2
De layout kun je denk ik nog in verbeteren. Het was mij te willeukeurig met groen, paars... wit... verschillende lettertypen... Er kwam geen duidelijke huisstijl uit.

Toch zou ik hier snel mijn bestelling durven doen. De website straalt actualiteit uit (zeker met feestdagen logo) en het voor 4 uur besteld volgende dag in huis geeft mij ook aan dat je het werk serieus neemt. Leuk assortiment. Helaas heb ik geen kat. Maar betrouwbare winkel voor me.

Enkel layout technisch zie ik punten waar je nog grote stappen kunt maken.

3
Thanks. Ik ben heel blij te horen dat mijn winkel vertrouwen wekt; daar doe je het in de eerste plaats toch voor.

De layout is inderdaad niet je-van-het. Helaas biedt MijnWebwinkel 4.5, waarmee de winkel is gemaakt, weinig variatie. Ik heb nu MW 5 gekocht en ben zelf actief met de layout aan de slag, die wordt veel mooier. Op zich komen dezelfde kleuren er wel weer in terug, die zitten nu eenmaal in het logo. Maar het geheel zal veel zachter en vriendelijker zijn dan nu.

Omdat MijnWebwinkel 5 nog aan het worstelen is met kinderziektes, zal ik waarschijnlijk niet miv 1-1-09 de nieuwe winkel kunnen lanceren. Maar die wordt absoluut mooier. Gelukkig lijkt het nu wel de goede kant op te gaan en daarom heb ik niets meer aan de huidige layout gedaan. Die energie steek ik liever in de nieuwe winkel.

Re: Wie wil kijken bij Kattig?

4
kattig schreef:Ik ben nu een maand of 2 bezig en het wil nog niet erg op gang komen maar goed, dat kost tijd. Wat vinden jullie van www.kattig.eu ?

Ziet er vrolijk uit ! :D
Kijk voor een goede en betrouwbare webhoster eens op mijn site. € 35.00 per jaar incl. webwinkel software.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Waarom ben jij lid van de Dibevo?

De Dibevo is flink bezig de concurrentie voor de fysieke detailhandel d.m.v. webwinkels in te dammen.

7
Van Google moet ik het niet hebben; als je iets intikt dat ook maar enigszins met dieren te maken heeft, kom je altijd bij Zooplus terecht. En tsja, de links verbeteren zal kunnen als LogiVert dat in hun software aanpast.

Overigens is dit topic 2 jaar oud; ben alweer een poosje bezig :lol:

8
kattig schreef:Van Google moet ik het niet hebben; als je iets intikt dat ook maar enigszins met dieren te maken heeft, kom je altijd bij Zooplus terecht.
Alhoewel iedereen het heeft over nummer 1 posities in Google, kan in het geval van een te sterke concurrent, de nummer 2 positie ook nog steeds wel wat traffic opleveren hoor. ;-)
Overigens is dit topic 2 jaar oud; ben alweer een poosje bezig


Als je geen feedback meer wilt kun je me even een priveberichtje sturen dan zet ik er een slotje op en kan men niet meer reageren of als je wilt kan ik het topic verwijderen als je het echt storend vind dat mensen zien wat er vroeger niet goed was?

9
@ kattig
is het logivert zijn software dat het niet zo vindbaar maakt bij google?
Of is het gewoon een kwestie van de juiste keywoorden en tags te gebruiken?