nieuwe site www.schilderijhuis.nl

1
Beste forumleden,

Ik ben een aantal nieuwe webwinkels aan het starten! de nieuwste is http://www.schilderijhuis.nl. Ik zou leuk vinden om feedback te ontvangen mbt tot verbeteringen en coversieverhoging!

Alvast hartelijk dank!

Wij bouwen zulke sites ook voor klanten mocht u er interesse in hebben: info@w-a-m.nl
Volg onze http://blog.s2media.co en facebookhttps://www.facebook.com/s2mediaNL voor de laatste SEO en webdesign tips

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

2
renko@w-a-m.nl schreef:Wij bouwen zulke sites ook voor klanten mocht u er interesse in hebben: info@w-a-m.nl
Dan zou ik, voor je klanten, eens héél hard een weekend aan het profilen van je code gaan werken.

De initiële load van de homepage kost zo'n 10 seconden. Onacceptabel, daar gaat niemand op wachten.

De caching is ook verre van perfect, want dan kost het nog steeds 3 seconden en dat is 50% te veel.

Werk aan de (web)winkel.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

5
sjoerdk schreef:Bij mij laadt de site gewoon snel.
Snel-sneller-snelst is natuurlijk altijd een relatief begrip. Jouw site scoort in snelheidstests inderdaad nóg véél lager dan die van de topicstarter, dus dan lijkt die verhoudingsgewijs snel.

Aangezien hier echter om feedback wordt gevraagd, denk ik niet dat we luid hoeven te applaudisseren omdat eenoog in het land der blinden een marginaal minder slome site heeft.

Lang leve Magentslooooooooooow...
StoreCore.io

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

6
Nieuwe site en dan al uitverkoop artikelen?

Een persoonlijke storende factor: Waarom zijn alle vrouwelijke modellen zo verschrikkelijk mager? Bij allemaal zijn de ribben te tellen.

De header is vrij kaal, verder is de site overzichtelijk.

Een product toevoegen aan het winkelmandje is erg onduidelijk.

Ik mis nog de motivatie/inspiratie om bij jullie een schilderij te kopen. Waarom zou ik dat doen, wat maakt het zo bijzonder?
De tekst van de persoonlijke pagina van de vrouwelijke kunstenares is in het Engels. Dat zou ik in elk geval vertalen.

6 stappen met uitchecken is veel. Dat kan vast korter en sneller.

Succes.

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

7
Ward schreef:
sjoerdk schreef:Bij mij laadt de site gewoon snel.
Snel-sneller-snelst is natuurlijk altijd een relatief begrip. Jouw site scoort in snelheidstests inderdaad nóg véél lager dan die van de topicstarter, dus dan lijkt die verhoudingsgewijs snel.

Aangezien hier echter om feedback wordt gevraagd, denk ik niet dat we luid hoeven te applaudisseren omdat eenoog in het land der blinden een marginaal minder slome site heeft.

Lang leve Magentslooooooooooow...
Sorry, maar dat vind ik nogal een onnodige en ongepaste opmerking. Ik ben zeker niet tevreden met de snelheid van mijn eigen site (overigens scoort mijn site in yslow beter dan die van topic starter maar dat terzijde), maar ga nou niet even pretentieus lopen doen en stellen dat ik daardoor niet meer zou kunnen beoordelen of een andere site een beetje normaal laadt. Kom op zeg... Die site opende op het moment dat ik keek gewoon redelijk normaal.

Je stelt dat de homepage van topic-starter initieel 10 seconden nodig had om te laden, en dat waren er bij mij nog geen drie. En nog steeds. En ja, tot tien tellen zal ook vast relatief zijn...
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

9
Ward schreef:
sjoerdk schreef:Bij mij laadt de site gewoon snel.
Wie is hier nu pretentieus?

"Bij mij" verklaren tot de norm is dat zeker: je eigen maat verheffen tot de standaard.
pffff...wat is er mis met jou?! Ik verklaar niks tot norm, ik geef aan wat ik ervaar met de site van topic starter. Net als jij. Jij geeft in je eerste reactie aan dat je een laadtijd van 10 seconden ervaart. En ik geef aan dat het bij mij veel sneller laadt. En vervolgens vind je het nodig mij af te zeiken omdat mijn site traag is ik dan dus de site van topic starter wel in verhouding als snel zal ervaren. Maw ik kan niet beoordelen wat snel is, volgens jou. Dat heet pretentieus.

Je mag best kritiek hebben op (de snelheid van) mijn site hoor, die heb ik zelf ook. Maar ga nou niet kinderachtig lopen doen als iemand een andere snelheid van de site van topic starter ervaart dan jij.
Een betere reactie zou dan zijn geweest om nog eens te kijken of je die snelheid nog steeds ervaart. Maar een kinderachtige sneer is schijnbaar makkelijker.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

10
sjoerdk schreef:Maar ga nou niet kinderachtig lopen doen als iemand een andere snelheid van de site van topic starter ervaart dan jij.
Het gaat er niet om wat jij ervaart: een steekproef met n = 1 is niet significant. En ook niet relevant.

Wat bijvoorbeeld wél relevant is, is dat Google PageSpeed Insights de topicstarter in rood twee hele dikke onvoldoendes geeft: 26 / 100 voor desktop en zelf 19 / 100 voor mobiel.

Niet kinderachtig gaan lopen bleren dat de site bij jou voldoende snel is; daar is de topicstarter niet mee geholpen. Sterker nog: je zet de topicstarter op het verkeerde been met onjuiste informatie!

Stel je zelf volwassen op: voer tests uit als een professional — of laat een professional dat doen — en zie de waarheid onder ogen. Met struisvogel spelen kom je nergens, al helemaal niet in een feedback-topic.

Als jij professionaliteit eisen pretentieus vindt, leg je de lat kennelijk veel lager dan ik. Prima hoor, verschil tussen hobbyist en professional mag er zijn, juist op dit forum.
StoreCore.io

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

14
Naar aanleiding van dit topic toch ook maar eens even bezig gegaan met wat optimaliseren. De beginpagina is van 70/100 naar 84/100 gegaan, de andere pagina's zijn ook allemaal wat sneller. Hopelijk helpt het een beetje.

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

17
Ward schreef:Kijk, vandaag toch weer één collega-ondernemer blij gemaakt met een optimalisatieadvies. :D
Hij is niet de enige :D
Zojuist ook ff die PageSpeed gedaan, 60/100 voor mobiel, 78/100 voor desktop.

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

20
Geen idee, er is aan de beginpagina verder niets veranderd afgelopen weken, maar het kan toeval zijn natuurlijk.

Als ik blogs schrijf zie ik dat ook bijna altijd binnen 12 uur in de resultaten terug.

Re: nieuwe site www.schilderijhuis.nl

21
Mark73 schreef:
henk-k schreef:Vanavond met een belangrijk keyword van plaats 7 (stonden we al een maand) naar plaats 4 gegaan :!:
Pakte google dat zo snel op??
Durf niet te zeggen of hier causaal verband is ;-) maar Google pakt op websites met een beetje autoriteit en een beetje wisselende content, aanpassingen meestal wel binnen 24 uur op.