Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Devna
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 maart 2013

Hoe promoot ik mijn webwinkel

06 maart 2013

Beste leden,

Sinds 1 jaar heb ik een webwinkel in dames accessoires.
Ik wilde vragen of jullie voor mij tips of advies hebben om voor mijn webwinkel meer bezoekers binnen te halen.

Ik heb het gepromoot op me werk via visitekaartjes, via me eigen facebook, door een like pagina aan te maken via facebook en twitter. Ik heb ook zeer goede reacties ontvangen van de mensen die mijn webwinkel hebben bezocht alleen daar heb je niet veel aan, de producten moeten ook verkocht worden en dat blijft een beetje weg.

Zelf dacht ik dat het aan prijzen lag dus heb ik een algehele korting op alle producten gegeven. De verkoop blijft alsnog achterwege. Via deze forum wilde ik vragen of jullie mij eventueel hiermee kunnen helpen?
Het gaat om producten die in NL niet verkrijgbaar zijn dus daar ligt het ook niet aan.

Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: Hoe promoot ik mijn webwinkel

06 maart 2013

Ik denk dat het slim is om je site eens te laten beoordeling in rubriek Feedback & Ervaringen.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
 
Devna
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 maart 2013

Re: Hoe promoot ik mijn webwinkel

06 maart 2013

thanks dat ga ik nu doen!
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Hoe promoot ik mijn webwinkel

08 maart 2013

Meet je de hoeveelheid bezoekers middels Analytics? Hoeveel bezoekers heb je en wat is daarvan de conversie. Vervolgens kun je pas voorzichte conclusies trekken. Wellicht heb je weinig of geen bezoekers, dan zijn het niet (direct) de prijzen. Heb je wel veel bezoekers, maar kopen ze niet, dan zouden het wel de prijzen kunnen zijn. Kortom, meten = weten.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Schuyleman
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2010
Contacteer:

Re: Hoe promoot ik mijn webwinkel

08 maart 2013

Kijk binnen analytics naar de verkeersbronnen en conversie (aantal kopers per 100 bezoekers) per verkeersbron. Kijk bij organisch zoeken (gratis gevonden worden) op hoe vaak je via je merk wordt gevonden en tel dat op bij de directe bezoekers dan zie je een beetje de verhouding van het rendement tussen je offline en je online marketing.
inderdaad is % conversie belangrijk maar er is niet echt een benchmark voor.
eigenlijk moet je eerst eens kijken hoe effectief je SEO en evt SEA is en laat inderdaad even een kenner kijken wat er beter kan aan je conversie pagina's. Veel shops hebben miserabele structuren om te bestellen incl verplichte account aanmaak, een kassa die 6 pagina's duurt en hoge verzendkosten. dat werkt niet in je voordeel. keurmerken ven ik niet echt voorstander van maar zorg wel dat je basale gegevens bereikbaar hebt voor bezoekers dat ze kunnen zien wie je bent.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht