Re: Hallo allemaal

2
Conversion rate is ingewikkeld. Maar in jouw geval denk ik dat het te maken heeft met het feit dat je zo een product in de winkelmand plaatst, maar vervolgens, als je als gast wilt afrekenen je bij punt 3 je betalingsmethode moet kiezen, maar daar staat dan 'meld u aan om de betalingsmethodes te zien'. Dat werkt niet natuurlijk, zorg ervoor dat men hoe dan ook bij je registreert zodat je dit soort fouten en mix messages vermijd.

Succes
http://www.ikfix.nl/
https://www.youtube.com/channel/UCxg5K- ... qCMBjMNzYA

Re: Hallo allemaal

3
In de eerste instantie dacht ik te maken te hebben met een een Belgische site. Verander dit in henkgeschenk.nl. Je maakt er melding van betaalbaar te zijn, maar door de verzendkosten wordt een aantrekkelijk geprijsd alsnog duur. Vermeld de verzendkosten op de homepage en ook dat het verzenden gratis is bij besteding vanaf EUR 75,=. Men leest de kleine lettertjes niet. Ook ga je de fout in bij een retour niet de door de klant betaalde verzendkosten te betalen.

Ik vind de kleuren flets. Je verkoopt leuke producten, dus het mag best wat levendiger. Ook de achtergrond.

Heel veel succes met website.

Re: Hallo allemaal

4
Goedemiddag!

Eerst welkom hier: Alles wat lezen en blijven volgen en je wordt meteen een pak wijzer!

Dan je webshop:
https://www.henkgeschenk.be/119-speelgo ... -of-2.html, hier mis ik een omschrijving. Ik zou niet weten wat deze dingen zijn.

Wat je betaalmethodes betreft. Je moet je inderdaad niet eerst echt aanmelden. Maar het zou voor een klant wel aangenaam zijn moest je ze meteen tonen. Sommigen hebben immers sterke voorkeuren en willen dus niet eerst een formulier invullen maar meteen kijken wat mogelijk is.
Je zou bv. ook onder je rubriek "veilig betalen" je betaalmogelijkheden kunnen vermelden.

En ja, je conversie verhogen, dat wordt ook testen. Test eens met goedkopere verzending, een lager bedrag voor gratis verzending...

Je webshop ziet er goed uit voor de rest!

Veel succes verder!
Marketing voor je webshop: Tips en inspiratie.
Webshop hoger in Google? Zo doe je dat.
Morris zoekt gastbloggers! Interesse? Laat iets weten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hallo allemaal

5
Elektrobert schreef:In de eerste instantie dacht ik te maken te hebben met een een Belgische site. Verander dit in henkgeschenk.nl. Je maakt er melding van betaalbaar te zijn, maar door de verzendkosten wordt een aantrekkelijk geprijsd alsnog duur. Vermeld de verzendkosten op de homepage en ook dat het verzenden gratis is bij besteding vanaf EUR 75,=. Men leest de kleine lettertjes niet. Ook ga je de fout in bij een retour niet de door de klant betaalde verzendkosten te betalen.

Ik vind de kleuren flets. Je verkoopt leuke producten, dus het mag best wat levendiger. Ook de achtergrond.

Heel veel succes met website.
We zijn zowel op België als Nederland gericht dus maakt dat dan veel uit?
Zit wat in, inderdaad misschien zoals bol.com vanaf €20,-?
henkgeschenk - al uw geschenkenhenkgeschenk op youtube

Re: Hallo allemaal

6
Morris schreef:Goedemiddag!

Eerst welkom hier: Alles wat lezen en blijven volgen en je wordt meteen een pak wijzer!

Dan je webshop:
https://www.henkgeschenk.be/119-speelgo ... -of-2.html, hier mis ik een omschrijving. Ik zou niet weten wat deze dingen zijn.

Wat je betaalmethodes betreft. Je moet je inderdaad niet eerst echt aanmelden. Maar het zou voor een klant wel aangenaam zijn moest je ze meteen tonen. Sommigen hebben immers sterke voorkeuren en willen dus niet eerst een formulier invullen maar meteen kijken wat mogelijk is.
Je zou bv. ook onder je rubriek "veilig betalen" je betaalmogelijkheden kunnen vermelden.

En ja, je conversie verhogen, dat wordt ook testen. Test eens met goedkopere verzending, een lager bedrag voor gratis verzending...

Je webshop ziet er goed uit voor de rest!

Veel succes verder!
Zit wat in inderdaad, dat ga ik denk ik maar is proberen.
Er staan inderdaad nog een aantal producten in die snel toegevoegd zijn waar nog geen tekst bij staat. Dat komt er zo snel mogelijk bij. :)
henkgeschenk - al uw geschenkenhenkgeschenk op youtube

Re: Hallo allemaal

7
We zijn zowel op België als Nederland gericht dus maakt dat dan veel uit?
Zit wat in, inderdaad misschien zoals bol.com vanaf €20,-?
Je bent gevestigd in Nederland. Ik zou persoonlijk nl aanhouden. Ik heb zelf ook een be, maar deze wordt doorgelinkt naar nl

Je kan beter op de homepage melding maken van je verzendkosten. Ik kan ook niet gratis verzenden vanaf EUR 20,=, maar men wil duidelijkheid. Men kan nu schrikken van EUR 4,95 verzendkosten en weet niet dat het gratis is vanaf EUR 75,=. Je kan dus beter op de homepage zetten "verzendkosten EUR 4,95" en "gratis verzending vanaf EUR 75,=".