Webshop via Wix gemaakt

1
beste forumbezoekers

Ik heb nu wel al 10-tallen sites zitten uitproberen om mijn webshop te starten. Vaak kom ik tot de conclusie dat die licentie sites de betaalmogelijkheden die de Belgen gebruiken niet aanbieden.
Nu had ik eindelijk naar mijn mening een deftige site gevonden "Wix.com" waar je een zeer mooie uitgebreide webshop mee kunt maken. Nu was het zo goed als af en zie ik weeral dat ze enkel PayPal hebben :( .
Ik gebruik de software van deze sites omdat ik niets ken van eigen websites ineen te steken en budget is jammer genoeg laag.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld SISOW via wat codes of dergelijke te integreren op deze Wix site? Na een email met één van de Wix leden kreeg ik maar een droog antwoord dat ze PayPal enkel aanbieden en dat ze dat in de toekomst eventueel wel kunnen aanbieden.
Heeft er iemand nog ervaring met het maken van een webshop met Wix?

Ik hoop op een paar positieve reacties

alvast bedankt
Frederic

Re: Webshop via Wix gemaakt

3
fredericvdm schreef:beste forumbezoekers

Nu was het zo goed als af en zie ik weeral dat ze enkel PayPal hebben :( .

Is het niet efficiënter om eerst te kijken welke webshopleverancier wel voldoet aan de eisen?
e-messen.nl, de webshop vooral uw keukenmessen, snijplanken en messenblokken
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop via Wix gemaakt

5
Geeft idd. aan dat een goede voorbereiding "goud" waard is. Een goede checklist is een onmisbaar hulpmiddel. Kijk ook naar de bestaande webshops wat zij aanbieden en hoe hun shop is opgebouwd.

Re: Webshop via Wix gemaakt

6
Er zijn voldoende softwares die gratis is en die plug en play zijn.

Denk aan Drupal ecommerce, Wordpress Woocommerce, Magento, prestashop enzovoort. allemaal gratis oplossing, of toch op een zekere hoogte.

Denk er trouwens ook aan dat je met weinig of geen computerkennis geen webshop kan starten. De goestin mag er dan wel zijn, wees realistisch. Je mag dan wel graag bakker worden, als je geen brood kan bakken begin je er beter ook niet aan... Je moet er "iets" vanaf weten, al is het maar om kosten te besparen inzake IT.
Hippe webshop met babykleding & accessoires voor 0-18 maanden - Studiobebe.be -

Re: Webshop via Wix gemaakt

7
Hallo Frederic,

Ik las toevallig je post, door het intypen van een antwoord op een eerder gestelde vraag. Nu zijn we recent gestart met Ziva (http://www.ziva.be), hetgeen een platform is voor de Belgische markt. Alle betaalproviders zitten hierin geïntegreerd.

http://www.ziva.be : neem even een kijkje en contacteer ons gerust indien je vragen hebt.

Veel succes!