Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

1
Hallo,


Na mijn voorstelling is het tijd om van ervaren webwinkeliers feedback te krijgen over onze webwinkel. :)

http://www.bunnyboutique.be is het adres.

Bezoekers komen met mondjesmaat binnen en we hebben ondertussen 99 likes op facebook.

Maar tot nu toe maar een order.

Mag vandaar vragen om naar de shop te kijken en me eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden? Suggesties? Opmerkingen? Alles is welkom!

Groetjes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

6
De prijzen vind ik persoonlijk nogal fors, bijvoorbeeld 30 euro incl. verzenden voor een spaarpotje, dat duurt erg lang voordat dat terug verdiend is. Hoop zaken die ook afleiden, tags, geen reviews et cetera, maar belangrijker is hoeveel bezoekers per dag en wat doe je aan marketing want concurrentie is moordend. En ja zet die facebook likes uit, zwaar irritant.

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

7
Bedankt voor de feedback!

Ja dat facebook venster is ondertussen uitgezet. Het bracht geen likes op en was irritant.

Geen reviews, ja dat klopt.. Feedbackcompany en co vragen een maandabonnement te nemen alvorens je feedback op je site kan posten (als je die al krijgt van de klant). Maar het 'probleem' is dat ik momenteel nog maar enkele bestellingen heb gehad. Die 14 euro de maand is dus nogal duur voor die paar bestellingen.. Op welke manier vragen jullie feedback? En hoeveel kost die dienst?

Ja de prijzen zijn niet aan de lage kant, dat klopt. Maar het is wel een Amerikaans merk dat hier niet verkocht wordt. Denken jullie dat ik de verzending misschien moet verlagen? Naar 4,99 of 3,99 of 2,99?