[www.horlogeselectie.nl] Winkel in herenhorloges, feedback?

1
Beste webwinkelier collega´s,

Zouden jullie feedback kunnen geven op onze webwinkel http://www.horlogeselectie.nl?

Uit ruim 230.000 horloges op het internet hebben wij van HorlogeSelectie.nl de mooiste betaalbare herenhorloges geselecteerd. Het is vervolgens aan de bezoeker om de selectie af te maken door een horloge te bestellen.

De voordelen die wij bieden zijn onder andere gratis verzending, 14 dagen zichttermijn, 1 jaar garantie, beveiligde verbinding bij bestellen en klantenservice direct van de eigenaar zelf (ma t/m za van 09:00 tot 21:00). De horloges worden geplaatst met duidelijke productinformatie en scherpe foto´s. Ook werken wij met kortingscodes, zoals de code: 5-euro-feedback-korting

Al jullie feedback is welkom. Je kunt hierbij denken aan indrukken, vragen, tips, suggesties, kritiek, opmerkingen, SEO tips etc.

Met hartelijke groet,

Sander Bax, Directeur http://www.horlogeselectie.nl
http://www.HorlogeSelectie.nl heeft de mooiste betaalbare herenhorloges geselecteerd. Geef feedback via http://www.HorlogeSelectie.nl/feedback

Re: [www.horlogeselectie.nl] Winkel in herenhorloges, feedba

2
Om gelijk te beginnen.

Ik zat de categorieën te zoeken..
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat alle producten op de homepage staan ;).

Je hebt het overal over "ons". Maar de "klantenservice van de eigenaar zelf" wekt het vermoeden dat er maar 1 persoon werkzaam is.
Jazeker, jouw mening is voor ons van onschatbare waarde. We willen zo goed mogelijk naar jou luisteren om HorlogeSelectie.nl te blijven verbeteren. Heb je vragen, klachten, feedback, commentaar of een opmerking van welke aard dan ook? Dan stellen we het zeer op prijs als je contact met ons opneemt via de contactpagina!
Euh, waarom niet ergens openbaar? Waarom via de contactpagina?

Het design van de webwinkel kan eenvoudig vele malen beter denk ik. Wat voor OS gebruik je?
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [www.horlogeselectie.nl] Winkel in herenhorloges, feedba

3
Ik was ook even verward dat de producten allemaal op de homepage stonden, maar ik vind het er wel goed uit zien.

Een kleine tip: geef de bestel knop een kleurtje zodat hij opvalt. Ik heb ooit eens gelezen dat groen, oranje en blauw de beste kleuren hiervoor zijn. Op het moment valt de knop niet erg op!

Re: [www.horlogeselectie.nl] Winkel in herenhorloges, feedba

4
HorlogeSelectie.nl schreef:De voordelen die wij bieden zijn onder andere gratis verzending, 14 dagen zichttermijn, 1 jaar garantie, beveiligde verbinding bij bestellen en klantenservice direct van de eigenaar zelf (ma t/m za van 09:00 tot 21:00).
Ik zou hier minder de nadruk op leggen, want het zijn nauwelijks voordelen: gratis verzending wordt steeds meer aangeboden, vooral vanaf een bepaald bestelbedrag, 14 dagen zichttermijn is binnenkort wettelijk verplicht, 1 jaar garantie zou voor Nederland minimaal 2 jaar moeten zijn, beveiligde verbinding bij bestellen is indirect wettelijk verplicht.

Klantenservice direct van de eigenaar zelf. Nou komen we in de buurt! Je hebt een concept waarin de selectie een wezenlijk criterium is. Zelfs de naam van de formule HorlogeSelectie drukt uit dat dit een kernwaarde is. Laat dan meer zien wie de selectie maakt (iets over jezelf). En laat zien waarop je de selectie baseert. Waarom dit horloge en niet een ander?
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.horlogeselectie.nl] Winkel in herenhorloges, feedba

5
Om gelijk te beginnen. Ik zat de categorieën te zoeken..
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat alle producten op de homepage staan ;).
Hallo, bedankt voor jullie feedback! Zou je het prettiger vinden wanneer de horloges in categorieën ingedeeld zouden zijn?
Euh, waarom niet ergens openbaar? Waarom via de contactpagina?
Om welke redenen zou je het openbaar reageren aanbevelen?
Het design van de webwinkel kan eenvoudig vele malen beter denk ik. Wat voor OS gebruik je?
HorlogeSelectie.nl draait op de software van BiedMeer webwinkels. Heb je concrete tips om het design eenvoudiger / vele malen beter te maken?
Ik was ook even verward dat de producten allemaal op de homepage stonden, maar ik vind het er wel goed uit zien.
Zou je dit zo laten of zou je het toch in categorieën plaatsen? Er komen nog ca. 25 horloges bij.
Een kleine tip: geef de bestel knop een kleurtje zodat hij opvalt. Ik heb ooit eens gelezen dat groen, oranje en blauw de beste kleuren hiervoor zijn. Op het moment valt de knop niet erg op!

Bedankt voor de tip, de prijzen en bestelknoppen komen z.s.m. op de beginpagina te staan. Daarnaast zal ik kijken naar de mogelijkheden om de bestelknop op te laten vallen.
Nou komen we in de buurt! Je hebt een concept waarin de selectie een wezenlijk criterium is. Zelfs de naam van de formule HorlogeSelectie drukt uit dat dit een kernwaarde is. Laat dan meer zien wie de selectie maakt (iets over jezelf). En laat zien waarop je de selectie baseert. Waarom dit horloge en niet een ander?
Hoe zou je dit voor je zien? Een 'over ons' pagina bijvoorbeeld?

Met vriendelijke groet, Sander Bax, Eigenaar http://www.HorlogeSelectie.nl

Re: [www.horlogeselectie.nl] Winkel in herenhorloges, feedba

6
HorlogeSelectie.nl schreef:Hoe zou je dit voor je zien? Een 'over ons' pagina bijvoorbeeld?
Dat is wel het minste, maar je kunt veel verder gaan. Als de selectie je propositie is, wil ik weten waarom je een horloge aanbeveelt. Waarom verkoop je nu juist dit ene gouden horloge en niet andere?

Je hoeft niet per se overal je naam en handtekening onder te zetten, maar je kunt denken aan een meer verhalende blogstijl. Bijvoorbeeld dit is een goed voorbeeld van hoe je een product als een persoonlijke aanbeveling tot leven brengt.
StoreCore.io