www.giomeubelen.nl Feedback online kantoormeubelen

1
Beste allemaal,

IK heb het gevoel dat ik teveel door 'mijn eigen bril' kijk en ben benieuwd of er wat mensen zijn die wat feedback op onze site willen geven. Positief of negatief, alles is gewenst zodat ik de verbeteringen kan doorvoeren.

GIO (Galvanische Industie Overschie) is een meubelverkoper/fabrikant dat sinds 2 jaar nu online kantoormeubelen verkoopt. Loopt aardig, blijft nog een markt in opkomst (qua beleving voor de klant en het transport (grootte), maar alles verloopt wel in een stijgende lijn.

Te vinden op http://www.giomeubelen.nl

Brandt maar los en alvast bedankt,

Mvg,

Bas van Leeuwen

Re: www.giomeubelen.nl Feedback online kantoormeubelen

2
De winkel ziet er goed uit!

Enige puntjes die mij opvallen:
"Bel mij terug!" en "mail sturen?" leest niet zo lekker door wit op geel.

Daarnaast staat in je Footer: nog niet overtuigd? Met je USP eronder, ik wilde er zelf op klikken, maar het zijn geen links. Kan aan mij liggen. :lol:

Veel succes met je shop.

Re: www.giomeubelen.nl Feedback online kantoormeubelen

4
Hallo,

Ik ben in feite geen kenner van webwinkels, ik kan dus alleen zeggen wat me zelf opvalt.
ten eerste: Ziet er heel goed uit hoor, lay-out past bij product, alles is duidelijk. Hier wat opmerkingen.
-"Sinds 1936" niet goed zichtbaar, wit op wit?
-Betalen met IDEAL: Goed dat je klanten vertrouwen geeft zo, maar het staat al bijna groter vermeld dan de bureaustoelen die je verkoopt, dus dat is misschien een beetje overdreven?
-nog niet overtuigd: linkjes zoals hierboven al gezegd was
-Filter en vind: Wat overdreven? Ik denk dat de meeste zo wel weten dat het een filter is :)
-Productpagina: Goed, uitvoerige beschrijving
-Sociale media bij product, subtiel maar toch zichtbaar: prima!
-Als ik druk op "Verhuur" kom ik op "acties" terecht?
-Beneden "routebeschrijving": Goed, met kaartje; Boven contact: Geen kaartje? Da's jammer.
-Verzendkosten? Eerst contact opnemen? Dat is niet zo handig. Wel bij winkelwagentje = goed
-Alle bedragen excl. BTW? begrijpelijk, want je verkoopt het vaakst aan ondernemingen denk ik. Maar misschien beter vermelden?
-Geen verzending naar België?

Dat is wat mij opviel, maar globaal genomen is het goed hoor!
Duurzaam, verantwoord en houten speelgoed bij speelgoed Kiki
Check hier onze webshop met de leukste gezelschapsspellen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.