Woef! Miauw! (= hallo!)

1
Ik ben Elien, de eigenaresse van Mia & Max (miamax.be/miamax.nl), een online winkel met toffe spulletjes voor onze geliefde viervoeters.

Ik ben 24, marketeer in het dagelijks leven, blogger in mijn vrije tijd (sinds 2007). Ik woon in Antwerpen, samen met mijn vriend.

Mia & Max bestaan trouwens ook écht, alleen gebruiken ze pseudoniemen. Ze willen niet herkend worden door soortgenootjes op straat. Stel je voor! :roll:

Re: Woef! Miauw! (= hallo!)

3
Hahaha, ik geef ze geen ongelijk; de paparazzi zit tegenwoordig overal en wie wil er nu op het verkeerde moment gekiekt worden? :lol:

Stiekem even naar je shop gekeken, ziet er super gaaf uit! Layout is helemaal mijn smaak, leuk. Snel weggeklikt, anders kost het me weer geld, haha. Mijn "dieren budget" (2 poezendames, 1 bejaarde teckelheer en in de achtertuin struinen 3 Brahma hennen rond) is al aan flarden door een poezendame die met een zeer pootje 2 x naar de dierenarts moest :?

Welkom op het forum en veel plezier!
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Woef! Miauw! (= hallo!)

7
Bedankt iedereen voor het fijne welkom!

@Ann-sophie: laten we ons concullega's noemen :wink:
@Zonnepakje: Inderdaad! Dat probleem is herkenbaar... net eentje naar de dierenarts gebracht voor een vastzittende haarbal :roll:

Re: Woef! Miauw! (= hallo!)

10
Zazuco schreef:Welkom!! Heb je nog meer huisdieren, behalve de anonieme 'Mia en Max'?

Ik moet het trouwens even zeggen: maar ik vind het commentaar van Max en Mia bij de producten echt geniaal! :D
Nee, geen verdere anonieme huisdieren hier :wink:
Bedankt!

Re: Woef! Miauw! (= hallo!)

11
Welkom en een leuke webshop! Wel 1 dingetje viel me op. Heb 2 producten bekeken, en bij de een stond 'Mia haar mening' en de ander 'Mia's mening', misschien dat even aanpassen? :roll:

Re: Woef! Miauw! (= hallo!)

12
Welkom!

Natuurlijk even snel je website bekeken erg leuk, kleine tip maak alle teksten even Nederlands leest wel zo makkelijk! (afrekenen "Customer Login" "Guest Login")

Ik zie trouwens staan gratis verzending, dat is super dat winkelt wel zo makkelijk!