DHL België

1
Goeiedag,

ik ben momenteel tarieven van verzendingen aan het vergelijken.
Van Bpost heb ik een folder waar alles mooi instaat.

Als ik op de site van DHL ga, moet ik me eerst inloggen om tarieven te kunnen zien.
Het probleem is dat ik dus nog geen ondernemingsnummer heb en me niet kan inloggen
en zo de business tarieven zien.

Kan iemand me die vertellen?

Over verzending in België, EU en rest van de wereld voor pakketten onder 5 kilo.

Dankjewel!

Re: DHL België

2
Marie-Claire schreef: Kan iemand me die vertellen?
De meeste logische stap zou zijn om DHL te bellen of mailen en vragen om een offerte.

Re: DHL België

4
Als je direct een depot hebt gebeld, zullen ze daar idd niet op zitten te wachten. Men is daar volledig ingesteld op het afhandelen van vracht en het oplossen van lokale 'problemen'.

Je kunt het beste de algemene klantendienst bellen (+32 2 715 50 50) en vragen naar Sales. Zij kunnen op basis van de verwachte hoeveelheid pakketten per maand je een prijs noemen (of offerte toesturen).

Tip, geef direct aan dat je interesse hebt in het Day Definite netwerk en niet Time Def.

Mocht je er niet uitkomen, stuur gerust prive berichtje. Dan geef ik het door aan mijn accountmanager op Roosendaal, hij kan het direct laten oppakken door de juiste persoon binnen DHL (België)
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.