Opzoek naar dé persoon die een lingerie blog kan bij houden

1
Beste forum leden,

Ik ben opzoek naar de juiste persoon die een lingerie blog kan bijhouden en die hier heel erg goed op de SEO let. Wij zijn een groeiende lingerie webshop en willen de site een boost geven door actief te gaan bloggen over lingerie.

Ben jij de gene die wij zoeken stuur mij een privé bericht met je verhaal en portfolio.


Met vriendelijke groet,

Marlon
Lingeriestad
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Opzoek naar dé persoon die een lingerie blog kan bij hou

7
Ik zie geen SSL certificaat.

Geld retour moet binnen 14 dagen na ontvangst. En bij geld retour ook de betaalde verzendkosten terug betalen. ( en dan bedoel ik niet de kosten van het retour sturen, maar de verzendkosten die men betaald heeft in je winkel.

Teksten bij producten zijn verre van origineel. Zelfde teksten kom je tegen bij andere webwinkels. standaard teksten van leverancier. Als je je bezig houd met SEO dan hier als eerste werk van maken.

Geen achteraf betaalmethode


En weer vraag ik me af waarom er een keurmerk wordt gegeven als in dit geval retourbeleid niet klopt, geen achteraf betaalmethode is en er geen SSL aanwezig is .........
Muurstickers & Sjablonen

Re: Opzoek naar dé persoon die een lingerie blog kan bij hou

8
TiaID schreef:Ik zie geen SSL certificaat.

Geld retour moet binnen 14 dagen na ontvangst. En bij geld retour ook de betaalde verzendkosten terug betalen. ( en dan bedoel ik niet de kosten van het retour sturen, maar de verzendkosten die men betaald heeft in je winkel.

Teksten bij producten zijn verre van origineel. Zelfde teksten kom je tegen bij andere webwinkels. standaard teksten van leverancier. Als je je bezig houd met SEO dan hier als eerste werk van maken.

Geen achteraf betaalmethode


En weer vraag ik me af waarom er een keurmerk wordt gegeven als in dit geval retourbeleid niet klopt, geen achteraf betaalmethode is en er geen SSL aanwezig is .........

De SSL verbinding heb ik aangevraagd maar wacht op goedkeuring. De verzendkosten betaal ik inderdaad terug alleen dus vergeten in de voorwaarden te vermelden. De product teksten zijn inderdaad niet orgineel, is ook best lastig en vrij duur om dit allemaal SEO waardig te maken. Zeker als de producten komen en weer gaan.

Achteraf methode zit ik over te twijfelen om als betaalmethode te gebruiken. Zitten hier nog nadelen aan vast?
Lingeriestad