www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

1
Ben benieuwd naar de meningen van iedereen op dit forum betreffende onze webwinkel!

http://www.mobilecaseshop.nl
( De winkel is nog niet live om aankopen te doen )

MobileCaseShop verkoopt cases en covers voor smartphones.
Wij proberen ons te onderscheiden door ons assortiment wekelijks/maandelijks te vergroten.

Daarnaast hebben wij een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Onze producten zijn voordelig geprijsd en gaan zeker niet de deur uit zonder persoonlijke goedkeuring. Aftersales zijn immer bijna belangrijker dan de verkoop.

Door middel van kortingsacties proberen wij ons nog aantrekkelijker te maken.

Kritiek, commentaar, sugesties? Heb ik iets over het hoofd gezien, vergeten? Brand los!

Re: www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

4
Bedankt voor jullie reacties.

@1 Die ''ad'' was inderdaad onduidelijk met het halve gezicht erop. Meteen veranderd!

@2 Dat klopt daar hebben wij inderdaad nog geen producten van. Alhoewel omdat we dat wel van plan zijn voor de toekomst, staan die categorieën er tussen.

Haha en vanwaar half concurrentje, en niet helemaal? ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

11
eentje schreef:Kritiekpuntje:

Uit de AV:
Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen.
Maar bij betaalmethoden zie ik alleen 100% vooruit betaalmethoden.

Ook zie ik geen SSL.
Bedankt voor de kritiek!

Bij het klikken op Login of Register wordt u automatisch doorgestuurd naar een SSL verbinding. Waardoor de persoonlijke gegevens van de klanten dus beveiligd en versleuteld blijven.

Betreffende de opmerking uit de AV. Voordat wij online gaan zullen de klanten ook de mogelijkheid hebben tot vooruitbetaling van slechts 50% of minder.

Re: www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

12
Bij het klikken op Login of Register wordt u automatisch doorgestuurd naar een SSL verbinding. Waardoor de persoonlijke gegevens van de klanten dus beveiligd en versleuteld blijven.
Ja ik zie het... je word doorgestuurd naar een ander domein... dan haak ik persoonlijk af... weet namelijk nooit of dit zo hoort of dat het een 'man in the middle' is.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

13
Ik denk dat hij daar weinig aan kan doen. Dit zie je wel vaker bij huurshops. Ik had het - heel lang geleden - ook bij MijnWinkel.nl. Zeker wel een nadeel omdat er de laatste tijd ook in het nieuws al zoveel te doen is over dit onderwerp denk ik dat mensen er steeds meer op gaan letten.

Re: www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

15
Daar kunnen wij inderdaad weinig aan doen. Het is gegarandeerd een veilige SSL verbinding met een 256bits SSL certificaat. De reden dat u wordt doorverwijst naar een andere url ( welke ook van ons is ) is omdat mobilecaseshop.nl niet direct gehost wordt bij het bedrijf waar wij de licentie van de webshop hebben. Wij kijken of we de naam 'PhoneCases'.webshopapp.nl kunnen wijzigen in Mobilecaseshop.webshopapp.nl om de klant toch meer vertrouwen te geven betreffende de url naam.

Re: www.MobileCaseShop.nl - Feedback en Gedachtes

16
MobileCaseShop schreef:Daar kunnen wij inderdaad weinig aan doen. Het is gegarandeerd een veilige SSL verbinding met een 256bits SSL certificaat. De reden dat u wordt doorverwijst naar een andere url ( welke ook van ons is ) is omdat mobilecaseshop.nl niet direct gehost wordt bij het bedrijf waar wij de licentie van de webshop hebben. Wij kijken of we de naam 'PhoneCases'.webshopapp.nl kunnen wijzigen in Mobilecaseshop.webshopapp.nl om de klant toch meer vertrouwen te geven betreffende de url naam.
Dan lijkt het op ing.internetbankieren.example.com uit phishing mail, dus dat is ook niet ideaal.

Encryptie is bij SSL slechts de ene helft van het verhaal; de andere helft die het compleet maakt, is de verifieerbare identiteit van de persoon of het bedrijf achter de site.
StoreCore.io