen om te registreren? Ik heb me aangemeld met me echte account.
Ik ga zeker mijn standpunt hier bij verdedigen. Inmiddels contact opgenomen met google.
Zij hebben de klacht in behandeling genomen. Mijn google accountmanager heeft gezegt.. Wij hebben al meerdere klachten binnen gekregen over BEUP. Ze zullen dit zeker niet hier bij laten.

Ryu

Re: Beup ervaringen

19
PeterPastoor schreef:Aub kunnen jullie, of beter gezegd kun je, hiermee kappen? Registreer je niet alleen op dit forum aom Beup de grond in te trappen....

Ik weet dat het niet mijn zaak is maar zoveel reacties enkel om hier backlinks te plaatsen?
Als ik kijk naar uw gemiddelde post of lengte waar bij het grotendeels geen enkel toegevoegde waarde geeft. Enkel om uw website te promoten.

Ryu

Re: Beup ervaringen

20
Ryu schreef:
PeterPastoor schreef:Aub kunnen jullie, of beter gezegd kun je, hiermee kappen? Registreer je niet alleen op dit forum aom Beup de grond in te trappen....

Ik weet dat het niet mijn zaak is maar zoveel reacties enkel om hier backlinks te plaatsen?
Als ik kijk naar uw gemiddelde post of lengte waar bij het grotendeels geen enkel toegevoegde waarde geeft. Enkel om uw website te promoten.

Ryu

Het is een belangrijk ervaring met waarschuwing. Ik had laatst contact met een wat oudere vrouw die zelfgemaakte knutsels verkocht en zich iets mooi's had laten aanpraten waar ze serieus mee door in de problemen was gekomen. Dat is geen zuivere zaken doen. Als bedrijf moet je het beste voor hebben met je klanten, communiceren en doen wat je beloofd en bij ons is dat zeker niet het geval.

Inderdaad is de registratie voor BeUp. Maar in de toekomst zullen we zeker meer gebruik gaan maken van het forum dus voor ons is de reactie zeker niet van toepssing.

Er werd overigens gevraagd naar de ervaringen met BeUp en niet naar de mening op de reacties.

Ik sluit me aan bij de concusie van Ryu. Probeer je medemens een beetje te helpen en te waarschuwen ipv ongevraagd je mening te spouwen voor je backlinks.

Overigens een andere optie om van ons contract af te komen was het door iemand anders over te laten nemen. Nu ga ik dat zeker niemand aandoen maar mocht je positieve ervaringen hebben met BeUp en mocht je voor de normale prijs mijn contract willen overnemen dan is dat mogelijk.

Groeten,
Michael

Re: Beup ervaringen

21
Mikev schreef:Ik sluit mij hier volledig bij aan. Een vertegenwoordiger belooft bij u in het gesprek topposities, bovenaan de pagina waar wij toch serieuse bedragen per klik voor moeten betalen.

Als we dan vervolgens onze advertenties op een tweede pagina pas terug zien en tekst en uitleg vragen dan komt er een reactie van iemand van het hoofdkantoor dat een advertentie op de tweede pagina betere resultaten kan halen dan bovenaan.

Vervolgens een aantal malen aangegeven dat we echt niet tevreden zijn met de geleverde diensten maar ze doen wat in het contract staat wordt gezegd. Ja da's waar, ze doen wat in het contract staat maar niet wat de vertegenwoordiger je voorschoteld. Pure misleiding alleen verdomd moeilijk te bewijzen.

Vervolgens op een maandelijks mailtje na met een link naar de statistieken (die ook niet volledig zijn) hoor je helemaal, maar dan ook helemaal niets meer van deze mensen.

Ik ben laatst bij een meeting geweest van Google en heb daar met een aantal mensen gesproken. Er schijnt 1 iemand een certificering te hebben daar maar dat stelt ook niet veel voor. Kort samengevat: je leert een aap een kunstje en laat hem vervolgens on line een test doen en vervolgens krijg je een certificaat. Er werd zelfs geadviseerd om er mee te stoppen en mijn eigen account verder uit te werken. Google helpt je trouwens heel goed met je eigen Adwords accounts. Er is volop ondersteuning mogelijk.

Deze mensen hebben geen affiniteit met je producten en met je branche. Het opzetten en beheren van een Adword campagne is geen moeilijk en kostbaar iets. Het is geen kunst om meer bezoekers naar je site te trekken maar wel om potentiële bezoekers naar je site te trekken. Doe dit zelf of als je dit echt niet kan ga met een bedrijf in zee wat je bedenktijd geeft voor het ondertekenen van een contract, een normale duur heeft van een contract, een normale opzegtermijn en wat goede recensies heeft en (achteraf) geen bla, bla -verhaal ophangt over de hoge opstartkosten en niet alleen op je geld uit is maar op een goede wederzijdse relatie.

Wij zijn de pineut voor 4 jaar, wat weggegooid geld is. Aangezien het toch weggegooid geld is ga ik elf mijn campagnes weer beheren en het contract opzeggen. De absurd hoge kosten voor het opzeggen gaan we aanvechten in de rechtbank. Naar ik begreep van onze jurist lopen er meerdere rechtzaken tegen de Proximedia groep en Beup. Die van ons kan er ook nog wel bij dan. Is er toch iets waar ze goed in zijn.

Ik ben destijds zo dom geweest om hun het voordeel van de twijfel te gunnen na wat mooie, niet nagekomen beloftes, maar heb nu een hele goede les geleerd.

Mochten mensen vragen hebben over onze zaak dan kunt u ons altijd benaderen.

M.vr.gr.
Michael

Beste Michael,

Het feit dat uw advertentie pas op 2de pagina te zien is betekend dat zij op bepaalde keywords niet genoeg hebben geboden en onderaan de rank staat. Voorbeeld. Geld lenen.... is een van de duurdere keywords. Kost misschien 3 a 5 euro per click.
Stel ze bieden 1 euro betekend dat bedrijven hoger dan 1 euro boven u staat.

Wat zij zeggen is gewoon een dikke smoes om u weer ff stil te houden. Zij willen het bedrag dat u per maand betaald grotendeels in hun zak stoppen. Ze hebben die keyword gebruikt omdat het uw verzoek was.

Meestal op verzoek van de klant om bepaalde keywords te gebruiken zijn natuurlijk de duurste keywords. Stel u geeft 20 of 50 keywords op. Waaronder een paar dure... hun zijn eerder geneigd om de goedkopere keywords te gebruiken tot dat zij hun 250 clicks hebben bereikt.
Duurdere keywords hebben ze beperkt tot een bepaald budget. bijvoorbeeld 1 tot 5 clicks per dag.
Zij bepalen natuurlijk welke keywords ze willen gebruiken. Wat overblijft is voor hun.

Dit is echt absoluut easy money omdat zij natuurlijk de keywords gebruiken waar bij 1 click misschien 10 cent kost. 250 x 10 cent = 25 euro. Mochten zij hun target niet halen... bijvoorbeeld in 2de of 3de week dan voegen ze een paar extra keywords toe die iets duurder zijn.
(dit is puur voorbeeld hoe zij werken)

Kan me ook niet verbazen dat zij zelf op uw advertenties clicken... Om hun 250 beloofde clicks te halen. Minder werk voor hun.

Re: Beup ervaringen

22
Ryu schreef:
PeterPastoor schreef:Aub kunnen jullie, of beter gezegd kun je, hiermee kappen? Registreer je niet alleen op dit forum aom Beup de grond in te trappen....

Ik weet dat het niet mijn zaak is maar zoveel reacties enkel om hier backlinks te plaatsen?
Als ik kijk naar uw gemiddelde post of lengte waar bij het grotendeels geen enkel toegevoegde waarde geeft. Enkel om uw website te promoten.

Ryu
....ik kan hier alleen maar hartelijk om lachen :D

Je zou voor de grap eens heel mijn geschiedenis moeten bekijken. Dan kun je jezelf nog harder uitlachen :D

Voor de rest laat ik het hier maar bij. Jullie blijven toch komen met zo'n oerlang verhaal.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Beup ervaringen

23
Beste Peterpastoor,

Niet om ruzie te maken. We gaan nu weer offtopic. Uw eerste reactie hier is OK.........

2de reactie Kunnen we beter kappen met na trappen enz ..

Ik heb gedeelte van uw geschiedenis bekeken. Hoeveel lange volwaardige posts heeft u gemaakt? Waarbij u echt antwoord op de vraag die er word gesteld. Er word gevraagd om ervaring niet om uw mening op dit forum.

Uw website amerkaansewinkel heeft 546 links waarbij bijna alles op forums geplaats. Tja u heeft wel de nodige SEO kennis netjes. Veel post op FOK.nl Iphone club, webwinkel forum en andere forums enz enz.
Als ik serieus al die posts zou bekijken dan hoef ik niet meer veel te zeggen. Wees gerust ik zal je niet aangeven aan de admin op die forums.

On topic vraag.... Heeft u ervaring met BEUP? Zo nee? aub stil zijn. Zo ja? licht toe waarom wij fout zijn of heeft u goede ervaring met hun om samen te werken.

Ryu

Re: Beup ervaringen

24
Ik heb geen ervaring met BeUp, maar wat ik hier lees, klinkt ernstig. Ik denk dat het goed is, dat er hier wordt gepost om dit soort ervaringen te delen.
Mocht het echt zo erg zijn, als het hier wordt beschreven, klinkt dat in mijn ogen als oplichting. Daar moet dan ook echt wat aan gedaan worden, al is het maar om mensen te waarschuwen niet in zee te gaan.
(Let wel: dit zeg ik voorzichtig. Ik heb niet genoeg kennis om er verder op in te gaan).
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: Beup ervaringen

25
Oplichting word niet door het bedrijf zelf gedaan maar door de sales die hun vertegenwoordigd.
Zij hebben wel een misleidende verkoop praatje. Partner van google...etc

Ik denk wel dat het bedrijf de verkopers zo opleid. Als ik kijk dat alle reacties van mensen op forum dan zijn ze allemaal even agressief. Dit verkoop praatje is duidelijk in hun hoofd gehammerd.

Ik heb net de verkeerde verkoper over de vloer gekregen. Die naar mijn weten helemaal niet weet wat hun verkopen en false beloftes maakt. Die persoon wist dat ik al heb samen gewerkt... Hij zij dat ze een nieuwe product leveren en nu speciaal voor de MKB iets hebben ontwikkeld. Ze gebruiken IKEA en andere ketens. Met dit pakket kan je met hun concurren...Ik heb speciale pakketten gekregen die ik mag uitdelen etc etc. Met andere woorden pure verkoop praatje om jou speciaal te laten voelen.

( ze gebruiken google vertrouwd merk om te verkopen ) Iedereen weet google is een wereld bedrijf.
Iedereen wil gevonden worden in google. De sales gaat je proberen te overtuigen. Ik ken het bedrijf heel erg goed heb ook met hun samen gewerkt. Vertegenwoordiger die belt klinkt net alsof ze bij google werken.

Wat vies is van dit bedrijf. Ze weten dat mensen gevonden willen worden en daar maken ze gebruik van. 4jaar maakt voor de ondernemer niks uit als het resultaat maar opleverd. Resultaat is alles. Vooraf weet je niet wat het echt gaat opleveren. 1jaar contract kan niet of je moet een 3000 euro aan opstart kosten betalen. Enkel bij 4jaar krijg je het gratis. Als je nu niet teken... dan gaan ze naar de concurrent. Dus eerst word gekeken of er interesse is. Zo ja dan komen ze met een soort blackmail strategie.

Voorbeeld Je gaat met 20 mensen naar een broodjes zaak. Ik wil voor 50% korting op de broodjes zo niet dan gaan we met 20 mensen allemaal reviews schrijven over jou dat je broodjes niet te eten zijn. Het antwoord is Ja of nee. geen ja maar of nee maar.

Gevaarlijke mensen zijn het tip. Doe zelf een google adwords campagne en hou hun buiten de deur.

Re: Beup ervaringen

26
Ga niet met ze in zee, geen enkele mondelinge toelichting is waar en/of komen ze bewust niet na. Volgens de directeur heeft hij daar niks mee te maken, omdat hij niet bij het verkoop gesprek is geweest. De vertegenwoordiger verteld het mooi, maar weet dat hij mensen bewust bedondert. Als hij zijn kaartje geeft zegt hij dat hij persoonlijk altijd te bereiken is, maar het telefoonnummer wat op het kaartje staat is het klantenservicenummer. En hem zie of spreek je nooit weer, mag ook niet van het bedrijf en dat zegt natuurlijk heel veel.... Dit is (helaas) een oprechte/echte ervaring!!!

Re: Beup ervaringen

27
Ik ben hier dus ingestonken vandaag ik probeer het contract nog te ontbinden. door ze een brief te sturen. anders heb ik ook geen idee wat ik er nog aan kan doen. mooie praatjes

iemand nog tips hoe ik dit kan oplossen ?
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: Beup ervaringen

28
Hulp gevraagd :!: Helaas heb ik mijn vriend in contact met Be-Up gebracht en hij heeft dus contract net een paar weken geleden getekend. :cry: Omdat ze inderdaad niet doen wat ze zeggen :x (mijn vriend wilde een webwinkel) zijn we eens gaan googelen en helaas zijn we ons rot geschrokken over de dingen die je dan te lezen krijgt. Ik wil nu een aangetekende brief sturen dat we van het contract afzien omdat zij zich niet aan de afspraken houden. We hebben de 1e factuur al binnen omdat de site online is maar de webwinkel werkt nog niet en het is nog lang niet allemaal in orde. Dus mijn vriend kan nog niks verkopen en mist nu inkomsten. Ik kan dat ook als verweer gebruiken in die brief en kan hun daar voor verantwoordelijk stellen. ze beloven van alles maar doen niks! Wie heeft nog meer ervaring met het verbreken van een contract met deze firma?
Wil graag krachten bundelen want baal hier echt van, mijn vriend begint net en kan dit er niet bij gebruiken. Ik voel me nu verantwoordelijk hiervoor omdat ik hem bij Be-Up heb geintroduceerd. Graag zoveel mogelijk hulp!
Heeft iemand al ervaring wat er gaat gebeuren als je de facturen niet betaald? Heeft iemand tips voor ons?
Alvast hartelijk bedankt! Vriendelijke groeten van Jeanette.

Re: Beup ervaringen

29
Beste mensen,

Enigste wat je kunt doen is een advocaat inschakelen. Kijk wat de goedkoopste manier is om dit contract te ontbinden. Bel google op en dien een klacht in. Verder blijf actief op dit forum. Plaats een klacht op trosrader.nl misschien vragen of zij dit willen uitzenden. Hoe meer klachten hoe groter de kans dat dit word uitgezonden.
Als zij facturen sturen. Vraag om info op welke woorden zij hebben geadverteerd. Uiteindelijk alle keywords die zij hebben gebruikt en aantal clicks per maand noteren. Bel google op en reken ff uit wat het hun heeft gekost totaal. waarschijnlijk gaat het maar om 20% tot 30% van het maandbedrag wat u betaald.

Daarna via advocaat naar de rechter stappen. En ik denk zeker dat u een goede zaak tegen hun hebt als u kunt aantonen dat zij een onredelijk bedrag vragen per maand wat veelste veel is voor SEA. En de rest als beheerskosten aanrekenen. De zogenaamde opstart kosten die ze gratis geven zijn nep..... omdat Google gratis ondersteunig geeft voor het opstarten van campagne..... Dit moet u door google laten bevestigen op papier wat de advocaat tegen BEUP kan gebruiken.

De zogenaamde statestieken die u krijgt van BEUP zijn rechtstreekse Google analytics stats. Waarbij ze paar gegevens zoals kosten per click etc weg laten. Zodat de klant uiteindelijk niet komt te weten wat ze verdienen natuurlijk!!!

Verder vergeet zeker actief blijven op forums.
Succes en sterkte.

Mvg,

Ryu

Re: Beup ervaringen

30
nothing wrong with this company!

Leveren gewoon hun diensten.

Elk bedrijf heeft ontreveden klanten omdat de klanten zelf te veeleisend zijn!