Re: Productfotografie lichttent?

31
Een vrijwel identiek fototentje als deze, heb ik gekocht bij Xenos voor 30 euro (alleen maar met blauwe en grijze ondergrond). Misschien woon je dicht bij de grens en kun je daar eens kijken?
Hét nadeel is dat de tas met de vakken op de onderkant ligt, ergo: je te fotograferen materiaal ligt nogal wiebelig.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: Productfotografie lichttent?

34
Ik zie hier hele mooie opnames. (van Ikea doos tot fototent.)
Nu nog het object draaien?

Wij hebben de afgelopen weken gewerkt aan een betaalbaar draaitafel voor 3D
productfotografie en zijn erg benieuwd of de gebruikers hier daar interesse in hebben.

http://www.3d-photocreator.nl/

Voor het vrijmaken van de objecten van de achtergrond, zijn we nu ook bezig om
de software zo aan te passen dat het programma dat ook meteen doet.

Om een eerlijk beeld te geven over de mogelijkheden en het resultaat van ons product,
is de demo op de website gemaakt met een set foto's die alleen maar verkleint zijn.
(Geen nabewerking met photoshop o.i.d.)
Met de juiste verlichting en camera kan het resultaat dus nog veel beter.
De opnames op de website zijn gemaakt met een goedkope Kodak Easy Share C183 (Blokker)
Wij zitten nu in de laatste fase van de ontwikkeling, dus mochten jullie vragen of
suggesties hebben, horen wij dat graag.

Ik kan en zal bruikbare input belonen met Gratis upgrade naar een Pro licentie van onze
software als deze klaar is.

Ol@v
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Productfotografie lichttent?

35
Ik ben er nog steeds niet uit. Ik was op zoek naar een lichttent met 2 daglicht lampen, maar ik een aantal van de foto's hier zie met best veel schaduw gaat het dat toch niet worden.

Zelf ben ik niet handig in Photoshop en wil dus eigenlijk het liefst gewoon meteen goede foto's. Reden dat ik iets wil aanschaffen is juist zodat ik niet afhankelijk ben van anderen voor mijn productfoto's.

Nu eens aan het verdiepen in de opnametafels. Voor dit soort zaken zou het ook handig zijn om een bedrijfsruimte te delen met andere webshops. Fotostudio delen ;)
http://www.eko-pets.nl

Re: Productfotografie lichttent?

36
biancib schreef:
Afbeelding


Zo dat begint er op te lijken :D
Dit is wel met een losse flitser die reflecteerde op het plafond.
Wel mooi. Maar ik zou ze nog wel photoshoppen. De achtergrond ziet er namelijk nogal geel uit.

Re: Productfotografie lichttent?

37
RicardoV schreef:
biancib schreef:
Afbeelding


Zo dat begint er op te lijken :D
Dit is wel met een losse flitser die reflecteerde op het plafond.
Wel mooi. Maar ik zou ze nog wel photoshoppen. De achtergrond ziet er namelijk nogal geel uit.
Heb ik gedaan hoor, achteraf wel te verstaan ;-)
Lang leve photoshop :D
De achtergrond mooi wit krijgen lukt me toch nog niet helemaal. Zelfs niet met costum white balance. Dus photoshop komt er steeds aan te pas, maar het gaat steeds beter en beter.
Afbeelding