transparante product stickers

1
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leverancier van transparante product stickers voor op potjes en flessen (voornamelijk kunstof).

Ik weet dat deze op o.a een A4 te leveren zijn , weet alleen geen leverancier.

Eventueel ervaringen met het zelf printen hiervan ?

Groet, Frans

Re: transparante product stickers

2
Hallo!

Al aan ons gedacht? :)

Wij hebben niet alleen een webshop waarop stickers te bestellen zijn. Maar we maken ook veel labels, etiketten en dergelijke.

Transparante stickers zijn niet eenvoudig zelf te maken aangezien de toner of inkt van je printer nooit dekkend zal zijn.
Wij hebben hier enkele speciale machines voor die thermisch in kleur of zwart, wit en zelfs chroom kunnen drukken op doorzichtig.

Vervolgens kunnen we die labels / etiketten dan in een vorm contoursnijden en dat allemaal aanleveren op bv handzame velletjes.

Doen we voor veel bedrijven hoor.
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: transparante product stickers

3
Dennis1 schreef:Hallo!

Al aan ons gedacht? :)

Wij hebben niet alleen een webshop waarop stickers te bestellen zijn. Maar we maken ook veel labels, etiketten en dergelijke.

Transparante stickers zijn niet eenvoudig zelf te maken aangezien de toner of inkt van je printer nooit dekkend zal zijn.
Wij hebben hier enkele speciale machines voor die thermisch in kleur of zwart, wit en zelfs chroom kunnen drukken op doorzichtig.

Vervolgens kunnen we die labels / etiketten dan in een vorm contoursnijden en dat allemaal aanleveren op bv handzame velletjes.

Doen we voor veel bedrijven hoor.
Bedankt voor reactie
heb jullie gemaild.