Voorstellen

1
Hallo allemaal,

Via via te horen gekregen dat webwinkelforum een handig en leerzaam forum is met veel goede tips. Besloten dus om mezelf aan te melden.

Mijn naam is Robbert en ben 22 jaar. Voor de liefhebbers; op dit moment vierdejaars student Bedrijkskunde MER.

Samen met mijn moeder ben ik een online webshop begonnen die (zorg)hulpmiddelen aanbiedt voor onder andere ouderen, senioren, mensen met een beperking, slechtzienden etc. Gezien de huidige ontwikkelingen in de (ouderen)zorg zien we daar zeker mogelijkheden. Toch is de concurrentie erg groot...

http://www.wzthulpmiddelen.nl

De webshop is op dit moment nog in ontwikkeling, voornamelijk door het toevoegen van nieuwe producten, maar is al wel een kleine week online. De webshop draait op opencart software.

Ikzelf heb de taken van het opzetten van de webshop (en alles wat daarbij komt kijken) op me genomen. Mijn moeder, die ongeveer 30 jaar werkzaam is in de ouderenzorg, zal zich bezig gaan houden met advisering. In eerste instantie via telefoon en e-mail, maar in de toekomst via lezingen bij verzorgingshuizen en bij mensen thuis.

Nu is het natuurlijk moeilijk om je in het beginstadium te kunnen onderscheiden ten opzichte van de concurrenten.

Re: Voorstellen

2
Ziet er mooi uit!

Ook mooi contactinfo onderaan en een heleboel info.
Betaalmiddelen verwerkt en een paar speerpunten op een rijtje (al viel me die daar links niet zo open..zoek eerder bovenaan).

Site gaat ook lekker vlot.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstellen

6
Welkom op het forum!

Wat een mooie overzichtelijke site!

Uit ervaring weet ik (helaas) dat het soms lastig is om aan producten te komen voor mindervalide. Ik zie veel bekende producten. :wink:
Jullie site biedt een groot assortiment. De doelgroep is goed gekozen, zeker nu veel subsidies en vergoedingen worden gekort.

Je hebt gelijk als je zegt dat de concurrentie groot is, maar na een grote en lange zoektocht van onze kant naar bepaalde producten, kan ik je melden dat er veel verschil is in prijs en service.

Hopelijk vind je veel info op het forum. Succes.