Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Rutgerk
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 januari 2016

Onderzoek verzending grote/lange producten

27 januari 2016

Beste Forumlezers,
 
Vanuit school (SBRM- Saxion te Deventer) ben ik bezig met een onderzoek naar e-fulfilment van grote goederen. Met dit onderzoek wil ik proberen deze branche zo duidelijk mogelijk in kaart te brengen. Ook zou ik graag willen onderzoeken wat klanten zoeken in een logistieke dienstverlener.
Heeft u een webshop of heeft u deze gehad, waarop onder andere grote goederen worden verkocht, zou ik u graag een aantal vragen willen stellen.
Hieronder staan een aantal vragen genoemd. Het beantwoorden van deze vragen duurt niet langer dan 3 à 5 minuten.
U mag deze vragen ook beantwoorden via de mail.
 
- Welke producten van u hebben speciale aandacht nodig bij het vervoeren, of moeten door een andere logistieke dienstverlener vervoerd worden?
 
- Met welke logistieke dienstverlener(s) worden uw huidige grote producten vervoerd?
 
- Wat verwacht u van uw huidige dienstverlener/Wat zijn de minimale voorwaarden voor een logistieke dienstverlener?
 
- Heeft u een eigen warehouse/opslag? Of laat u uw opslag en (e-)fulfilment al uitbesteden? Zo ja, bij wie doet u dit?
 
Voor mijn onderzoek zou het prettig zijn als u uw webshop erbij vermeld i.v.m. de betrouwbaarheid van mijn onderzoek. (Dit mag ook privé)
Bij voorbaat dank,
 
Met vriendelijke groet,
Rutger koetschruiter
 
; )
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 december 2014

Re: Onderzoek verzending grote/lange producten

27 januari 2016

Wat versta je onder groot / lang? 
 
Rutgerk
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 januari 2016

Re: Onderzoek verzending grote/lange producten

28 januari 2016

Alle producten die buiten deze maat vallen:176 x 78 x 58 cm, maar nog wel op een pallet passen om te vervoeren. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan buitenkeukens, trampolines, dakkoffers, fitnessapparatuur, etc. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht