Nou begint het me weer een beetje te dazen
Begrijp me niet verkeerd, ik ga er zo veel tijd in steken als nodig is, maar je hebt me een paar minuten geleden afgeraden om zelf een template te maken.
Re: Webshop laten maken met Magento.
32Daarintegen als je Magento beetje goed wilt hosten, en conform de wet en regelgeving kost het je ook 30 euro per maand in verhouding (kleine shops)
33Nee nee, ik heb je Magento afgeraden... Omdat Magento gewoon bijzonder groot en ingewikkeld is. Iets voor de echte fulltimers. Ook al is de software gratis, ik denk dat je pas een serieuze Magento-webwinkel online krijgt vanaf 5000 euro. Dat is nogal wat als je twijfelt over je zaak.
Een paar honderd euro investeren in een template of webwinkel (welke keuze voor software je ook maakt) lijkt me altijd wel een goede stap. Licentiewinkels zijn meestal wel grotendeels op maat te maken via CSS of template-editing. Volg eens een workshop, vraag de softwareaanbieder van je keuze om tips en showcases (ter inspiratie) en probeer boven de rest uit te komen.
Een paar honderd euro investeren in een template of webwinkel (welke keuze voor software je ook maakt) lijkt me altijd wel een goede stap. Licentiewinkels zijn meestal wel grotendeels op maat te maken via CSS of template-editing. Volg eens een workshop, vraag de softwareaanbieder van je keuze om tips en showcases (ter inspiratie) en probeer boven de rest uit te komen.
Nu op mijn weblogs:
34Maar het aanpassen van een template in SEO-shop is dus veel gemakkelijker dan in Magento?
Of bedoel je het zelf maken van een template?
Of bedoel je het zelf maken van een template?
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
35Wat de ene simpel vindt, is voor de ander een drama.. Het is hoe snel je zelf wegwijs erin bent.
Doe je zelf een lol en bekijk eens demo's bij de aangeboden SaaS providers. 14 dagen testen voor nop en je weet of je wensen voldaan worden
Doe je zelf een lol en bekijk eens demo's bij de aangeboden SaaS providers. 14 dagen testen voor nop en je weet of je wensen voldaan worden
36Zoals Maurice het zegt. En ga ook zelf stoeien met Magento en ben je al bij Themeforest geweest? Denk het niet.