Hallo, weer een nieuweling!

1
Hallo allemaal,

Ik ben Stefan, 19 jaar, volgens mij vrij jong voor dit forum als ik het goed gezien heb. Ik studeer voor mijn diploma Bachelor of Commerce, met de opleiding Small Business and Retailmanagement. Dit is een deeltijdopleiding. Daarnaast werk ik nog fulltime als afdelingsmanager in de supermarkt, waar ik het super gezellig heb. Maar mijn uiteindelijke doel is om zelfstandig ondernemer te worden. Ik volg nu al twee jaar de opleiding en vindt het nu tijd om mij te gaan oriënteren in het beginnen van een webwinkel. Iets wat mij ontzettend leuk lijkt, aangezien ik ook handig ben met computers. Maar bij een webwinkel komt meer kijken dan een website alleen, en waar kun je beter informatie uitwisselen dan op zo'n forum als deze. Ik hoop dat wij elkaar nog veel spreken en kunnen helpen hier op het forum, en misschien wel daarbuiten.

Ciao! Stefan.

Re: Hallo, weer een nieuweling!

3
Jazeker, ik wil iets in de richting van huis en tuin artikelen. En dan zowel interieur als accessoires. Heb al een aantal leuke en interessante dingen voorbij zien komen. Maar ik kan nog veel ideeën en tips gebruiken. Dus alle informatie is welkom!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.