Niet vindbaar op google

1
Hallo ik ben sinds kort een website met een webwinkel gestart in wordpress, we zijn nog heel erg in opbouw en hebben er zelf niet veel verstand van. Wij hebben deze site dan ook met hulp van vrienden gemaakt http://www.tweedehandsutrecht.nl

Mijn vraag; als je ons googled op tweedehands utrecht (met spatie ertussen) komen wij nergens voor, als je dit aan elkaar schrijft tweedehandsutrecht dan vind die ons wel?!

Weet iemand hier een antwoord op, en kan dit makkelijk verholpen worden?

Hoor het heel graag, alvast bedankt!

Re: Niet vindbaar op google

2
Gewoon geduld hebben tot je hoger komt.
Je staat met tweedehands utrecht wel in de zoekresultaten maar alleen ver weg.
Als je pas bezig bent kan het gewoon even duren.
En ondertussen zorgen dat de woorden waar je op gevonden wilt worden in de teksten op de website voorkomt. Schrijf wat langer (blog) stukjes op de website.

Re: Niet vindbaar op google

3
PaulG schreef:En ondertussen zorgen dat de woorden waar je op gevonden wilt worden in de teksten op de website voorkomt. Schrijf wat langer (blog) stukjes op de website.
Je gebruikt de trefwoorden "tweedehands" en "Utrecht" inderdaad verhoudingsgewijs weinig in de webteksten. Bij veel producten staat niet dat ze "tweedehands" zijn. Daardoor zul je ook niet hoog scoren als iemand bijvoorbeeld een "tweedehands koelkast" of een "tweedehands wasmachine" zoekt.

Re: Niet vindbaar op google

4
Ik heb net nog een keer op google gekeken maar sta er echt niet tussen. Ik snap dat ik niet hoog zou komen en dat er veel beter moet, maar mijn vraag is waarom ik er helemaal niet in sta?

En als ik in de productomschrijving alles tweedehands ga noemen is dat dan goed, of moet het ergens anders waar het zwaarder mee telt voor google?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Niet vindbaar op google

5
Het kan samenhangen met je locatie. Vanuit Haarlem zul je nooit hoog scoren op "tweedehands Amsterdam"; vanuit Bilthoven moet je daarom ook niet te veel verwachten van "tweedehands Utrecht".

Re: Niet vindbaar op google

6
Ik heb net nog een keer op google gekeken maar sta er echt niet tussen.
Sorry, maar dat klinkt eigenwijs.
Je staat er wel in met tweedehands utrecht wat je ook zegt.
En dat je alles bekeken hebt lijkt me sterk omdat Google zegt dat er 3.810.000 resultaten zijn.
Met 10 resultaten per pagina moet je dan 381.000 paginas bekijken
Zoek met --- tweedehands utrecht site:tweedehandsutrecht.nl --- en je ziet dat google je met die zoekwoorden herkent. Je staat er dus wel in.

Re: Niet vindbaar op google

7
Okay bedankt voor wat duidelijkere info, google ging bij mij maar tot pagina 13 dus dacht dat dat alles was, maar zie nou boven idd de zoekresultaten (a 3.000.00).

Als ik nou bij alle producten tweedehands voor zet in de product omschrijving gaat dat voor veel verbetering zorgen?

Of een andere tip die ik als noob kan uitvoeren?

Re: Niet vindbaar op google

8
Het gaat erom dat google weet waar je site over gaat. Dus schrijf je het meer dan scheelt dat zeker.
Maar ipv tweedehands kun je soms ook schrijven 2dehands, gebruikt, dit kringloop product, enz
Maar om hoog te komen is er veel meer waar naar gekeken wordt dan het keywoord dus het is wel zeker dat je alleen met een woord toevoegen niet hoog komt.
Mensen moeten bijv ook lang op je site blijven en niet meteen weer wegklikken.

Re: Niet vindbaar op google

12
Een goede Linkbuilding campagne doet vaak wonderen.
Als u een relevante websites heeft gevonden laat hier dan een link achter met een stukje tekst.

Voorbeeld
"tweedehans spullen waar u niks mee doet? Wij van tweedehands Utrecht bieden een oplossing"

Op bovenstaande manier heeft u het betreffende zoekwoord in uw content verwerkt.
Doe dit bij meerdere websites niet in 1 keer maar geleidelijk aan iedere week een paar linkjes bijv.
Dit zal uiteindelijk ervoor gaan zorgen dat u straks ook gevonden word.

Met een goede aanpak bent u straks ook vindbaar op het gewenste zoekwoord. :D
Full service online marketing bureau Mediadeboer Google AdWords uitbesteden Tips, Trends internetmarketing.

Re: Niet vindbaar op google

15
punt.info schreef:Schrijf eens een origineel artikel over je website of over een van je artikelen, en plaats dit dan op 1 van de vele artikelwebsites, zoals die van mij, je link zal zeker snel opgenomen worden.
En dan ook nog op deze manier reclame maken. Ze staan al op pagina 1 met "Tweehands Utrecht".