Re: webshop voorstellen

3
Tevens is het lettertype zeer lastig te lezen. De site spreekt mij niet aan: heel druk en chaotisch. Met één slider, drukke achtergrond enzovoorts. Het logo vind ik wel tof. Het menu is inderdaad ook chaotisch. Ik zou proberen het rustiger te houden.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.

Re: webshop voorstellen

4
Thx voor de feedback !
Heb wel een vraagje, menu chaotisch, maar heb zo goed als mogelijk en daar net zo lang mee bezig geweest om net alles in het juiste hokje te plaatsen,
gezien de grote verscheidenheid van artikelen.
De subCategorieen zijn toch duidelijk ?
en wat is juist het probleem met het menu? Ligt het aan de categorie foto's?
Heb graag feedback maar wel iets concreet dan waar ik verder mee kan...;-) 

De algemene layout verander ik niet meer, sluit aan bij landelijk karakter van de fysieke winkel die we hadden, 
en mensen uit de streek herkennen dit dan ook.

thx alvast! 

Marleen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webshop voorstellen

5
Marva schreef:Thx voor de feedback !
Heb wel een vraagje, menu chaotisch, maar heb zo goed als mogelijk en daar net zo lang mee bezig geweest om net alles in het juiste hokje te plaatsen,
gezien de grote verscheidenheid van artikelen.
De subCategorieen zijn toch duidelijk ?
en wat is juist het probleem met het menu? Ligt het aan de categorie foto's?
Heb graag feedback maar wel iets concreet dan waar ik verder mee kan...;-) 

De algemene layout verander ik niet meer, sluit aan bij landelijk karakter van de fysieke winkel die we hadden, 
en mensen uit de streek herkennen dit dan ook.

thx alvast! 

Marleen
Alhoewel de algehele layout veels te druk en chaotisch is, mis je iets heel belangrijks. Je webshop is niet responsive. (dus goed zichtbaar op zowel desktop, tablet én mobiel).
Tegenwoordig is dat toch wel een vereiste.

- Verder bevat de sidebar veel te veel items
- Het gebruik van hoofdletters en kleine letters is wisselvallig, AANVRAAG en OFFERTE tegenover Retour en Gastenboek
- Fade-effect van de slider gaat te langzaam, zo te zien gebruik je een ontzettend oude javascript slideshow.
- Waarom de 'Vamielec @ Home' op de homepagina staat is mij een raadsel, wat is de functie hiervan?
- De volgorde van de menu-items
- De favicon past niet bij je ontwerp
- De nieuwsbrief aanvragen ziet er amateurisch uit, E-mail <br /> adres?
- Het Find Us on Facebook staat willekeurig daar ergens beneden
- Misplaatste spaties e.d. in de teksten

Ik kan nog wel even doorgaan. Er valt nog een hoop te sleutelen! ;)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes

Re: webshop voorstellen

6
Bolino schreef:Ik kan nog wel even doorgaan. Er valt nog een hoop te sleutelen! ;)
Om nog maar te zwijgen over het ontbreken van een SSL-certificaat en de tekst Webshop software: EasyWebshop.be onderin. 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: webshop voorstellen

7
Welkom op het forum.

Waarom schrijf je over installatie herstellingen, als je huishoudelijke spullen en meubels verkoopt in je webshop?

Ik zou ervoor zorgen dat je homepage meer een etalage wordt die je producten promoot.

Verder sluit ik me aan bij bovenstaande opmerkingen over de lay out / uitstraling van de website.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: webshop voorstellen

8
Een opmerking: Je site is niet responsive. Dat betekent dat ie het niet mooi doet op tablet of mobile. En dat betekent dat Google je op die devices ook niet snel bovenaan zal laten zien.

Kwa design is het erg eind jaren 90 maar dat is ook een kwestie van smaak.