Dropshipper of leverancier gezocht voor sneakers.

1
Voor onze webwinkel zijn wij op zoek naar een nieuwe leverancier of dropshipper voor sneakers.

Mag internationaal zijn.

Belangrijk voor ons is dat de levertijd maximaal 4 dagen is. En dat we per stuk kunnen bestellen.

Ik post liever onze webshop hier niet, maar een vergelijkbare webshop als die van ons is http://www.altamoda.nl

Graag een pm met voorstellen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dropshipper of leverancier gezocht voor sneakers.

5
RicardoV schreef:Al bij de desbetreffende merken nagevraagd?

Nike?
Adidas?
Puma?
Asics?
New Balance?

Die kunnen je vast wel verder helpen indien de oproep serieus is.
Ik denk dat daarvoor mijn aantallen nog te klein zijn... En dan ben ik gebonden per merk. Ik had liefst gewoon 1 leverancier die meerdere merken kan leveren.

Re: Dropshipper of leverancier gezocht voor sneakers.

6
psYch0 schreef:
RicardoV schreef:Al bij de desbetreffende merken nagevraagd?

Nike?
Adidas?
Puma?
Asics?
New Balance?

Die kunnen je vast wel verder helpen indien de oproep serieus is.
Ik denk dat daarvoor mijn aantallen nog te klein zijn... En dan ben ik gebonden per merk. Ik had liefst gewoon 1 leverancier die meerdere merken kan leveren.
Ik doel dan niet zo zeer op de afname bij het merk, maar het merk kan jou wellicht doorverwijzen naar een (lokale) distributeur.

Re: Dropshipper of leverancier gezocht voor sneakers.

9
henk-k schreef:
De linker of de rechter :lol:

Heb je ook een nuttige bijdrage?

Ik moest glimlachen :D
Heb je ook een nuttige bijdrage?


Maar serieus wat is dat toch met al die sjagrijnige newbies? Doe ´s een IP check of het steeds dezelfde is.... Toetsenbord helden.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]