Re: feedback krc-racing.com

4
Hoi Marcel,

Als ik wat in het winkelmandje wil doen krijg ik gelijk een scherm registreren dan haak ik al af en ligt er nog niks in het mandje. misschien moet je de klant de mogelijkheid geven om te registreren, maar dan tijdens de bestelprocedure.

de site vindt ik erg druk maar dat is mischien iets persoonlijks
Groeten, Marcel
http://www.oostersegeuren.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: feedback krc-racing.com

10
Ik begrijp die korting niet. Waarom korting voor bestellingen onder de 75,00 ?? Als ik dus meer kwijt ben kan ik beter kijken of mijn order niet kan splitsen in 2 kleinere orders? Meestal wordt je beloond als je méér bestelt, niet minder. :)

Re: feedback krc-racing.com

14
Ruudd schreef:Algemene voorwaarden die in het Nederlands zijn, terwijl de rest van je site Engels geschreven is..!?
Er zijn meer onderdelen niet of half vertaald, bijvoorbeeld:
KRC Racing schreef:Belgium, Denmark (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Germany , France (incl. Corsica en Monaco), Italy (excl. San Marino en Vaticaanstad), Austria, Spain (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), UK (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Sweden.
Het lijkt erop dat je in het Nederlands bent begonnen en later bent overgeschakeld op het Engels. Als Nederland je belangrijkste markt is maar je ook internationaal wilt opereren, waarom maak je er dan geen tweetalige site van?
StoreCore.io

Re: feedback krc-racing.com

15
kostenko schreef:Ja, da's op zich wel apart idd.
Met andere woorden die zou ook in het engels moeten staan?
Of Nederlands en Engels. Stel je krijgt een Fransoos die zijn RC spullen bij jou wil aanschaffen, dan moet hij in zee met Algemene voowaarden die hij niet kan lezen/gebrekkig kan vertalen m.b.v. vertaalmachines
http://www.seebuyplay.nl

Re: feedback krc-racing.com

16
Ok daar hebben jullie beiden een goed punt.
Mijn website developer vertelde mij dat een 2 talige website volgens hem niet mogelijk was.
Dit moet toch anders kunnen zou je denken..

Re: feedback krc-racing.com

17
kostenko schreef:Mijn website developer vertelde mij dat een 2 talige website volgens hem niet mogelijk was. Dit moet toch anders kunnen zou je denken..
Natuurlijk kan het wel: kijk eens in een tweetalig land zoals België! Als een webdeveloper zoiets basaals niet voor elkaar krijgt, heb je een groot probleem van een geheel andere orde.

Het ontwerp ziet er gelikt uit (waarvoor lof), maar nog voordat je goed en wel begonnen bent, zit je aan te hikken tegen technische beperkingen die je eigenlijk kunt missen als kiespijn. Misschien maar een echte webdeveloper naast de webdesigner zetten, want dan is dit probleempje zó opgelost.
StoreCore.io

Re: feedback krc-racing.com

19
kostenko schreef:Ik heb inderdaad de hulp van een expert nodig om dit euvel in de kiem te smoren. Mocht iemand een suggestie hebben dan hoor ik dit graag.
Misschien maar even in lekentermen uitleggen hoe het ongeveer werkt. Technisch is het namelijk een fluitje van een cent. Iemand die beweert dat het niet kan, verdient de functieomschrijving "webdeveloper" niet.

Je hebt twee lijstjes met strings: variabelen of constanten met tekst. Waar in het lijstje voor Nederlands bijvoorbeeld "Annuleren" staat, staat in het lijstje voor Engels "Cancel". Strings kunnen ook langere teksten bevatten, bijvoorbeeld "Uw winkelwagentje is leeg" naast "Your shopping cart is empty". Daarnaast heb je alleen nog een schakelaar nodig die het juist lijstje laadt, bijvoorbeeld met een taalkeuze in de hoofdnavigatie.

Veel software voor webwinkels heeft hiervoor language packs: kant-en-klare 'taalpakketten' met alle strings voor Nederlands, Frans, Duits, Engels, enzovoort. Bij maatwerk kun je vergelijkbare lijsten met strings gewoon zelf aanleggen. Een webdeveloper die beweert die het niet kan, is lui, ondeskundig of beide.
StoreCore.io