Flyers laten drukken

1
Hallo mede-ondernemers!

Voor volgende maand, en voor een leuk idee om retouren in betere stromen te leiden, wil ik graag flyers laten afdrukken. Ik zoek eigenlijk een betrouwbare site waar dit via kan voor niet al te veel geld.

Ben eigenlijk helemaal niet thuis in drukwerk dus weet niet welke prijzen realistisch zijn. Het gaat om denk ik eerst 500/1000 promotieflyers voor m'n webshop die ik ga gebruiken op markten (en misschien mee stuur met bestellingen) en een stuk of 200/250 flyers waar het retour proces op wordt uitgelegd, deze wordt dan meegestuurd met bestellingen. Op dit moment verstuur ik nog gewoon een uitgeprinte iets met uitleg over retour/ruil proces, alleen krijg ik meer retouren terug die niet zijn aangemeld dan wel (met als gevolg dat ik bv niet weet bij wie het vandaan komt etc. etc).

Iemand tips? :D

Edit; Ik kan trouwens zelf de flyer in photoshop maken, dat is geen probleem!
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Flyers laten drukken

2
Wij laten alles drukken bij onlineprinters.nl

Goedkoop, goede kwaliteit. Enige nadeel vind ik dat je per product een bestelling moet doen en transactiekosten betaald. Verder erg goede service!

Re: Flyers laten drukken

3
Onlineprinters.nl heef een goede prijskwaliteits verhouding. Daarnaast is er geen minimum bedrag voor gratis verzending! Onlineprinters/flyers

*Edit: Henk-k was me blijkbaar net voor
henk-k schreef:Enige nadeel vind ik dat je per product een bestelling moet doen en transactiekosten betaald. Verder erg goede service!
iDeal, Sofort en bankoverschrijving zijn gratis, je betaald alleen extra bij betaling via PayPal of creditcard.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Flyers laten drukken

7
MA564LL schreef:Onlineprinters.nl heef een goede prijskwaliteits verhouding. Daarnaast is er geen minimum bedrag voor gratis verzending! Onlineprinters/flyers

*Edit: Henk-k was me blijkbaar net voor
henk-k schreef:Enige nadeel vind ik dat je per product een bestelling moet doen en transactiekosten betaald. Verder erg goede service!
iDeal, Sofort en bankoverschrijving zijn gratis, je betaald alleen extra bij betaling via PayPal of creditcard.
Sinds wanneer? Ik heb 2 maanden terug van alles besteld en moest ook bij Ideal minimaal 3,50 betalen. Ze hebben kort daarna wel een volledig nieuwe website gekregen, wellicht is het daarmee opgelost?

We doen trouwens altijd met "gegevens controle", hoewel dat onderhand niet echt uit kan. We hebben eens nieuwe flyers gekregen omdat ze verkeerd gedrukt waren. Onze fout (verkeerde formaat), maar ze vonden dat dat bij de controle opgemerkt had moeten worden. Zonder verdere discussie een paar dagen later nieuwe flyers gekregen.