Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
banarabo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 maart 2013

Hallo Iedereen

06 maart 2013

Ook ik wil mij even voorstellen.

Mijn naam is Natasja Bouw. Ik wordt binnenkort 38 jaar. Ik ben getrouwd en heb 1 zoon van 12 jaar. Verder ben ik het vrouwtje van een Berner Sennen met de naam Boika. Zij heeft inmiddels de respectabele leeftijd van 8 jaar.

Ik ben het gezicht achter de webshop Dress Your Kiddies.

Deze webshop heb ik zo'n 6 jaar geleden opgestart.

Wij hebben een site laten bouwen door Netshapers in Dronten. Dit is ons erg goed bevallen. Via een zoekopdracht m.b.t. website promotie heb ik dit forum gevonden. Altijd leuk om om bevinden van collega's te lezen en daardoor ideeën op te doen en misschien iemand anders te kunnen helpen.

Naast mijn winkeltje in kinderkleding werk ik nog parttime (20 uur) bij de firma Struik. Jawel van het deuntje Het is Struik wat ik gebruik. Waarschijnlijk alom bekend. Daar werk ik op de afdeling Customer Service.

Geloof dat ik het meeste nu wel heb opgenoemd. Zijn er nog vragen, stel ze gerust!!

Groetjes,
Natasja
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: Hallo Iedereen

06 maart 2013

Welkom, leuke introductie!
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Hallo Iedereen

08 maart 2013

Welkom!

Na het succes van Kleertjes.com zie ik wel veel kinderkleding webwinkels. Merk je zelf ook dat er in die markt erg veel concurrentie is?

In ieder geval succes met de webwinkel en hopelijk zien we je vaak terug op dit forum.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m