Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Devna
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 maart 2013

[devna-design.nl]Graag reacties en tips over mijn webwinkel

06 maart 2013

Beste leden,

Het is mij geadviseerd om jullie tips, reacties en advies hierop te vragen over mijn webwinkel die ik onlangs online heb gezet.

Ik krijg genoeg leuke reacties van collega's, vrienden en mensen op facebook.
Alleen het probleem is er moeten ook producten verkocht worden en niet alleen bij reacties blijven.

Graag wilde ik jullie vragen hoe ik dit kan bereiken?

dit is mijn webwinkel:

http://www.devna-design.nl


alvast bedankt!
 
warface
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 januari 2013

Re: graag wil ik jullie reacties en tips over mijn webwinkel

06 maart 2013

Eerste indruk van je webwinkel is prima, simpel maar netjes.

Bij het stukje "over ons" mis ik eigenlijk een foto van jullie. Verder ben ik niet echt onder de indruk van het lettertype en komt deze pagina een beetje saai over.

Ik las in je eerste bericht dat je om de verkoop te stimuleren ALLE artikelen in prijs hebt verlaagd. En inderdaad, door alle prijzen zit een dikke rode streep met eronder de nieuwe prijs. Ik zou dit snel weer terugdraaien... Het komt namelijk niet erg professioneel over als ALLES in de aanbieding is. Lijkt net of je een faillissement-uitverkoop oid hebt. Beter is het om OF alle prijzen standaard in prijs te verlagen (maar dan verdien je minder) of een selectie te maken van enkele artikelen als "lokkers"

Verder vind ik nauwelijks informatie op je website. (hij voldoet op dit moment zelfs niet aan de regels;) )
Denk aan:
Je bedrijfsgegevens
Hoe kan ik betalen
Waarmee wordt het pakketje verzonden
Hoe zit het met garantie
Wat zijn de levertijden
enz. enz.

Ik zou niet snel een armband van €200,- kopen bij een winkel zonder ook maar enige informatie over het bedrijf, adres, keurmerk betalingsmogelijkheden etc.

Ik heb even geprobeerd om een aantal artikelen in de winkelmand toe te voegen, maar dit lukt niet. Ik krijg slechts één artikel toegevoegd.

Een deel van bovengenoemde informatie is wel te vinden in je algemene voorwaarden, maar als ik zo vrij mag zijn heb ik daar ook nog wel een paar puntjes ter verbetering:

- " Alle prijzen staan in euro’s (€) vermeld exclusief de wettelijk bepaalde BTW 19% en exclusief verzendkosten. "
Als je aan consumenten verkoopt moet de prijs INclusief BTW op je website staan.

- "Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 7 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden"
7 werkdagen voordat een artikel verzonden wordt is wel erg lang, kan me voorstellen dat mensen daarom afhaken.


Ik denk dus vooral dat je moet proberen meer informatie op je website te zetten zodat je het vertrouwen van de consument wint. Zeker in de branche waar jij je in begeeft is de concurrentie gigantisch en zul je je stinkende best moeten doen voor elke bestelling.


Ik hoop dat je er wat aan hebt!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: graag wil ik jullie reacties en tips over mijn webwinkel

06 maart 2013

Bij bestellen klopt er meer niet of is onduidelijk.
Heb je zelf al eens geprobeerd een bestelling te maken. Let op engelse teksten tussendoor. Doe net of je een veld niet snapt en sla het over.
Wachtwoorden verkeerd, engels/nederlandse tekst maar opnieuw invullen, waar? Email adres fout ingevuld, vul een geldig email adres in. Velden zijn weg!!
Ik kan me voorstellen dat als mensen al willen bestellen ze hier afhaken.
Moet akkoord gaan met leveringsvoorwaarden, maar kan alleen vinkje plaatsen bij servicevoorwaarden. Is dat hetzelfde? (Ja zal best wel, maar het staat er dus niet goed)
Site is ook ontzettend langzaam. (Te langzaam)
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: graag wil ik jullie reacties en tips over mijn webwinkel

06 maart 2013


Verder vind ik nauwelijks informatie op je website. (hij voldoet op dit moment zelfs niet aan de regels;) )
Denk aan:
Je bedrijfsgegevens
Hoe kan ik betalen
Waarmee wordt het pakketje verzonden
Hoe zit het met garantie
Wat zijn de levertijden
enz. enz.
Bovenstaande zijn punten waarop mensen echt afhaken.
Site ziet er verder wel netjes uit.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: [devna-design.nl]Graag reacties en tips over mijn webwin

06 maart 2013

Waarom verkoop je geen ketting waaraan je de hangers kan doen? Het lijkt me dat het voor een klant prettiger is om een complete ketting te kopen. Misschien een idee?
En ik zou in het stukje over ons iets veranderen aan de zin 'bovendien zijn de prijzen toegankelijk voor elk budget'. Je richt je duidelijk op het wat luxere segment en daar zijn de prijzen ook naar. Niets mis mee, maar dan zou ik dat juist wat meer benadrukken.
Verder ziet je site er fris uit, maar springt er niet echt uit vind ik. En inderdaad je gegevens op de site zetten. Ik zou ook geen dure armband bestellen, als ik verder geen bedrijfsgegevens kon vinden.
Wat zijn clutches? Een soort avondtasje? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Maak het zo duidelijk mogelijk voor iedereen.

Succes!
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: [devna-design.nl]Graag reacties en tips over mijn webwin

07 maart 2013

Ik zou allereerst beginnen met een nieuwe host te zoeken. Je site is echt te langzaam.

Het stukje "over ons" zou ik aanpassen. De regels lopen niet echt lekker in elkaar over vind ik zelf. Het leest niet lekker weg.

Nu (ik heb geen flauw idee wat alles betekend) zou ik die namen als "clutches" wel houden. Ik krijg de indruk dat je wel wat exclusief wilt zijn en bij dat publiek horen zulke namen. Wil je een breed publiek aanspreken, dan veranderen die handel.

Je mySQL database heeft een storing. Sommige categorieën wil hij namelijk niet oproepen...

Succes!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
Nayo
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 maart 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: [devna-design.nl]Graag reacties en tips over mijn webwin

07 maart 2013

Hoi hoi,

ik heb je webwinkel bekeken.

Ik kan geen belangerijke info vinden.
Zoals algemene voorwaarden, verzending , betaling etc.
Als je dit zou adden aan je webwinkel zou het mij meer vetrouwen geven om bij jou een bestelling te plaatsen.

Verder vind ik het leuk dat er een model ( ik weet niet of jij dat bent ) op de foto's de producten draagt. Het zou ook leuk zijn als je meer foto's zou maken van de producten zelf. Ook op de voorpagina. Als ik nu kijk dan weet ik niet precies wat je verkoopt. pas als ik je menu zie wordt dat duidelijk. Ik zou dus afwisselen. Ook leuke foto's waar je producten los op staan en dan weer foto's van de model die het draagt.

verder is je webshop lekker simpel daar houd ik van.

heb je ook social media? dan zou ik dat ergens ook neerzetten.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: [devna-design.nl]Graag reacties en tips over mijn webwin

07 maart 2013

Wat mij direct opvalt: alles is in de sale. Wil je dit? Of wil je wat meer luxe uitstralen. Je kan iets wel voor 88€ aanbieden, maar als overal een oude prijs van 130€ staat doorgekrast.. Heb ik mijn twijfels.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht