Re: Feedback Ligbedshop.nl - Gebruikersonvriendelijk?

2
Wanneer ik een product in de winkelmand plaats is deze prima terug te vinden. Je kunt op het product klikken en je komt terug bij datzelfde product.
Zoekfunctie werkt volgens mij prima.
Heb je soms klachten ontvangen van klanten, dat je deze vraag stelt? Of begrijp ik het niet helemaal?

De afbeelding van het winkelmandje wekt vast verwarring. sommige klanten begrijpen niet dat je op de afbeelding moet klikken. Misschien wat duidelijker maken....

Logica bij afrekenen is niet handig. In mijn beleving is het beter om de standaard volgorde
van adresgegevens te hanteren, nu staat 'land' tussen adres en plaats.

Poeh, hoge verzendkosten! Is dat echt nodig? Zou mij ontzettend afschrikken, ik begrijp dat het met speciaal vervoer verzonden moet worden, maar kan dat niet anders?

Wanneer ik klik op 'verzendkosten en afhalen" kom ik op een heel andere pagina uit. Namelijk die van inloggen, lijkt me niet juist.


Ik zie net dat je ook een ander topic hebt geopend bij Feedback. 1 topic lijkt me voldoende.
Misschien dat de moderators topics samen kunnen voegen?

Re: Feedback Ligbedshop.nl - Gebruikersonvriendelijk?

3
De website is traag met laden, op zich valt het nog mee als ik het nameet, maar 12MB? 9 slider foto's in PNG en waarvan een paar zelfs meer dan 1 MB zijn? Daar valt winst te halen.

Je gaat Bestellingen & Retourneren onder "Meer ligbedshop.nl" plaatsen? Daaronder verwacht ik dan informatie over bestellen en betalen. Op zoek naar meer informatie.

Transport & gratis afhalen: There was no 404 CMS page configured or found.

Moet ik nu echt wat in mijn winkelmandje stoppen om te weten wat ik kwijt ben?
En dan staat er iets bij over €50,- want het kan niet als pakket verstuurd worden?
Dan ga ik wel naar een tuincentrum waarbij ik omringd wordt hier, want no way dat ik er dat voor betaal! €50,- korting geven en dan toch €50,- weer kwijt zijn aan transportkosten.

Het is 15:00 's middags en de chat is offline (kom dat bijna overal tegen, gebruik dan geen chat).
Product verwijderen uit een winkelmand kan niet.

Ik wil een inklapbaar bed toevoegen en dan krijg ik als ik op het winkelmandje klik pas te zien dat het niet op voorraad is. Als het niet op voorraad is moet het niet eens aanklikbaar zijn.

Een andere kan ik niet toevoegen, omdat ik aan moet geven of ik een bijzettafel wil of niet? Kunnen die niet apart besteld worden?

En bij €600,- gratis transport, maar ik ga geen 2 of 3 bedden kopen.

Er valt nog veel te doen, het is niet bepaald vriendelijk te noemen en had de site al snel weggeklikt.

Re: Feedback Ligbedshop.nl - Gebruikersonvriendelijk?

4
Ik ben bang dat veel mensen afhaken op de verzendkosten. Hoe goed je product ook is, € 50,- verzendkosten is niet meer van deze tijd. Bedrijven als wehkamp, Intratuin etc, leveren gratis aan huis.

Ik betaal bij mijn leveranciers trouwens € 14,- voor een halve pallet, ze zijn vast zelf iets meer kwijt, maar toch. Ik heb een hele kantoorinrichting laten verzenden voor 25 euro, inclusief archiefkasten etc.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Ligbedshop.nl - Gebruikersonvriendelijk?

7
Ik zou sommige productofoto's nog even nalopen, deze bijvoorbeeld. De foto van de leverancier is blurry en te klein, en de foto's die jullie zelf gemaakt hebben zijn van Marktplaats-niveau.

Edit: Ik vind dezelfde video onder ieder product ook niet zo heel veel toevoegen. Nu wek je de indruk dat het hier om een videoreview gaat, terwijl het gewoon een videohive-achtig filmpje is met wat foto's erin geplakt.