Hallo,
Ik ben bezig met me webshop te promoten en heb de volgende dingen al gedaan,
-Aangemeld bij tweakers,
-Marktplaats admarkt
-Shopwiki (niet toegelaten)
Wat kan ik nog meer doen om mijn webshop te promoten (liefst gratis)
Het gaat om http://www.manivideoproductie.com/webshop/
Alvast bedankt
Mads
Re: Wat kan ik nog meer doen om me webshop te promoten
2Misschien eerst aan de inhoud werken?
Ik heb werkelijk geen idee wat dit moet voorstellen:
http://manivideoproductie.com/webshop/? ... naar-dvd-a
Ik heb werkelijk geen idee wat dit moet voorstellen:
http://manivideoproductie.com/webshop/? ... naar-dvd-a
3Dit is voor klanten die gebruik maken via onze omzet diensten deze krijgen een prive mailtje dat we klaar zijn en kunnen betalen via onze webshop
4Verdiepen in SEO (zoekoptimalisatie), zodat je meer organisch zoekverkeer kan krijgen. Is uiteindelijk ook gratis en beter op de lange termijn:)
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Nederlands leren of iemand inhuren die de Nederlandse taal machtig is.
Cattegorie?
Cattegorie?
6wat bedoel je daarmee?Arthur schreef:Nederlands leren of iemand inhuren die de Nederlandse taal machtig is.
Cattegorie?
8Dat je spelling/taalgebruik niet je van het is.
'Me webshop' is ook al fout. Staat een beetje puberaal.
'Me webshop' is ook al fout. Staat een beetje puberaal.
9bedankt voor het zeggen ik heb last van a dyslexie en heb daarom moeite met zulke dingen.
Ik had de site eerst via de site laten beoordeling en daar kwam weinig uit dus ik dacht dat het wel goed was.
Ik had de site eerst via de site laten beoordeling en daar kwam weinig uit dus ik dacht dat het wel goed was.
10Wat ik zou doen is gewoon voor een fles wijn (bier?) een kennis het even laten lezen en de laatste foutjes eruit vissen
11Heb je al wat aan Social Media gedaan? In je startpost vermeld je dat namelijk niet. Een facebook bedrijfspagina levert al veel verkeer op mits je deze up-to-date houdt. Zelfde geldt natuurlijk ook voor Twitter.
Ik heb ook even snel naar de code van je website gekeken. Het lijkt erop alsof er weinig aan zoekmachine optimalisatie is gedaan. Meest belangrijke zoals meta tags (description & keywords) kon ik zo snel niet vinden. Dit is namelijk best belangrijk.
Verdiep je eens in zoekmachine optimalisatie (SEO) hier kan namelijk nog veel mee bereikt worden op je website.
Ik heb ook even snel naar de code van je website gekeken. Het lijkt erop alsof er weinig aan zoekmachine optimalisatie is gedaan. Meest belangrijke zoals meta tags (description & keywords) kon ik zo snel niet vinden. Dit is namelijk best belangrijk.
Verdiep je eens in zoekmachine optimalisatie (SEO) hier kan namelijk nog veel mee bereikt worden op je website.
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!
12Gratis promoten wil iedereen en is/wordt steeds lastiger.
Wij hebbe een google adwords account en dit levert veel bezoekers/klanten op. Maar het is lastig te controleren of het ook "echte" bezoekers zijn. Ooit heb ik wel eens het idee dat google een hoop chinesen laat kliken .
Maar je kunt je dagbudget ect. instellen dus in princiepe kom je nooit echt voor verrassingen te staan.
suc6
grt Dirk
Wij hebbe een google adwords account en dit levert veel bezoekers/klanten op. Maar het is lastig te controleren of het ook "echte" bezoekers zijn. Ooit heb ik wel eens het idee dat google een hoop chinesen laat kliken .
Maar je kunt je dagbudget ect. instellen dus in princiepe kom je nooit echt voor verrassingen te staan.
suc6
grt Dirk
13Hallo,
ik heb nog google adword waarde bonnen liggen maar ik het snap het systeem niet precies en op welke woorden ik het best geld kan zetten
ik heb nog google adword waarde bonnen liggen maar ik het snap het systeem niet precies en op welke woorden ik het best geld kan zetten
14Vaak kun je die bonnen maar eenmalig gebruiken. Ik zou er gewoon eens mee gaan spelen. Voeg zoekwoorden toen waarvan jij denkt dat ze relevant zijn voor het product waar je een advertentie voor maakt. Na verloop van tijd zie je wel welke woorden veel klikken of vertoningen opleveren.
suc6
suc6
15wij hebben een facebook pagina en zetten hier vaak genoeg dingen op. hoe krijg je het voor elkaar dat mensen het vind ik leuk vindenShopotheek schreef:Heb je al wat aan Social Media gedaan? In je startpost vermeld je dat namelijk niet. Een facebook bedrijfspagina levert al veel verkeer op mits je deze up-to-date houdt. Zelfde geldt natuurlijk ook voor Twitter.
https://www.facebook.com/manivideoproductie
16Sorry Kroezy, maar ook je Facebook pagina staat vol met schrijffouten! Dat wekt niet echt vertrouwen bij potentiële klanten.
17Ik heb nu een actie gedaan op me site dat als je ons leuk vind op facebook 5% kortin krijgt in de webshop. iemand verder nog tips?