Oproep: Online Verzendservice - meedenken met PostNL

1
Wij gebruiken voor het verzenden van onze brievenbusdoosjes de online verzendservice (in combinatie met een export-tool voor onze webshop) omdat je eenvoudig in 1 keer labels en postzegels op een mooi etiket print. Toch vind ik dat er nog veel te verbeteren is (zeker voor de zakelijke gebruiker), ik heb daarom contact opgenomen met de verantwoordelijke personen en gevraagd of ze het leuk zouden vinden om hierover een feedback sessie te organiseren.

Voor die sessie zoeken ze maximaal 7 mensen die professioneel gebruik maken of hebben gemaakt van de Online Verzendservice om bij PostNL thuis in Hoofddorp mee te denken over verbeter mogelijkheden. Reiskosten worden vergoed. Erg leuk/interessant denk ik, en een unieke kans om een stem te hebben in de verbetering van een product. Doe jij mee? Stuur mij even een PM, dan zorg ik dat je in contact komt met de verantwoordelijke binnen PostNL voor de details.

disclaimer: ik heb geen enkele binding met PostNL, behalve dat wij onze producten met hun versturen (pakketten via tussenpartij). Ik heb dit geïnitieerd bij PostNL omdat verbazingwekkend vaak blijkt hoeveel bedrijven open staan voor feedback als je informeert, en ik denk dat dit de allerbeste (en leukste) manier is om invloed uit te oefenen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.