Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Welke Adwords en SEO boeken

08 november 2015

Ik wil zelf (samen met mijn zoon) de Adwords gaan doen en zoek een goed, duidelijk, en makkelijk te begrijpen boek over Adwords en 1 over SEO.
Ben geneigd Ward dit te vragen maar er zijn vast meer hier die me goeie boeken kunnen adviseren.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Welke Adwords en SEO boeken

08 november 2015

Adwords for dummies & SEO for dummies???

Ik bergijp dat je hiermee afscheid hebt genomen van je huidige SEO adviseur?
Ik blijf het lastig onderwerp vinden om een externe partij in te schakelen, zeker om een betrouwbare partij te vinden! Zeker als ze glashard blijven beweren dat ze jouw site op de #1 positie binnen de zoekmachines kunnen krijgen (als ze mij op #1 kunnen krijgen, kunnen ze dat ook bij mijn concurrent het het dubbele budget en zijn concurrent met een viervoudig budget en is de SEO expert binnen de kortste keren multimiljonair :roll: )

Karl Geenen komt vaak als SEO expert naar voren, geeft diverse cursussen, maar behalve z'n gratis nieuwsbrief (nog) geen producten van hem afgenomen.
 
dinax
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 november 2015
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Welke Adwords en SEO boeken

09 november 2015

Als je op Google zoekt naar "SEO Boeken" heb je genoeg te lezen. Wat ook goed werkt is dat je zoek naar Seo Tutorials :D
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Welke Adwords en SEO boeken

09 november 2015

Als je op Google zoekt naar "SEO Boeken" heb je genoeg te lezen. Wat ook goed werkt is dat je zoek naar Seo Tutorials :D
Hartelijk dank voor de tip.
Dat had ik zelf nog niet bedacht.
Ik koop ze allemaal.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Welke Adwords en SEO boeken

10 november 2015

Ik heb hier heel veel aan gehad. Legt het goed uit en je kan stap voor stap volgen hoe je het beste je Adwords account en campagnes kan opzetten
http://www.amazon.co.uk/Ultimate-Guide- ... ds=Adwords
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht