Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

1
Nadat wij zelf veel moeite hebben gehad bezoekers naar onze webshop te krijgen (Veel links geruild en zelfs betaald banners geplaats op andere sites) zijn wij onze eigen service begonnen.

Onder het mom 'samen staan we sterk' laten wij flyers drukken waarop steeds vier webshops staat. Iedere shop krijgt dan 2500 flyers om te verspreiden. Zo wordt uw shop op verschillende plaatsen in het land bekend!

En dat voor maar 50 euro inclusief btw en verzending.

Meer info http://flyers.robijntje.net

Voor onze volgende flyer zoeken wij nog twee webshops...

2
Goed idee, maar het zou nog idealer kunnen als men per 4 klanten gerichter kon adverteren.
Zodat de 4 adverteerders +/- hetzelfde onderwerp hebben. (klant zou beetje moeten kiezen met wie het advertentie word gedeeld)
Maar dan moet je site nog eerst wat groeien.
En als de site wat bekender is misschien ook een onderverdeling Nederland/België.

Re: Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

3
robijntje schreef:Nadat wij zelf veel moeite hebben gehad bezoekers naar onze webshop te krijgen (Veel links geruild en zelfs betaald banners geplaats op andere sites) zijn wij onze eigen service begonnen.

Onder het mom 'samen staan we sterk' laten wij flyers drukken waarop steeds vier webshops staat. Iedere shop krijgt dan 2500 flyers om te verspreiden. Zo wordt uw shop op verschillende plaatsen in het land bekend!

En dat voor maar 50 euro inclusief btw en verzending.

Meer info http://flyers.robijntje.net

Voor onze volgende flyer zoeken wij nog twee webshops...
Hier zijn wij zeker voor in.
www.blijfvitaal.nl, voedingssupplementen, sportvoeding en spierverzorgingsproducten.
Alleen het beste is goed genoeg.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
ik vind het ook wel wat hebben. Erg slim en creatief bedacht. Lijkt mij ook wel potentie te hebben.

Het "zwakke punt" is IMO natuurlijk, dat je voor 75% afhankelijk bent van de verspreiding door de collega webshophouders. Als je gericht met iets wilt adverteren, bijv een korting in een bepaalde periode of kerstartikelen in december, dan is het niet handig als één van je collega's het wel prima vindt de verspreiding uit te stellen of enkel bij zijn eigen bestellingen toe te voegen (met misschien een hobbywebshopje met 1 bestelling per week).

Maar ik zal het zeker in gedachten houden. :)

7
.
Bedankt voor jullie reacties, inmiddels is er weer een flyer naar de drukker.

veke schreef:Goed idee, maar het zou nog idealer kunnen als men per 4 klanten gerichter kon adverteren.
Zodat de 4 adverteerders +/- hetzelfde onderwerp hebben. (klant zou beetje moeten kiezen met wie het advertentie word gedeeld)
Maar dan moet je site nog eerst wat groeien.
En als de site wat bekender is misschien ook een onderverdeling Nederland/België.
Interessante gedachte, wij hadden hier uiteraard ook bij stil gestaan, maar juist gekozen voor shops van verschillende aard ivm met eventuele concurrentie.
Voorlopig bedienen we trouwens alleen de Nederlandse markt, maar misschien iets voor in de toekomst...
Verkoper schreef:ik vind het ook wel wat hebben. Erg slim en creatief bedacht. Lijkt mij ook wel potentie te hebben.

Het "zwakke punt" is IMO natuurlijk, dat je voor 75% afhankelijk bent van de verspreiding door de collega webshophouders.
Wij staan één keer in de twee flyers zelf op de flyer en werken altijd wel met kortingscodes die meestal een maand geldig zijn (gratis verzendkosten, of iets in die geest om klanten net over de streep te trekken) en eigenlijk hebben we nog geen slechte ervaringen gehad, we hebben altijd wel bestellingen uit plaatsen waar we de flyers zelf niet verspreid hebben.

PS. @ PeterPastoor taalfout is uit de site. Bedankt!

Re: Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

8
robijntje schreef:Nadat wij zelf veel moeite hebben gehad bezoekers naar onze webshop te krijgen (Veel links geruild en zelfs betaald banners geplaats op andere sites) zijn wij onze eigen service begonnen.

Onder het mom 'samen staan we sterk' laten wij flyers drukken waarop steeds vier webshops staat. Iedere shop krijgt dan 2500 flyers om te verspreiden. Zo wordt uw shop op verschillende plaatsen in het land bekend!

En dat voor maar 50 euro inclusief btw en verzending.

Meer info http://flyers.robijntje.net

Voor onze volgende flyer zoeken wij nog twee webshops...
ok dus als ik het goed begrijp..

bijvoorbeeld: Ik ben van een evenementenbureau en ik organiseer feesten. dan kan ik dus mijn flyers en ontwerp door jullie laten doen en het word ook nog is verspreid, en dat allemaal voor 50,- ??

9
De Flyers zijn binnen en zien er goed uit, het verspreiden is gestart.
Wij zijn benieuwd naar het resultaat.
www.blijfvitaal.nl, voedingssupplementen, sportvoeding en spierverzorgingsproducten.
Alleen het beste is goed genoeg.

Re: Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

11
widjai schreef: ok dus als ik het goed begrijp..

bijvoorbeeld: Ik ben van een evenementenbureau en ik organiseer feesten. dan kan ik dus mijn flyers en ontwerp door jullie laten doen en het word ook nog is verspreid, en dat allemaal voor 50,- ??
Klopt. Voor het maken van de advertentie vragen we dan zelf een tekst aan te leveren en een logo. Aan de hand van het logo en we kijken altijd even op de website maken we dan een flyer. Die mailen we dan even ter goedkeuring.
Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de verspreiding van 2500 van de 10.000 flyers.
De overige 7500 flyers worden de verspreid door de 3 andere partijen die ook op de flyer staan met een advertentie.

@ stuntprijzen. Aanmelden kan altijd via de site. Steeds als er 4 nieuwe partijen zich aangemeld hebben, worden er weer flyers besteld met de advertentie van deze partijen erop.
Vorige flyerronde was met 2 weken helemaal rond. Op dit moment hebben we alweer 1 website die zich aangemeld heeft. Daarnaast vandaag een webshop-eigenaresse die om meer informatie heeft gevraagd.
vr. gr. Bart en Ruby

Re: Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

15
Bij ons zelf voor onze sieradenwinkel zagen we een duidelijke toename in bestellingen, toen wij in het begin alleen flyers hebben laten drukken.

Daarnaast hebben we van partijen die mee hebben gedaan, doorgekregen dat de kortingcodes die alleen via de flyer verspreid werden ook daadwerkelijk gebruikt worden.

Voor degenen die geen code gebruikt hebben, of niet vragen hoe mensen op de website terecht komen is het lastig te achterhalen of een groter aantal bezoekers komt door de flyer, of iets anders.Maar van degenen die naar ons teruggekoppeld hebben kregen wij te horen dat zij wel meer bestellingen kregen.

Ik ben zelf persoonlijk heel benieuwd of dat verschil nu nog groter is met Sinterklaas en Kerst dat eraan zit te komen.
vr. gr. Bart en Ruby

Re: Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

21
Dit wordt op iets grotere schaal ook gedaan door enkele grote webshops. Zij hebben een boekje laten drukken met daarin codes voor korting. Elke shop doet zo'n boekje bij elke bestelling. Wij doen hier ook aan mee en dit is redelijk succesvol.

Afbeelding


Een tip voor deze flyers; zorg dat de gehele flyer uit 1 en dezelfde huisstijl bestaat. Nu oogt het een vrij goedkope flyer. Als de flyer uit 1 pakkende huisstijl bestaat dan zal dat veel eerder mensen aanspreken.

Re: Uw webwinkel op 10.000 flyers voor €50? Het kan!

22
Wouter Hol schreef:Een tip voor deze flyers; zorg dat de gehele flyer uit 1 en dezelfde huisstijl bestaat. Nu oogt het een vrij goedkope flyer. Als de flyer uit 1 pakkende huisstijl bestaat dan zal dat veel eerder mensen aanspreken.
Hoi Wouter, bedankt voor de tip. Wij hebben hier zelf ook bij stil gestaan, alleen willen we op deze manier juist webshops de kans geven hun eigen huisstijl aan te houden. Het staat ook weer raard voor een klant/bezoeker als ze via de flyer op een website komen de de advertentie weer een andere stijl heeft dan de website waar ze in geinteresseerd zijn.

Maar we zullen eens kijken bij een volgende flyer of de partijen die mee doen bij die flyerronde of zij daarvoor open staan. Dan zouden zij dus wel allen door ons de flyers moeten laten maken qua stijl (tekst levert men altijd zelf aan)

nogmaals bedankt voor het meedenken
vr. gr. Bart en Ruby

Nieuwe flyerservice bij Robijntje Flyers voor bij bestelling

28
We kregen per mail een aantal keer nu de vraag of de flyers ook alleen bij bestellingen verstuurd mochten worden. Gezien het grote aantal was dat niet de bedoeling, omdat de kortingscodes en acties van andere adverteerders dan verlopen kunnen zijn.
Daarom hebben we nu een tweede optie die we willen starten.

En vermelding op 1000 flyers, wederom met 4 partijen, specifiek om met bestellingen mee te sturen. Voordeel hiervan is dat je direct reclame maakt via je eigen klanten, en klanten van andere webwinkels, dus direct reclame bij online-shoppers.
Kosten hiervoor zijn 30 euro incl BTW en verzending.

Per deelnemende partij worden er dan 250 flyers verspreid via de bestellingen. Richtlijn voor deze flyers is verspreiding binnen 4 maanden. Mocht een winkel kleiner zijn en geen 250 bestellingen hebben in 4 maanden, dan kan de rest uiteraard alsnog deur aan deur verspreid worden.

De optie van 10.000 flyers voor 50 euro incl BTW blijft ook bestaan, maar hiervan is het dus de bedoeling dat deze huis aan huis verspreid wordt binnen 2 maanden ivm kortingsacties van collega adverteerders.
vr. gr. Bart en Ruby