[creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

1
Hallo allemaal.
Ik wil graag jullie mening over de voor pagina van mijn webshop.
Ik had eerst alleen tekst met wat foto's , maar na wat googelen kwam ik er achter dat het toch anders moet.
Ik heb nu wat banners gemaakt , en wil graag jullie mening.

De witte achtergrond of de roze , is de tekst duidelijk genoeg etc.
Ik hoop dat jullie met mij mee willen denken.

http://www.creatiefmetkidsshop.nl

Re: Voor pagina webshop

2
Het is... roze....

Ik weet dat volgens het woordenboek 'pimpen' gewoon opleuken betekend maar de algemene associatie is toch:

Afbeelding


Het wordt nogal vaak geassocieerd met racisme. Ik zou niet willen dat mijn kinderen (als ik ze had) dergelijke woorden zouden gebruiken eigenlijk.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Voor pagina webshop

3
Ik heb geen last van het woord pimpen. Ik zou het zelf ook niet gebruiken, maar volgens mij is het tegenwoordig deel van de dagelijkse woordenschat.

Ik vind de header te zuurstok-roze. Samen met de roze artikelen en de roze categorieën en de roze.. alles, is het een beetje too much. Op zich is de achtergrond leuk, maar dan zouden de artikelen die erin staan een andere (opvallende) kleur moeten hebben.
Bij deze (veelal roze) pagina, vind ik de witte achtergrond beter passen :D
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook

Re: Voor pagina webshop

4
De header is inderdaad lekker roze, maar als je je vooral op meiden richt lijkt me dat geen probleem.

De twee banners op de welkompagina vind ik wat rommelig, niet helemaal scherp en verschillend van layout. Hierdoor wordt het een beetje druk worden. (mijn persoonlijke mening natuurlijk :wink: )

Heel klein ander puntje: je gebruikt vaak een spatie voor een komma, er hoeft alleen een spatie NA een komma.

Veel succes !!

Groetjes,
Sandra
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voor pagina webshop

6
Dank jullie wel voor de reacties.
Over het woord pimpen, dat vindt ik wat overdreven.
Ik denk niet dat moeders of kinderen daar iets anders bij denken.
De headers hou ik toch maar wit anders wordt het inderdaad wat druk.

De dingen die ik doe is voornamelijk voor meisjes vandaar de roze kleur.

Re: Voor pagina webshop

7
ik zou het kwa kleur toch iets rustiger houden.

Je kan heel simpel toch een meidenwebsite maken zonder dat de kleur roze te "erg" aanwezig is.
Neem bijvoorbeeld een witte achtergrond en doe alleen de lijnen in het roze en het menu .. etc ..

Ook de tekst op de plaatjes kommen wat korrelig over.

En zoals varaantje het al aangaf , zullen de moeders het zijn die de aankopen doen. Ik zie namelijk niet een kind van 10 een betaling verrichten.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Voor pagina webshop

8
ik heb nu de achtergrond wit gemaakt.
Inderdaad de moeders betalen, maar uit wrvaring weet ik dat de kinderen worden gevraagd om mee te kijken naar de site.

daar krijg ik toch wel complimenten over.

Re: Voor pagina webshop

9
Ik kan de lijst met punten geven, maar heb je niet eerder om een soort review gevraagd? Kinderen vinden het altijd wel mooi, maar ik zou weglopen bij jouw webshop vanwege de drukte.

Waaronder ook je navigatiebar waarbij hoekjes worden gebruikt met jQuery en ik echt een hele lading code tegenkom. Beste is om het voor een leuk bedrag te laten designen.

Re: Voor pagina webshop

10
Zyra schreef:Ik kan de lijst met punten geven, maar heb je niet eerder om een soort review gevraagd? Kinderen vinden het altijd wel mooi, maar ik zou weglopen bij jouw webshop vanwege de drukte.

Waaronder ook je navigatiebar waarbij hoekjes worden gebruikt met jQuery en ik echt een hele lading code tegenkom. Beste is om het voor een leuk bedrag te laten designen.

Sluit ik me volledig bij aan overigens , het witte is al wel een voorruitgang als je het mij vraagt.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Voor pagina webshop

11
Het gaat weliswaar niet over je voorpagina, maar toch moet ik dit even kwijt. Ik kwam toevallig een stukje tegen over prescription nails:

Werkwijze:
Eerst worden de natuurlijke nagels grondig gereinigd en in vorm gevijld.
Hierna worden ze klaar gemaakt voor het plaatsen van de Prescription nails.
De Prescription nails worden op de natuurlijke nagel aangebracht met het daarvoor bestemde hecht middel.
Nu is het mogelijk om de nagels te vijlen in de gewenste vorm en lengte.
Er zijn 128 verschillende maten waardoor er voor iedere vrouw een passende nagel is.
De nagels zijn transparant waardoor het wel wenselijk is om de nagels te lakken.
Na de behandeling worden de maten van de geplaatste nagels opgeschreven.
Dit maakt het mogelijk om volgende behandelingen sneller te laten verlopen omdat de maten dan al bekend zijn.

Even de voordelen voor u op een rijtje
* Het plaatsen kost aanzienlijk minder tijd en geld
* Het product blijft 3 weken zitten.
* Geschikt voor meiden onder de 16 jaar.
* De behandeling is geheel pijnloos.
* Ook geschikt bij allergie voor acryl of gel.
* Uw natuurlijke nagels worden niet beschadigd door het product.
* U hoeft niet maandelijks terug te komen voor een nabehandeling.
* Geen nare geurtjes.
* U kunt de nagels zelf verwijderen.
* Een uitkomst voor bruidjes, nagelbijters en geschikt voor op vakantie.
* Niet van echt te onderscheiden.
* De Prescription nails zijn ideaal voor nail art.

en

Prescription nails zijn niet te vergelijken met nagels van de drogisterij en zijn uitsluitend bedoeld voor professioneel gebruik.


Deze stukken staan ook létterlijk op de site die #1 rankt op google als je zoekt op 'prescription nails'. Dit vind ik behoorlijk amateuristisch, en daarbij is het verboden om teksten van anderen te 'stelen'.

Zelfs het allerlaatste zinnetje, over de prijs, staat bijna letterlijk op deze site, alleen is er bij u nog even 'inclusief lakken' achter geplakt

Re: Voor pagina webshop

13
Heel eerlijk? Ik vind het niet echt een uitnodigende pagina... de plaatjes zijn korrelig en van lage kwaliteit, de teksten idem (zijn daardoor lastiger leesbaar) en ik zou meteen wegklikken bij het zien van Comic Sans MS in de header.

Verder snap ik de link 'gratis teller' niet? En de 'klik hier' plaatjes zijn niet allemaal van gelijke grootte (en staan niet netjes op een rij).

Re: Voor pagina webshop

14
Tanya schreef:Heel eerlijk? Ik vind het niet echt een uitnodigende pagina... de plaatjes zijn korrelig en van lage kwaliteit, de teksten idem (zijn daardoor lastiger leesbaar) en ik zou meteen wegklikken bij het zien van Comic Sans MS in de header.

Verder snap ik de link 'gratis teller' niet? En de 'klik hier' plaatjes zijn niet allemaal van gelijke grootte (en staan niet netjes op een rij).
Ik probeer een mooie sierletter te vinden maar dat is nog niet gelukt.

Re: Voor pagina webshop

15
Je kunt alleen sierletters gebruiken in een plaatje er zijn er duizenden! Klik in Google: Fonts en je vindt er genoeg.

Maar dit vind ik eigenlijk nog erger dan het oude, waarom die randen? Dit doet mij denken aan een PSP forum waarop ik heb gezeten. Dan is het leuk om te gebruiken bij een foto, maar niet voor een webshop.

Helaas erger ik mij ook aan dat ik 2x moet klikken voor ik bij een product kom. Nou zelfs meer klikken.

Ik zit op de hompagina: Klik op webshop >> Sieraden >> armbandjes.

Als ik in een webshop kom, dan wil ik direct als ik op sieraden klik sieraden zien. Dat er dan een sub-menu is met armbanden prima. Maar dit is niet alleen bij jou zo hoor, maar veel meer van dit soort webshops die bij een webshopaanbieder zitten (onder licentie dus).

En ze hebben een leuk overzichtje met webshops die bij ze zitten, nou van de 7 voorbeelden werken er maar 2. Zegt voor mij ook al genoeg.

Re: Voor pagina webshop

16
Wil je het echt wat "professioneler" aan gaan pakken , dan zou ik zeggen om eens te kijken welke andere mogelijkheden zijn er...

Wil je met die gratis shop blijven werken ? Of wil je echt meer voordelen uit je webwinkel gaan halen. Ga eens kijken bij mogelijkheden met Opencard, woocommerce etc ...

Je kan daar al leuk templates voor halen voor weinig en er zijn ook mensen die de standaard templates kunnen aanpassen naar jou wensen. (daarvan ben ik er ook 1, en er zijn er nog meer actief hier op het forum.

Maar ook natuurlijk zijn er mensen die je kunnen helpen om je huidige shop kwa design wat beter naar voren te brengen.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Voor pagina webshop

17
Zyra schreef:Je kunt alleen sierletters gebruiken in een plaatje er zijn er duizenden! Klik in Google: Fonts en je vindt er genoeg.

Maar dit vind ik eigenlijk nog erger dan het oude, waarom die randen? Dit doet mij denken aan een PSP forum waarop ik heb gezeten. Dan is het leuk om te gebruiken bij een foto, maar niet voor een webshop.

Helaas erger ik mij ook aan dat ik 2x moet klikken voor ik bij een product kom. Nou zelfs meer klikken.

Ik zit op de hompagina: Klik op webshop >> Sieraden >> armbandjes.

Als ik in een webshop kom, dan wil ik direct als ik op sieraden klik sieraden zien. Dat er dan een sub-menu is met armbanden prima. Maar dit is niet alleen bij jou zo hoor, maar veel meer van dit soort webshops die bij een webshopaanbieder zitten (onder licentie dus).

En ze hebben een leuk overzichtje met webshops die bij ze zitten, nou van de 7 voorbeelden werken er maar 2. Zegt voor mij ook al genoeg.

Het klopt wel wat je zegt, dit was mij ook al opgevallen.
Ik weet alleen niet hoe ik dit anders moet doen, ik heb nogal veel verschillende soorten sieraden.

Re: Voor pagina webshop

18
TiaID schreef:Wil je het echt wat "professioneler" aan gaan pakken , dan zou ik zeggen om eens te kijken welke andere mogelijkheden zijn er...

Wil je met die gratis shop blijven werken ? Of wil je echt meer voordelen uit je webwinkel gaan halen. Ga eens kijken bij mogelijkheden met Opencard, woocommerce etc ...

Je kan daar al leuk templates voor halen voor weinig en er zijn ook mensen die de standaard templates kunnen aanpassen naar jou wensen. (daarvan ben ik er ook 1, en er zijn er nog meer actief hier op het forum.

Maar ook natuurlijk zijn er mensen die je kunnen helpen om je huidige shop kwa design wat beter naar voren te brengen.

Het is geen gratis webshop hoor ik betaal een bedrag per maand.

Ik ga eens kijken, ik vindt het alleen wel heel erg duur.

Re: Voor pagina webshop

19
creamar schreef:
TiaID schreef:Wil je het echt wat "professioneler" aan gaan pakken , dan zou ik zeggen om eens te kijken welke andere mogelijkheden zijn er...

Wil je met die gratis shop blijven werken ? Of wil je echt meer voordelen uit je webwinkel gaan halen. Ga eens kijken bij mogelijkheden met Opencard, woocommerce etc ...

Je kan daar al leuk templates voor halen voor weinig en er zijn ook mensen die de standaard templates kunnen aanpassen naar jou wensen. (daarvan ben ik er ook 1, en er zijn er nog meer actief hier op het forum.

Maar ook natuurlijk zijn er mensen die je kunnen helpen om je huidige shop kwa design wat beter naar voren te brengen.

Het is geen gratis webshop hoor ik betaal een bedrag per maand.

Ik ga eens kijken, ik vindt het alleen wel heel erg duur.
:( Hier moet ik eigenlijk bijna van huilen. Zo jammer dat je er dus voor betaald, maar het is opzegbaar hopelijk (aangezien je per maand betaald). Er zijn er zoveel die toch een stuk beter zijn. Kijk anders bij Luondo of zo, natuurlijk kost wat meer, maar kan je meer en oogt wat beter.
Een webshop kost gewoon geld, anders zou je inderdaad WordPress + Woo Commerce kunnen gebruiken (dat kan al voor pak hem beet €1,- a €2,- per maand bij sommige host).
Ligt er aan hoeveel je in de toekomst wilt verkopen.

Waarom raad ik dit ook aan? Ik zie dat je ook veel workshops geeft en uitleg op de pagina's en onder webshop maar 5 categorieën hebt staan. Dan is een blog + e-commerce juist interessant.

Re: Voor pagina webshop

20
Het is een leuke site maar het houd mijn interesse niet vast. Sommige foto's zijn wat onduidelijk omdat je niet goed ziet wat er gaande is op een foto's.
Misschien wat gerichter fotografen zonder de hele omgeving.

Als ik op de knop fotogalerij klik moet ik daarna op een andere link klikken. Misschien kun je dat rechtstreeks doen.

Succes!

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

21
Op je voorpagina staan bij 'de leukste sieraden online' een aantal foto's. Ik ben er bijna 100% zeker van dat de linkerfoto een creatie is van mijn collega van Twinkelbell, de middelste twee foto's zijn merkringen en de rechter met de twee armbandjes ken ik ook, al weet ik zo snel niet van wie die foto is.
Evenals het gebruiken van andermans teksten is het gebruiken van andermans foto's zonder toestemming ook niet toegestaan, dus ik wil je daarvoor waarschuwen.

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

22
Droomjuweeltjes schreef:Op je voorpagina staan bij 'de leukste sieraden online' een aantal foto's. Ik ben er bijna 100% zeker van dat de linkerfoto een creatie is van mijn collega van Twinkelbell, de middelste twee foto's zijn merkringen en de rechter met de twee armbandjes ken ik ook, al weet ik zo snel niet van wie die foto is.
Evenals het gebruiken van andermans teksten is het gebruiken van andermans foto's zonder toestemming ook niet toegestaan, dus ik wil je daarvoor waarschuwen.
de linkerfoto is niet van twinkelbell.
Is bestel wel producten bij haar dus het kan er op lijken.
De andere foto's heb ik even voor nood geplaatst.
Ik krijg vrijdag voor mijn verjaardag een fotocube, dan ga ik echt mooie foto's maken.

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

23
Moet je zeker doen hoor, gewoon zelf foto's maken. Dat geeft je website veel meer een eigen identiteit. Maar ik zou dan ook niet qua presentatie van je sieraden op een ander gaan lijken, maar zelf eens experimenteren en dan gewoon op je eigen manier. Je moet je juist onderscheiden van een ander. Succes!

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

24
De linkerfoto is inderdaad een sieraad en een foto die beide door mij gemaakt zijn. Bedankt voor de oplettendheid Droomjuweeltjes.
De rechterfoto op de index pagina is van een andere collega.
Ik zou het inderdaad netter vinden en beter over vinden komen voor je eigen bedrijf, als je daar je eigen foto's plaatst.
Klanten die bij ons beide, en bij die andere collega winkelen, gaat dit opvallen en dan zou je daar vervelende reacties op kunnen krijgen. Wat zonde van je tijd en moeite is.
Succes met je website!

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

25
Tevens is het misschien dan handiger alvorens je site live te zetten, je eerst zelf alles verzorgd.

Dan bedoel ik de teksten en de foto's inderdaad. Niets zo vervelend als mensen dit opvallen, wat dus nu ook gebeurd is.

Vooral in een begin stadium kunnen dit soort zaken tegen je werken. ( eigenlijk altijd natuurlijk maar goed ).
Muurstickers & Sjablonen

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

27
TiaID schreef:Tevens is het misschien dan handiger alvorens je site live te zetten, je eerst zelf alles verzorgd.

Dan bedoel ik de teksten en de foto's inderdaad. Niets zo vervelend als mensen dit opvallen, wat dus nu ook gebeurd is.

Vooral in een begin stadium kunnen dit soort zaken tegen je werken. ( eigenlijk altijd natuurlijk maar goed ).
De site is nu zo goed als klaar.
er komen natuurlijk nieuwe producten bi, daar wordt hard aan gewerkt.
Foto's nu beter?

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

29
Zazuco schreef:Ik heb geen tijd om inhoudelijk op je site te kijken, maar als mijn eerste reactie is: Vrolijk.
Het is niet meer overdreven roze, en de pastel tinten passen goed bij elkaar. Ik hoop dat je er tevreden over bent, en dat het een beetje gaat lopen! Succes!
Dank je wel, ik ben best tevreden.
Ik heb er een hoop werk aan gehad, maar het is het waard.
Iedereen bedankt voor het mee denken.

Re: [creatiefmetkidsshop.nl] Voor pagina webshop

30
Het ziet er al een stuk beter uit, maar waarom nog altijd Comic Sans MS?
En er is wel heel veel (onlogische) witruimte op je site.
Ik denk dat als je die twee punten nog aanpakt, je een stuk beter onderweg bent.
Oh en een favicon zou ook mooi zijn ;).