Hallo, Ik heb sinds ruim een jaar een webshop,maar nagenoeg geen omzet.
Graag wil ik jullie opbouwende kritiek eens horen.
Waar gaat het mis?
Hij is gemaakt via mijnwebwinkel,zag dat er meer problemen mee hadden met de vindbaarheid.
Alvast erg bedankt
2
Je wilt dus een beoordeling van de website zelf? Daarvoor kun je het beste het Feedback & Ervaringen forum gebruiken. Voor een beoordeling over jouw marketing technieken of weet ik wat heb je toch echt te weinig informatie gegeven.
Over de site:
- Prijzen zijn ex. btw? dat mag volgens mij niet als je aan consumenten levert. Toch staat in je AV dat prijzen incl. BTW zijn? klopt niet helemaal.
- De foutmelding wanneer ik vergeet een maat in te vullen stuurt mij naar een nieuw scherm, niet echt handig werken.
- De frontpage is behoorlijk kaal, kan je die niet inrichten?
De artwork en background vind ik dan weer wel aardig.
Krijg een beetje de indruk dat je zelf ook niet zo veel aan de site hebt gedaan. Ook simpele dingen als URL rewrite en een 404 error had je makkelijk kunnen doen.
Mijn tip: kijk eens goed rond op andere sites, hoeft niet per sé hetzelfde product te zijn en kijk eens hoe dat er uit ziet t.o.v. jouw site. En verdiep je eens in SEO en gebruikersvriendelijke foutmeldingen, redirects etc.
Begin daar eens mee.
Over de site:
- Prijzen zijn ex. btw? dat mag volgens mij niet als je aan consumenten levert. Toch staat in je AV dat prijzen incl. BTW zijn? klopt niet helemaal.
- De foutmelding wanneer ik vergeet een maat in te vullen stuurt mij naar een nieuw scherm, niet echt handig werken.
- De frontpage is behoorlijk kaal, kan je die niet inrichten?
De artwork en background vind ik dan weer wel aardig.
Krijg een beetje de indruk dat je zelf ook niet zo veel aan de site hebt gedaan. Ook simpele dingen als URL rewrite en een 404 error had je makkelijk kunnen doen.
Mijn tip: kijk eens goed rond op andere sites, hoeft niet per sé hetzelfde product te zijn en kijk eens hoe dat er uit ziet t.o.v. jouw site. En verdiep je eens in SEO en gebruikersvriendelijke foutmeldingen, redirects etc.
Begin daar eens mee.
3
Mijn prijzen zijn incl BTW.
Ik zal hem in de andere topic platsen,en daar er verder mee gaan.
Iedergeval bedankt voor je feedback
Ik ben er als leek mee begonnen dus hoe dat moet een url-rewrite weet ik ook niet.Maar daar ga ik zeker mee aan de slag
Net als uit te zoeken hoe ik een 404 error moet maken.
Ik zal hem in de andere topic platsen,en daar er verder mee gaan.
Iedergeval bedankt voor je feedback
Ik ben er als leek mee begonnen dus hoe dat moet een url-rewrite weet ik ook niet.Maar daar ga ik zeker mee aan de slag
Net als uit te zoeken hoe ik een 404 error moet maken.
kleine aanpassing
4ik zou de lege tussen pagina's weghalen dan wordt de site een stuk strakker. en hoeven bezoekers minder vaak te klikken om bij de produkten te komen.
Schrijf je om meer bezoekers te krijgen eens in bij http://www.veilingshopper.nl en vraag bij de beheerder (dat ben ik) een gratis zakelijk account aan! dan kun je een fiks aantal advertenties met link naar de eigen site plaatsen.
Schrijf je om meer bezoekers te krijgen eens in bij http://www.veilingshopper.nl en vraag bij de beheerder (dat ben ik) een gratis zakelijk account aan! dan kun je een fiks aantal advertenties met link naar de eigen site plaatsen.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.