Adverteren met een flyer, 5.000 A5 flyers voor EUR 30.

1
Beste leden,

Wilt u ook uw website promoten, meer naamsbekendheid krijgen en meer verkopen realiseren?

Adverteer nu met een flyer.
Ideaal om mee te sturen bij een bestelling of zelf te verspreiden in je eigen regio.

Om de kosten tot een minimum te beperken, zullen er 6 webshops op 1 flyer adverteren.
Op elke zijde 3 webshops.

Er is dus genoeg ruimte voor uw logo, uw tekst en eventueel uw actiecode.

Kosten: EUR 30 ex BTW.
Inclusief drukkosten, ontwerpkosten en verzendkosten.
Totale oplage: 5.000 A5 flyers, full colour, glanzende afwerking.

Het ontwerp wordt gemaakt door een professioneel ontwerper.

Er wordt geprobeerd om zoveel mogelijk per doelgroep te adverteren.
Bijvoorbeeld doelgroepen als kinderen, vrouwen, mannen, etc.
Er wordt eveneens geprobeerd om geen concurrenten op de flyer te plaatsen.
Voordat het ontwerp wordt gemaakt, zal iedereen een lijst van de deelnemers ontvangen en kan alsnog worden besloten om af te zien van deelname of te kiezen voor een nieuwe edite.

Op onze website, http://www.webshopflyer.nl kunt u meer informatie vinden.
Registreer je nu om van kortingen te profiteren.

Met vriendelijke groet,

Webshopflyer.nl
Twitter: @webshopflyer

Re: Adverteren met een flyer, 5.000 A5 flyers voor EUR 30.

4
Ik heb liever alleen mijn webshop op een flyer, het is nou eenmaal zo dat dan automatisch de aandacht van de klant naar 1 webshop gaat en niet verspreid over alle bedrijven die erop staan, zo heb ik meer kans dat ze naar mijn website gaan. Ik geloof dus niet in het idee, maar ik vindt het voor het tegenwoordige aantal webshops erg creatief.


mijn eigen flyers heb ik besteld bij een flyershop nadat ik zelf een ontwerp gemaakt had. Ik zelf heb im verschillende dorpen gestaan en rondgedeeld, en mijn omzet is inmiddels bijna verdubbelt en ik heb inmiddels mijn 2de webshop online.

--

Met vriendelijke groet,

Tim
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Adverteren met een flyer, 5.000 A5 flyers voor EUR 30.

5
Je vergeet dat je flyer, als je die deelt met ander shops, ook bij klanten van die shops terecht komt. Als je de flyer dus bij elkaars bestellingen doet, dan heb je een veel groter bereik.

Uiteraard, als je zelf op straat staat te flyeren, dan gebruik je wel een flyer met alleen jouw shop er op.

Re: Adverteren met een flyer, 5.000 A5 flyers voor EUR 30.

6
Het is precies zoals Wouter al heeft uitgelegd.

Doelgroep gericht, erg effectief en hoge return on investment.

Maar uiteraard heeft een flyer met alleen jouw naam en producten erop ook een groot effect.

Flyeren werpt zeker zijn vruchten af.

Succes met de verkopen!

Groeten
Webshopflyer.nl

Op dit moment heb ik nog 2 plaatsen vrij voor webshops met als doelgroep kinderen.
EUR 30 ex BTW en verzendkosten. Inclusief ontwerp en drukkosten.

Re: Adverteren met een flyer, 5.000 A5 flyers voor EUR 30.

7
Het nadeel van dit soort flyers is dat het veel te lang duurt voor ze verstuurd zijn.
Vooral kleinere webshops willen er aan meedoen. Voordat die webshops de minimale 5000 flyers met bestellingen hebben meegestuurd ben je zo 2 jaar verder.
Een flyer moet gewoon binnen 1 week rondgestuurd worden anders heeft het weinig zin.

Re: Adverteren met een flyer, 5.000 A5 flyers voor EUR 30.

8
PaulG schreef:Het nadeel van dit soort flyers is dat het veel te lang duurt voor ze verstuurd zijn.
Vooral kleinere webshops willen er aan meedoen. Voordat die webshops de minimale 5000 flyers met bestellingen hebben meegestuurd ben je zo 2 jaar verder.
Een flyer moet gewoon binnen 1 week rondgestuurd worden anders heeft het weinig zin.
Het gaat om 5.000 flyers met 6 deelnemers, dus iets meer dan 800 per webwinkel. Als die na 2 jaar nog niet op zijn, heb je sowieso een probleem.

Maar je hebt zeker gelijk. Voor speciale aanbiedingen of tijdelijke acties die bezoekers naar de webwinkel lokken, zijn de flyers te lang in omloop. Dan blijft het bij een algemeen "corporate identity" plaatje of praatje, maar dat trekt veel minder bezoekers dan een concrete aanbieding.

Na wat experimenteren met kleinschalig drukwerk, hebben we het nu zelf anders opgelost. Kleine folders printen we met een kleurenlaserprinter dubbelzijdig op A4 en daarna vouwen we ze in één slag naar A5. Per exemplaar niet echt goedkoop, maar het grote voordeel is dat je veel verschillende folders kunt maken voor andere doelgroepen en je de folders direct kunt aanpassen.

Een alternatief dat we daarnaast achter de hand hebben, is een prijslijst geprint in zwart op fel gekleurd papier. Dat brengt dan vooral goed de breedte van je assortiment onder de aandacht van de kopers.

Persoonlijk zou ik dus niet adverteren op klein formaat met vijf andere blikvangers; je kunt het ongeveer even goedkoop ook anders en vooral beter oplossen.
StoreCore.io