Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Wij accepteren creditcards

Ja, geen problemen mee
4 (36%)
Ja, maar het is wel veel te duur in mijn optiek
6 (55%)
Nee, mijn klanten willen niet met creditcard betalen
Geen stemmen
Nee, ik vindt het veel te duur
1 (9%)
 
Totaal aantal stemmen: 11
 
Gebruikersavatar
Jmlok07
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 februari 2015
Locatie: Ter Aar
Contacteer:

Simpele manier om minder kosten te maken mbt creditcards

16 februari 2015

Dag allemaal,

Om dit vooraf gelijk helder te krijgen: dit stukje kan lijken op pure reclame voor onze dienstverlening, maar het gaat verder dan dat. Wij zijn een bedrijf dat wil strijden vóór ondernemers en tégen de grote partijen die onnodig veel geld verdienen aan ondernemers, dus eenieder op dit forum kan er zijn voordeel mee doen.

In veel topics hier op dit forum en op andere sites is te lezen waar en hoe men het beste zijn Ideal transacties kan laten verwerken. Het is logisch dat het wat dat betreft gespreksonderwerp nummer 1 is; het is ook betaalmethode nummer 1. De marges op Ideal transacties zijn ook niet erg hoog. Er is veel concurrentie. In bijna alle gevallen zijn de kosten in tientallen centen, ongeacht de gemiddelde transactiewaarden.

Op het verwerken van creditcard transacties zit wel een marge, die ten goede komt aan PSP's en acquirers. Er heerst veel onwetendheid en onduidelijkheid hieromtrent, dus is het voor ondernemers ook moeilijk hier wat aan te doen of zelfs van te vinden. Want wat niet weet, wat niet deert toch?! Alleen de echt grote bedrijven nemen een dedicated person in dienst die zich fulltime bezig houdt met de betaalmethoden. Hij verdient zijn salaris wel weer terug.

Maar de wat kleinere (web)winkels kunnen ook besparen, wij geloven zelfs in 99% van de gevallen. En daarvoor is een overstap helemaal niet noodzakelijk, soms wel wenselijk. Zoals men Ideal vergelijkt, zo zou men idealiter ook creditcards moeten kunnen vergelijken, maar door de grote verschillen in interchange, de hoofdcomponent van de kosten van een creditcardtransactie, is dit niet mogelijk.

Wij van FeeBirds weten precies hoe die markt in elkaar zit en kunnen ondernemers helpen de kosten (sterk) te verminderen. Wij kunnen bij elke (web)winkelier snel zien hoeveel er bespaard kan worden. En de vergoeding die u aan ons betaald is slechts een procentueel deel van hetgeen wij weten te besparen. Eenmalig.

Kortom, het is in het voordeel van iedere ondernemer die creditcards accepteert of dat wenst te gaan doen.

p.s. Vult u ook even de peiling in?

Mvg, Jean-Marie Lok
FeeBirds.nl
Creditcards accepteren kan vaak véél goedkoper. Zelfs bij uw huidige aanbieder. http://www.feebirds.nl
 
Marco71
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 augustus 2011

Re: Simpele manier om minder kosten te maken mbt creditcards

26 februari 2015

Heb je veel creditcardbetalingen in je webshop? Dan raad ik Feebirds zeker aan! Binnen een dag (!) wisten ze voor ons een enorme verlaging van kosten te realiseren. En de no cure no pay is dé reden om niet te twijfelen, want als ze niets voor je kunnen betekenen betaal je ook niets. Kunnen ze wel een goede deal eruit slepen dan vragen ze slechts eenmalig een commissie over de jaarbesparing.

Een tijdje terug deed ik navraag bij onze PSP of, gezien het volume van creditcardbetalingen, een korting op de kosten mogelijk was. Het antwoord was kort: nee. Even later stuurden we Feebirds er op af en binnen 24 uur was een kostenreductie van tientallen procenten (!!) gerealiseerd.

Als je denkt dat de kosten voor creditcardbetalingen veel te hoog zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo! Laat Feebirds voor je onderhandelen.

Disclaimer: de vorige keer dat ik op dit forum positief schreef over een bedrijf werd mij direct gevraagd of ik banden had met het bedrijf. Nee dus, ook met dit bedrijf niet. Als ik een pareltje in de markt zie dan schrijf ik er graag over, zo ook nu. :D
 
Gebruikersavatar
Jmlok07
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 februari 2015
Locatie: Ter Aar
Contacteer:

Re: Simpele manier om minder kosten te maken mbt creditcards

27 februari 2015

Bedankt Marco. Hoop dat velen je zullen volgen, ook voor hun eigen bestwil. Het geld mag niet onnodig blijven liggen bij de grote banken en maatschappijen, maar hoort bij de onderneming te blijven die zijn stinkende best doet om z'n spullen te verkopen. Wij helpen daarbij en niet alleen vanuit eigen belang.
Creditcards accepteren kan vaak véél goedkoper. Zelfs bij uw huidige aanbieder. http://www.feebirds.nl
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Simpele manier om minder kosten te maken mbt creditcards

06 maart 2015

Leuke vermomming van een Poll, maar het blijft gewoon reclame ;). Niet dat dat mis hoeft te zijn, de vraag is of het op dit forum thuis hoort.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.