Toen mijn vrouw, die een schoonheidssalon heeft, vroeg of ik voor haar een webwinkel wilde bouwen voor haar klanten, ben ik eerst gaan kijken naar een domeinnaam. Ik heb http://www.schoonheids-winkel.nl/ vastgelegd en ben gaan bouwen. Toen ik in november van vorig jaar de site online zette kwamen er vrijwel meteen bestellingen uit het hele land maar niet van de klanten. Achteraf logisch natuurlijk, want die kopen gewoon tijdens het bezoek aan de salon. Mijn enthousiasme kan niet op, dus heb ik sinds kort ook http://www.schoonheidswinkel.nl/ gekocht en wil ik kijken of ik niet iets meer met de site kan. Graag ontvang ik hiervoor van jullie feedback.
In de schoonheidswinkel verkopen we schoonheid verzorgende producten voor de innerlijke- en uiterlijke schoonheid van man, vrouw, baby en zelf uw (huis)dier.
Re: Graag feedback voor mijn webwinkel[www.schoonheidswinkel
2Mooie website.
De kleur groen van het menu bovenin vind ik slecht te lezen.
Wat me ook opviel is dat de knop kopen op de homepage de eerste keer als je op de site komt niet werkt. Ga ik eerst naar details werkt het kopen wel en kom ik dan terug op home werkt de knop ook.
De kleur groen van het menu bovenin vind ik slecht te lezen.
Wat me ook opviel is dat de knop kopen op de homepage de eerste keer als je op de site komt niet werkt. Ga ik eerst naar details werkt het kopen wel en kom ik dan terug op home werkt de knop ook.
Re: Graag feedback voor mijn webwinkel[www.schoonheidswinkel
3Vind het een mooie en rustige webwinkel, zo zie ik ze graag, niet te druk
Inderdaad mogen de teksten in de header iets duidelijker, de kleine tekst op het groen is lastig te lezen. Met name voor ouderen is dit lastig!
Verder, misschien persoonlijk, vind ik het zeer storend als een nederlandse webwinkel deels engelse woorden en termen gebruikt bijv; Added, Sign in. Maarja misschien is dat persoonlijk
Succes met de verkoop!
Inderdaad mogen de teksten in de header iets duidelijker, de kleine tekst op het groen is lastig te lezen. Met name voor ouderen is dit lastig!
Verder, misschien persoonlijk, vind ik het zeer storend als een nederlandse webwinkel deels engelse woorden en termen gebruikt bijv; Added, Sign in. Maarja misschien is dat persoonlijk
Succes met de verkoop!
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/
Re: Graag feedback voor mijn webwinkel[www.schoonheidswinkel
4Bedankt voor de tips. Dat van details klopt denk ik wel. Als er variaties of keuzes zijn, kun je niet direct kopen maar moet je op de product pagina eerst een selectie maken.
Toch wel een goede opmerking omdat dit voor mij vanzelfsprekend is maar voor andere bezoekers dus niet. Dus nogmaals Thanks
Toch wel een goede opmerking omdat dit voor mij vanzelfsprekend is maar voor andere bezoekers dus niet. Dus nogmaals Thanks
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Graag feedback voor mijn webwinkel[www.schoonheidswinkel
5Je denkt het? Sorry, maar je kent de werking van je eigen webwinkel toch wel? Kopen is meteen in de winkelwagen zetten maar dat werkt de eerste keer gewoon niet.Dat van details klopt denk ik wel. Als er variaties of keuzes zijn, kun je niet direct kopen maar moet je op de product pagina eerst een selectie maken.
Re: Graag feedback voor mijn webwinkel[www.schoonheidswinkel
6Ik ken de website inderdaad wel. De kopen knop heeft twee statussen "kopen" of "selecteer opties". Als kopen niet werkt de eerste keer dat je op de site komt is dit echt een probleem.
Ik kan het helaas niet reproduceren dus zal van de week vanaf "vreemde" computers nog een paar keer laten proberen.
Zelf kan ik deze functionaliteit niet aanpassen omdat deze in de woocommerce functionaliteit zit. Hiervoor zal ik dan een expert moeten inschakelen. Nogmaals bedankt voor de tip.
Ik kan het helaas niet reproduceren dus zal van de week vanaf "vreemde" computers nog een paar keer laten proberen.
Zelf kan ik deze functionaliteit niet aanpassen omdat deze in de woocommerce functionaliteit zit. Hiervoor zal ik dan een expert moeten inschakelen. Nogmaals bedankt voor de tip.