Webwinkel Forum.nl
Registreer | Over Ons | Profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen | Zoeken | Webwinkel Links  | Voorwaarden
Slechte service van Shopfactory

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Webwinkel Forum.nl -> Shopfactory
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat vind jij van de service van Shopfactory
Uitstekend
0%
 0%  [ 0 ]
Goed
16%
 16%  [ 1 ]
Matig
16%
 16%  [ 1 ]
Slecht
66%
 66%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht
roberteits

BerichtGeplaatst: 06 november 2009    Onderwerp: Slechte service van Shopfactory Reageer met quote

Wie heeft er ervaring met de servicedesk van Shopfactory?

Ik plaats betaald tickets, maar daar wordt structureel geen enkele reactie op gegeven. Tot nu toe 3 vragen gehad; een ding gemeen: GEEN reactie.

Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben?

Groeten Robert Eits
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
boywonder64

BerichtGeplaatst: 25 november 2009    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dezelfde ervaring met Shopfactory. Ze zijn niet te bereiken. Wel als je de software wil kopen maar daarna is het een drama!

Waardeloos! Evil or Very Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
drecom

BerichtGeplaatst: 06 december 2009    Onderwerp: Support Reageer met quote

Bij dit soort software is de support altijd belangrijk. We gebruiken het pakket al een paar jaar en hebben een aantal keer de support gebruikt. Helaas duurt het altijd lang (en dat terwijl het produkt zeker niet goedkoop is). Soms ook fouten die niet aan de gebruiker liggen, maar gewoon nog in de software zitten. Nu we overstapten naar windows 7 bleek de software (versie 7) niet meer goed te werken. Helaas is dan het antwoord via de vertegenwoordiging in Nederland (easyaddin.nl) dat je moet upgraden naar versie 8. Dat kost dan weer zo'n kleine 500 euro en garanties heb je niet. Inmiddels de markt weer eens bekeken en blijkt er veel andere goede software beschikbaar te zijn, tegen ook nog eens veel lagere prijzen. Jammer dat ze zo met hun trouwe klanten omgaan. Door mijn ervaring zijn er nu twee andere relaties van me, die wilden starten, nu naar andere software aan het kijken. Een beetje dom dus van de sales. Mocht je alle correspondentie met hun willen lezen, kun je me een email sturen. Het is geen kwaaadsprekerij en het pakket werkt ook voor een groot deel goed, maar juist voor alles wat er fout gaat, zou de hoge prijs een goede support moeten waarborgen, maar helaas is de arrogante houding nu een reden om over te stappen en anderen te waarschuwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Advertentie
eentje
Moderators

BerichtGeplaatst: 07 december 2009    Onderwerp: Reageer met quote

De overstap naar Windows 7 en dat Shopfactory daaraan niet voldoet is iets wat aan jezelf ligt en niet aan Shopfactory en kan en mag je Shopfactory niet aanrekenen.

Het verdere relaas is helaas voor Shopfactory heel herkenbaar, relatief goede software maar een slechte 'after sales' zodra moeilijke vragen gesteld worden.

Inderdaad zijn er genoeg alternatieven op de markt, zelfs gratis alternatieven voor diegenen die het niet erg vinden om zich een beetje te verdiepen in css, php en mySQL.
HANSA66

BerichtGeplaatst: 22 december 2009    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had een probleem met overzetten van het mailadres omdat ik van provider gewisseld ben.
Na een mailtje richting 3d3 support kreeg direct een mailtje terug met een formulier voor de aanpassing.
Dit formulier heb ik verzonden, maar na 3 dagen had ik nog niets gehoord.

Hierop heb ik Easy AddIn om hulp gevraagd en die heeft mij direct gebeld.
De volgende dag was er nog geen reactie en toen heeft Add In het voor me opgelost.

Dus verkopen en daarna kun je barsten? Dat herken ik niet.
Easy AddIn neemt gewoon zijn verantwoordelijkheid en heeft prima geholpen.

Achteraf bleek mijn reply met attachment in de SPAM box terecht te zijn gekomen bij Support. Ik had het formulier als JPG gestuurd en dat ging verkeerd.

Kwestie van overmacht. Hiervoor heeft men excuses gemaakt.

Mijn ervaring is dus goed.
Naar boven
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: 23 december 2009    Onderwerp: Reageer met quote

HANSA66 schreef:
Mijn ervaring is dus goed.

Fijn te horen dat ook mensen met goede ervaringen de moeite nemen te posten. Meestal zijn het toch de mensen met minder goede ervaringen of eigen belangen die de tijd willen nemen om hun hart te luchten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
josi

BerichtGeplaatst: 11 februari 2010    Onderwerp: Reageer met quote

Zowel 3D3 als het nederlandse kantoor geeft niet thuis bij info-aanvraag. Voorts maakt SF zich er makkelijk vanaf na de introductie van IE8: koop maar WEER een nieuwe versie. Ik heb het gehad en ben overgestapt naar SEO.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
shopfactory

BerichtGeplaatst: 01 augustus 2010    Onderwerp: Reageer met quote

Even een reactie namens ShopFactory op deze thread:

@drecom ShopFactory 7 kan prima draaien op Windows 7, zie ook http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=499
Dit moet iets geweest zijn wat op uw PC een probleem veroorzaakte.

@josi Dit heeft betrekking op ShopFactory 6 en ouder. Deze versies zijn inmiddels al een aantal jaren niet meer leverbaar en worden ook niet meer door ons geupdate. Internet Explorer 8 heeft een aantal nieuwe features die ervoor zorgen dat in een aantal ShopFactory 6 (of ouder) shops het bestelscript niet meer werkt. We hebben uiteraard geprobeerd hier een patch voor te maken maar dit bleek helaas niet mogelijk. Het advies dat wij aan klanten geven in zo'n geval is inderdaad om te upgraden naar onze huidige versie, waarbij we de klant dan altijd een aantrekkelijke upgrade regeling aabieden
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Webwinkel Forum.nl -> Shopfactory Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: