[degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

1
Hallo allemaal

Ik lees hier al enkele maanden mee en heb door jullie opmerkingen gekozen om een webshop via Shopify te bouwen. Tot nu ben ik zéér tevreden over hun support aangezien ik een leek was (en nog een beetje ben misschien :-)

Ik ben 30 jaar en vorig jaar mama geworden van een eerste dochter. Mijn eerste frustratie was dat ik 100en webshops kon vinden met babykleding maar dat ik half het land moest afrijden naar babywinkels om toffe accessoires te vinden. Daarom dacht ik, waarom niet alles zoeken en samen op 1 plaats aanbieden. Veel van onze producten heb ik zelf samengesteld of stoffen voor kunnen kiezen.
We zijn vorige week op 6 augustus 'live' gegaan en hebben ondertussen 633 unieke bezoekers gehad en 13 bestellingen. We doen nog niet aan Google Adwords en willen eerst kijken hoe het ons de eerste weken zal verlopen.

Nu was ik eens benieuwd wat jullie van de structuur vinden want na 1000 keer zelf te kijken zie ik het niet meer. Alle producten zijn nog niet binnengekomen dus in sommige categorieën staat nog niet veel maar dit wordt de komende weken aangevuld.

Super hard bedankt voor jullie eerlijke kritiek !!

Sophie

Re: [degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

2
En toch al 910 likes :)

Voor de korte periode dat je online bent heb je al veel bestellingen ontvangen. Als die niet van vrienden en familie zijn gekomen dan vermoed ik dat je een goede toekomst tegemoet kan zien!

De algemene voorwaarden zijn niet overeenkomstig met de wet.
De verkoper verbindt zich ertoe binnen de 30 dagen na ontvangst van het product het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product (exclusief verzendkosten)
.
Het gehele aankoopbedrag moet je retour betalen. Ja, dat kost je geld maar is ondernemersrisico.

Ook bied je geen iDeal aan? Gemiste kans, ik zou hier snel naar gaan kijken, bijvoorbeeld bij Sisow.

Geen SSL (ook verplicht).

Edit: ik zie dat het een Belgische shop is, wellicht is de wetgeving daar anders(?)

Re: [degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

3
Bedankt voor je feedback!!

Ivm de likes; we hebben onze Facebook pagina gelanceerd op 1 juli om alvast wat reclame te maken en te kijken welke producten likes kregen om zo in te schatten wat we best konden aankopen.
Eerlijk gezegd zijn er slecht heel weinig vrienden op de hoogte en bijna geen familie. We wilden eerst een kijken of het zou werken. De bestellingen zijn allemaal van mensen die we totaal niet kennen.

IDeal komt eraan!! Ik weet dat dit voor Nederland echt een must is.

SSL ; hierover heb ik met de firma die de domeinnamen hosten gesproken en zij vertelden me dat dit in een later stadium interessant kon zijn en dus helemaal niks over dat dit verplicht is. Ik bel hen morgen om dit te checken.

Ik zal ivm de algemene voorwaarden alles nog eens goed bekijken.

Heel erg bedankt !!

Re: [degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

4
Mooie homepage! Ziet er leuk en duidelijk uit :)

Ik heb geen tijd om je hele shop door te kijken, maar 1 dingetje is me opgevallen:
Bij de gepersonaliseerde spenen staan dingen als 'pirate' en 'race car'. Slaat dat op de kleur, of de vorm, of iets anders? Ik snap niet zo goed waarom het piraat of race auto heet.
Je bied ze per setje van 3 aan, misschien is het slim om in de beschrijving te zetten welke kleur(en) je krijgt.

Succes!!
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

5
Beste Zazuco

Bedankt voor je feedback!! Ik heb de naam van de setjes gewoon van de leverancier overgenomen. Zo maak ik geen fouten als ik ze bij hen moet bestellen. Ze slaan volgens mij op de kleurtjes waaruit de setjes zijn samengesteld. Idd goed idee om de kleuren te vermelden.

Groetjes

Re: [degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

8
Hallo Dennis

Ik heb met m'n webhoster gebeld en gevraagd hoe dit zit en zij vertelden me dat sommige betaalproviders die verplichten en anderen niet. Op onze webshop kunnen mensen betalen via Paypal of via Sofort banking. Blijkbaar gaan ze bij alletwee naar een beveiligde site en zou ik hiervoor verder niks hoeven te doen. Ik veronderstel dat zij er toch ook geld aan willen verdienen als ik met iets niet in orde zou zijn?

groetjes

Re: [degeleflamingo.nl] zit de structuur goed?

9
De Gele Flamingo schreef:Ik heb met m'n webhoster gebeld en gevraagd hoe dit zit en zij vertelden me dat sommige betaalproviders die verplichten en anderen niet. Op onze webshop kunnen mensen betalen via Paypal of via Sofort banking. Blijkbaar gaan ze bij alletwee naar een beveiligde site en zou ik hiervoor verder niks hoeven te doen. Ik veronderstel dat zij er toch ook geld aan willen verdienen als ik met iets niet in orde zou zijn?
Het gaat niet slechts om de beveiliging van betalingen. Je moet jouw verwerking van persoonsgegevens beveiligen met SSL.